Rygtebørsen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg tor også at v 20 kan vende rundt nogen ganne endnu

kunne jo hvare hvis folk tog sig sammen og alle straffet folk der holler meget rundt så hvor det problem løst
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Nu er stammeskift jo altså en del af spillet. Befinder man sig ikke godt i en stamme, eller finder man bare en, som man kunne befinde sig endnu bedre i, er det tilladt at skifte. Det kan eventuelt være uenigheder om hvordan en given situation skal/skulle gribes an.
Har jeg en stamme, og en spiller er utilfreds med stilen der bliver kørt, er vedkommende mere end velkommen til at gå. Hvilken stamme den spiller så slutter sig til derefter, det er virkelig ikke min sag. Men sprang jeg personligt ud af én stamme, ville jeg selvfølgelig prøve at finde en ny, med så meget potentiale som muligt, hvilket vil sige med så mange store medlemmer som muligt.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja bare folk ikke skifter så det vælder hele serven og det gør det hurtig på så små server vi har her i dk
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lol så du hyler ikke så snart tingne ikke er som du mener jeg har ikkeset enserver hvor du ikke har slette fordi folk inten ikke hjalp dig eller fordi du mente folk gjore ting du ikke kunne godkende og du må jo komme med noget når du mener jeg har grund til at feje noget
der er ikke så meget og feje da jeg intil i ander lavet en masse lordt altid har søgert for at få folk med

derfor havde vi kun haft dig med 2 ganne vi hjalp dig mange ganne men hvargan slette du også stov vi der uden tropper fordi de hvor miste ved dig så begynte vi og sige nej tak når du ville med også kom du med på en hvor vi så sage at vi ikke gadat du skabte dig og slette
det gjore du så alivel også starte du igen også lavet du bare indnu meger lordt

du kommer ind og mener at folk spiller skidt og ikke efter dit hovde du burte nog kige engan uden for din ejen dør hvis du alser kan åbne den

hæ hæ cl du melder dig jo ikke under fanerne hvis det ikke passer i dit kram l jeg husker nok bedre end dig du og du skal altid rose dig selv godt nogen vil stammen i v 20 blev jo opløst pga din sendrægtighed og uvilje til at deltage i stammens gøremål men bare rolig vi husker alt det du har glemt om tv ng kunde have vundet v 20hvis du havde villet glemme din bedreviden du vidste jo intet og derfor blev ng splittet ad lol du ødelagde stammen ikke vi
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Sjovt med disse tråde - de lever nærmest deres eget liv og ender underlige stedet (lidt HCA over det)

Tvivler meget stærkt på, at der er nogen som mener, at det ikke er ok at skifte stamme:huh:

En anden fast disciplin er at hænge hinanden lidt ud, som fx Jan Bagstabber. Det er da i en tid lidt sjovt i en periode at hænge nogen, som Jan, ud, der selv prædikerer moral til andre og som så igen, igen falder sine egne stammefæller i ryggen:D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lille ven på v 14 sage vi kom igan meger ind engan og det ville i ikke så byget vi ander op også pluslig ville i igan da i selv lå prasset
og der efter hoppet i over til dem i så havde storet tudet over tog flygtninge ind

nej du husker meget skidt kan du over hovdet huske første gan vi hjalp dig der hvor du slet ikke i hvors stamme og da vi havde redet dig slette du bare fordi du ikke kunne få det som du ville og det gjore du storset på alle server efter
derfor fik du også advide af fleger af os du hvor kun med hvis du tog dig sammen og ikke engan der tog du dig sammen
du husker rigtig skidt

også er der lige den ene lille ting den server hvor vi mødte dig på hvor en af dem vi vandt så hvis du ikke havde stampet i gulvet som et lille barn der havde du stået på som vinder der og så havde du prøvet og vinde med stil

hæ hæ cl du melder dig jo ikke under fanerne hvis det ikke passer i dit kram l jeg husker nok bedre end dig du og du skal altid rose dig selv godt nogen vil stammen i v 20 blev jo opløst pga din sendrægtighed og uvilje til at deltage i stammens gøremål men bare rolig vi husker alt det du har glemt om tv ng kunde have vundet v 20hvis du havde villet glemme din bedreviden du vidste jo intet og derfor blev ng splittet ad lol du ødelagde stammen ikke vi
 
Senest redigeret:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det er vist kun af navn ellers kan jeg tilbagevise rygtet:cool: V1 har vist ikke været omtalt:laugh:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
der går et rygte på at der er en lille gruppe spillere der vil have en verden ligesom v1 igen :p så er den dækket kaya

rygter vil vide, at kaya har en alder, hvor hun slet ikke kan huske hvad v1 er ;) godt det kun er et rygte :eek:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger at jeg var for ung til at spille V1, men gamle tw-kæmper -dem med hvidt hår, stok og høreapparat- har dog fortalt mig om den:rolleyes: Tror den ville have passet mig fint.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at jeg var for ung til at spille V1, men gamle tw-kæmper -dem med hvidt hår, stok og høreapparat- har dog fortalt mig om den:rolleyes: Tror den ville have passet mig fint.

rygtet går på at jeg ikke har vidt hår, stok og høreapparat. så det med du var for ung er en skrøne :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg har hørt rygte om at kaya bliver et år ældre i dag, men det kan da vel ikke passe, det må vel være et år yngre :eek:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygterne fortæller at hele MLP-stammen sidder og river sig i hårene over deres netop katastrofale aktion på Miss Piggy!

"Jamen, jamen, jamen" siger den ene, og et par af de andre stemmer i "Det kan ikke passe?" "Hvordan kan man være SÅ god?". Dette er blot et par citat-udpluk fra MLP's stammeforum, ovenpå en morgen hvor de kunne se til at i alt 18 trains blev afværget hos Miss Piggy.

Rygterne fortæller dog ikke meget om hvorledes MLP vil bære sig ad fremadrettet. Det må kun tiden vise. :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygterne siger, det faktisk var en ret god aktion, men endnu bedre spillet af modstanderne (flertal!)

Det var det rene skydetelt lige siden i aftes.. Hele tiden skulle der snipes og så igen :-| men tak for kampen, fedt med et lille slag!

Og så hørte jeg ellers en fugl synge om, at et enkelt MLP medlem faktisk slet ikke har lyst til at være der. :p
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Kære Jan,
du må vel være vores allesammens tw-ekspert, når det gælder om at skabe splid. Sjældent er en stamme (EU) faldet så hurtigt fra hinanden efter at du (og murava) bagstappede dem:)

det kommer du sikkert til at høre for i nogle år:laugh: Væn dig hellere til det

Snoevl prøver bare at lade sig inspirere af mesteren. Lad være med at blive tøsesur og giv ham et par gode råd. Han er jo tydeligvis ikke så god til det endnu, men han prøver da:p

Og vigtigst - der skal da være plads til lidt dril uden at vi behøver at kalde hinanden for fjolser;)
 
Top