Rygtebørsen

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har hørt at MLP stammen snart bliver udfordret på det groveste inden for den næste uges tid, er det nogen der kan bekræfte det?
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
nu får vi at se djævel vinder hvis den største stamme ike kan gøre noget på en akson kan de heller ikke på 10
mlp tør ikke kæmpe det nytter jo inte de tager en lille by mens DJÆVEL tager en stor det giver jo ikke 1-1
men 1-½ til DJÆVEL og at kæmpe med 100 byer mod 70 byer er jo lige så godt som at kæmpe
med 200 byer mod 150 byer det er kun at træke pinen
Ganske vidst har MLP ikke kunnet erobre en by fra DJÆVEL, endnu. Men kan DJÆVEL omvendt heller ikke erobre fra MLP, så er det jo lige fedt. DJÆVEL har dog ikke haft en decideret aktion imod MLP endnu, så det vil tiden selvfølgelig vise.
At erklære DJÆVEL som vindere allerede, er at alt for tidligt. Men generelt undervurderer jeg aldrig min modstander, og erklærer mig ikke vinder før den sidste by er erobret! :)
Det kan stadig gå begge veje, eller en helt tredje vej vel og mærket. Ingen kan slappe af lige nu!
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Omg seriøst.
Så nogen fra IDK giver gratis byer, til en alliance der består af 30 mænd (djævel/gdb).

Dem fra MLP, eller nogen af, er der allerede blevet snakket om i tråden.

Nogen af Jer spiller virkelig usmageligt, verden efter efter verden.
Har kæmpet mod +20 af jer der alle har det til fælles at give op når det går mod jer. Men svine hinanden kan i altid.
Zzzzzz.

Positive er vel at det bliver en spændene verden, stort clash mellem djævel/gdb og MLP.

The-cleaner håber jeg er en troll, ellers forstår jeg ikke en mand med den tw erfaring kan skrive alt det Bull.
Ses forum.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er det ikke bare et spørsmål om at mlp skulle havde hvaret kommet igan før alle dem der kunne havde hjulpet dem hvor væk
mlp har jo spillet som alle ander er blivet svinet til på ander server for

alle har kunne se hvem der holdt sammen så det kan da ikke komme bag på nogen det går som det går nu
djævel har kun lavet to fejl og det er nok lidt småting set i lyset af det der ellers er sket på den server
hvis djævel ikke havde rekotert to spiller så havde det da hvaret en af de best spillet server længe

nu må vi se om djævel vinder eller det går op for folk at kun en stamme kan vinde og man må klare det selv hvis alle ander er væk
det bliver jo de (beste mod de beste)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Omg seriøst.
..gratis byer..,

Nogen af Jer spiller virkelig usmageligt..

..svine hinanden kan i altid.

Hvem får gratis byer, hvem siger nej til lette byer?

Folk aftaler at spille dual, men starter nærmest aut. på to konti og støtter efter bedste evne den ene konto og selv om de gladeligt skriver om det i pm's (og support får besked), så får det lov at foregå

Mon ikke bare vi skal indse at reglerne bruges til grænsen og lidt udover, hvis beviset er uklart

Nogen falder stammefæller i ryggen, usmageligt synes jeg, men det er en del af spillet og måske bliver det 'straffet' på længere sigt. Måske ikke - kan være det er en fornuftig vinderstrategi og det er vel trods alt det som det drejer sig om. AT VINDE!!

Vi har jo sjældent en dommer vi kan give skylden, når vi har spillet dårligt/dumt og hvis man ikke rigtigt vil indse det, så bliver man næsten nødt til at svine nogle andre til for noget urent trav:laugh:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvis nogen quitter og man er i stamme med dem, eller har arbejdet sammen med dem. Fair nok. Gratis byer <3

Men når man er i en decideret krig, som man endda selv har startet. Og så vælger at hoppe på som dual, lige brænde nogen tropper af på "fjenden" og give gratis byer til venner/sin kommende dual. FØJ.
Come on, i tager for helvede front byer og kan deffe dem op. Cheat no? nono you to good for that....... (i f******* 30 mænd i en alliance og er nød til det wut)

Jaja det handler om at vinde, captain obvious :). Der også noget der hedder TW ånd.

Er nok langtfra den eneste med den holdning. Der også mange der er trætte af, at mange af de samme aktive kontoer joiner hinanden og dermed bliver verdener hurtigt ubalanceret. Fair nok man gerne vil spille med folk man stoler på osv.
Men hav dog lidt respekt for andre. Kan godt være det et spil. Men vi enige om, at mange ligger gevaldigt meget tid og nogen også penge, i det?

ps. uden at beskylde nogen, ligner det aftalt spil. Der er aftalt for lang tid siden. Ved at et par andre deler samme holdning, men nok kun mig der vil ytre mig omkring det. Dog desværre uden nytte, men så det da sagt.

Have fun i spillet. Og en anden gang, lad være med at svine folk til (selvom det var ret berettiget), når man selv er en kegle :)
 
Senest redigeret:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Er nok mere hellig med højt hævet fane end de fleste, men lad andre dømme om det:)

'TW's ånd':confused:

Netop min pointe - det er et bevægeligt mål og med utallige udlægninger.
Jeg bliver da pissesur, når nogen ikke kan leve op til mit etiske niveau, men hvis det er godt nok, så foretrækker jeg at tro på, at det også bringer mig sejren i sidste ende. Det er noget fis undskylde sine egne mangler med at andre spillede 'ufint'

Self skal man ikke svine folk til, men som i andre spil skal der være til drillerier ellers bliver det sgu for trist
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Enig i der skal være plads til drillerier.

Bare fordi man kan undgå reglementet, betyder sku ikke det dermed er i orden.
Kan se du har øvelse i argumentation og er god til at "sende bolden videre/tilbage".
Det kan jeg ikke lige overskue, så ja må trække kortet "undskylde sine egne mangler med at andre spillede ufint".

I bund og grund har du ret. Nogen vil spionere, andre ikke over deres lig. Nogen bruger spioner, andre ikke over deres lig.
Hvis du ikke kan se det er direkte svineri det i har gang i, jamen så lærer du det nok først når det går udover dig.

Hej hej.

oh, lige en ps. på falderebet.
Der ikke nogen større glæde, end at prøve at lære andre spillere op/trække dårligere eller mindre aktive op. I det mindste stop med at udnyt dem ("de nye"). Dem, den er myntet til, ved godt selv hvem det er. Sker nok i hver verden.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det har altid hvaret sådanne folk starter kontoer og liger dem sammen og det har hvaret plan fra start også laver kontoen der skal køres vider off og bliver deffet af den anden og det koster tw bruger på hvar server det sker på
men der er få folk som vil sige det højt fordi de ikke tør af frygt for dual kontorne går efter dem på serverne

respegt for en der tør sige det som det er

og tor stadig vi kun har en stamme på serven der kan gøre det der er sku nogen tumper i den stamme men de har gjort det godt
avlidt de har taget folk ind som der ikke hvor nøventig for så havde det hvaret den smukste sejer der er set mange år nu
håber de laver et smukt slut spil og gør det med stil

Hvem får gratis byer, hvem siger nej til lette byer?

Folk aftaler at spille dual, men starter nærmest aut. på to konti og støtter efter bedste evne den ene konto og selv om de gladeligt skriver om det i pm's (og support får besked), så får det lov at foregå

Mon ikke bare vi skal indse at reglerne bruges til grænsen og lidt udover, hvis beviset er uklart

Nogen falder stammefæller i ryggen, usmageligt synes jeg, men det er en del af spillet og måske bliver det 'straffet' på længere sigt. Måske ikke - kan være det er en fornuftig vinderstrategi og det er vel trods alt det som det drejer sig om. AT VINDE!!

Vi har jo sjældent en dommer vi kan give skylden, når vi har spillet dårligt/dumt og hvis man ikke rigtigt vil indse det, så bliver man næsten nødt til at svine nogle andre til for noget urent trav:laugh:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Wut. Knights Templar.
Kender nogen i både DJÆVEL, GDB og MLP. Regnede med at ville slå på MLP når man var lidt større, men nu situationen jo lidt ændret. Så løbe hen til mine venner derfra wtf?
Kan se, du har samme argumentations form som Kayatos. Smid bolden videre :)

Min info, kom i starten fra gætværk. Korrekt. Men ikke længere. Ikke alle i DJÆVEL/GDB alliancen synes det helt fint det i laver. Men bare rolig, det ikke backstabbers :).

Kan godt se det bliver ren mudderkastning, som jeg nok selv startede. Så farvel og tak. Spil som i vil.
Men føj jeg brækker mig. Så det vist blevet sagt. Skal jeg nok holde min kæft fra nu af.

kegle.

Når ja, en ps. skal der altid være.
Det vel ret kendt IDK og DJÆVEL har haft samarbejde, så hvorfor skriver du det som om i ikke kender hinanden omg :D. Snyd en anden. Udover det, er der da en fra DJÆVEL der har taget 2 byer. Men ja, måske du skulle følge med i hvad der sker i din stamme, i stedet for at skrive på forum.
 
Senest redigeret:

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
omfg knights templar.

KIG PÅ KORTET!!!! (hint: Unbreakable)

Når det så er sagt. Hvis det kun var GDB der havde taget byer, så har DJÆVEL stadig haft en finger med i spillet ;). Benægt du bare i har noget kørende med forhenværende IDK. Ingen tror på Jer. Altså, nogen er jer siger det jo direkte selv........
 

Mr.Vida

I træning
Reaktionsscore
0
Vil da mene, at hvis der sker reglbryd som fx. §6 pushing af kontoer , sä ville support vel gribe ind eller ikk?
de kan vel ogsä se, hvis en spiller som stopper, giver sine byer väk, men stadig bygger byerne op ;)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Support griber kun ind hvis nogen sender en ticket.

Der stadig nogen der "pusher" hinanden igennem markedspladsen, uden der sker noget. Det jeg har set, har dog ikke været så meget, så måske fordi det er en "bagatel" intet er sket.

Prøver ikke at beskylde nogen for regelbryd. Er ikke TW's politimand. Hvis i mener det er en del af spillet, det NOGEN af jer har gjort, so be it.
Ses på slagmarken, mine økser er tørstige :).
Og til Kayatos, ikke fordi jeg tror du tager det personligt, men undskyld hvis jeg har skrevet stødene.

(Er målløs over i gider forsvare det, når de fleste godt kan se igennem det. W/E)
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
når man seder og kiger så har DJÆVEL spillet flodt spil
man kan diskoter om det havde hvaret nødventig og tage to af spillerne ind havde de ikke gjort det og udratte det samme havde det hvaret perfegt spillet men når det er sagt så er der mange der er hoppet rundt på v 20 som burte havde blivet og kæmpet istedt for at tage den nemme løsning så ders to små fejl er småting

og alle får gratis byer ved at spille dual og ved at nogen stopper og kender dem og alle fedtter for de store og håber på at ved at give dem byer er de fredet på neste server det er jo bare den klove nære den minder klove


vi får aldig duals væk og dermed heller ikke at de fleste duals starter op og liger kontorne sammen

med minder man laver en rel her i tw at to der går duals må ikke havde hjulpet henanden før de gør det
og man ikke må tage byen over på den konto der køre vider
relen skulle bare hvare kontoen skulle slettes før man måtte gå på en anden konto som dual
og tropperne skulle trækes hjem i den så hvor det lige for alle og tage byen
og kunne e selv nå det så hvor det jo ok

problemet er bare dem der skal håndhæve det idag har selv spillet på den måde så de sydens det er fint
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Rygtet lyder på at I allesammen er blevet snydt !

Spite fra DJÆVEL og Madlung fra MLP, joiner XX snarest. Og omringer jer.
Og ikke mindst The-Cleaner, pas på spyd nukes'ne derude. De nakker jeres buer.

Har beviser.
 
Top