server for alle og ikke kun de få

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Nu må der snart være plads til en server for dem med arbejde og et liv.

Nu har vi haft servere som har været designet til den med rigtig meget tid og dual kontoer.

Vi mister flere og flere venner her i TW, det er blevet et spil for de få.

Personligt er jeg meget på, men langt fra nok til at hamle op med dual kontoer og dem der ikke har andet at lave end at spille TW.
På de første servere jeg startede på var der 4000-5000 spillere inden for de første 24 timer, nu skal vi være glade hvis der er 500-600 der starter op. .Og endnu mere glade hvis ikke mere end halvdelen ikke er stoppet inden for den første måned.

Det går lidt som jeg har sagt siden server 4 og det er rigtig synd for TW er et lille godt, men simpelt spil som alle kan finde ud af. Men folk dropper det fordi det er umuligt at være nok online og konen/manden/kæresten brokker sig over der lige skal dodges angreb lige når man skal noget, for gør man ikke det når man slet ikke noget. I forhold til hvad det er for et spil skal der bruges alt for meget tid på det pt.

Kunne man nu designe en server til dem der gerne vil spille TW, men ikke vil bruge hele livet på det så ville vi kunne få flere nye på. -Nye spillere vil lære det og gamle spillere vil prøve igen på de almindelige.

Hvad er vigtigt på sådan en server.
1) Natbonus fra 01:00-16:00 Så kan alle nå at følge med og skulle der være et angreb de overser, så er der lidt tid til at få hjælp.

2) Et mål fra start der ikke er andre spillere. Som KoTH byer. Smid 100 byer ind fra dag et, så kan folk prøve lidt af det sjove fra start.
Så kunne et vinderkrav være at en stamme skal have 90 KoTH byer.

3) 20 spillere i en stamme.

4) Fakegrænse på.

5) Og er det muligt, så en grænse på hvor mange byer man kan tage. F.eks 30 byer per spiller. (Det vil gøre spillerne mere lige i sidste ende)
Og taktikken vil komme frem så det ikke kun er online tid og hvem der har flest byer der styrer.

6) Forbyd dual kontoer.
2 ip'er pr konto tilladt (Så kan der være 2 på, men de fleste bruger jo 2 selv når de tjekker fra pc og mobil)
Det kan lade sig gøre i andre spil, og spillet kan selv at den samme pc bliver brugt til to kontoer nu, så der burde være mulighed for at gøre det nemt at se med mere end 2 ip'er.

7) Så skal sitter grænsen på hvor mange dage en sitter kan holde en konto fuldt aktiv være 0.
En sitter skal kun kunne bygge og sende deff rundt til kontoens egne byer.

Sådan en konto vil kunne få folk på igen og holde på dem der er med nu, men som ikke har den tid det kræver.
Og så skal serveren bare køre igen og igen -starte op 1-3 uger efter den sidste sluttede. -Med samme indstillinger hver gang.

De almindelige servere skal selvfølgelig køre imens, men pt er der 3 servere. En classic og to almindelige.
Der kunne være en classig og en almindelig og så den anden. Det vil være til stor gavn for tw og ejernes pengepung at der er flere der hopper på og synes det er et godt spil.

Det kunne være at admins eller andre har en løsning til en server med indstillinger der passer til natbonus fra 01:00-16:00. Server-og troppehastighed skal selvfølgelig passe til at der kun er 9 timer at angribe i.



admins vil i ike garne ryde tråden for tåblige komentager og andet der ikke høre til emnet

også lad vær med at skyde forslaget ned fra start en sådanne server vil inte skade
tw vil blive et spil for alle igen
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er kun til dels enig i ovenståennde forslag. Der skal arbejds på at gøre TW serverne bredder så flere kan være med - og det gælder vist specielt her i Danmark og Norge.

En server med så restriktiv natbonus ville i sandhed være en server for de få, for det kræver jo at man har tid lige præsist mellem kl 16 og 01, og folk har jo tid vidt forskellige tidspunkter. En endnu mere restriktiv sitterordning ville kun gøre tingene endnu værre.

Jeg spillede på et tidspunkt et andet spil, som dog ikke var så sjovt, hvor der ingen natbonus var. Løsningen var at jeg fandt sammen med en fra Callifonien og en fra Australien, og så skiftedes vi til at sitte hinandens konti 8 timer ad gangen. Det var faktisk en sjov element i spillet, at man skulle lave sådan en stafet rundt om jorden.

Lige gyldigt hvad man gør vil det altid være en fordel for dem der har meget tid, men det ville man kunne kompencere for ved at have store stammer så man kan sitte hinanden. Som det er nu, med meget små stammer, er det næsten umuligt at finde en sitter og derfor er det en kæmpe fordel for dualkontierne, der ikke har behov for at blive sittet. Så større stammer ja tak.
De større stammer har jeg også skrevet om i flere andre tråde på denne server - Der er ind til flere begrundelser for at stammerne skal være større.

At der skulle lægges en begrænsing på hvor stor en spiller kan blive, ville totalt ødelægge spillet efter min mening - Det ville få mig til at gå uden om. Det er et helt andet spil der opstår når to spillere med over 30 byer går mod hinanden - Der er bare stort set ingen på de danske servere der dyrker denne del af spillet - Vist jeg skal provokere så er det en del af spillet, der er for svært for de fleste spillere her, og derfor går de uden om det. Når først man har nået en hvis størrelse kan man åbenbart ikke angribes på de danske servere.

Jeg har tidligere argumenteret for at der kom flere konkurrancer på serverne. Hid til har det udelukkende været flest point der har fået vinderstatus. Nu er der kommet en server med MBA som kriterium og det er forfriskende - Og det giver måske en mulighed for andre at kunne gøre sig gældende.

Jeg kunne dog stadig godt tænke mig en server med tre konkurrencer: Største stamme(point), Mest agressive (MBA/medlem) stamme og sejlivede stamme (MBF/per medlem). Det ville betyde at der var forskellige muligheder for at gå efter de forskellige konkurrancer alt efter hvordan det går en i spillet og hvad man har tid til.
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
jeg synes det fedt at nogle vælger at se måder på man kan forbedre det danske TW samfund på, dog vil jeg sige at dette ville aldrig

fungere, fordi vis der er en som har stadig har meget mere tid end andre så kan han farme i den lange NB, og igen vil værre foran.

og ved at du foreslår et en Limited for max antal byer. så vil spillere der har fået 30 byer gå død i spillet



Mvh prometheus
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej 90% af den danske befolkning arbejer fra 7 til 16 og de kan ikke hvare med når folk ikke kan finde ud af ikke spille dual
for dualkontorne nakker dem på tider hvor de ingen mulihed har for at passe ders kontoer

en natbonus fra 01:00-16:00 vil give storset alle mulihed for at nå på og gøre noget folk på skifte hold vil også kunne nå det
de har ingen mulihed idag for at spille da de skal sove mens alle ander spiller



det er jo bare køre sådanne en server så kan dem der vil gå på og jeg tor mange vil gå på den måske ikke første gan men anden gan den køre der ved folk den er der og kommer på

siger jo ikke de ander server skal væk de skal også hvare der kan vi så ikke få tildelt en server meger må vi nøjes med en af hvar istedet
for at havde fleger af de samme
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg synes det fedt at nogle vælger at se måder på man kan forbedre det danske TW samfund på, dog vil jeg sige at dette ville aldrig

fungere, fordi vis der er en som har stadig har meget mere tid end andre så kan han farme i den lange NB, og igen vil værre foran.

og ved at du foreslår et en Limited for max antal byer. så vil spillere der har fået 30 byer gå død i spillet



Mvh prometheus



nej folk går jo ikke døde for det gæller jo ikke om varden mba eller flest byer men KoTh byer som er der fra start 100 styk og en stamme skal havde 90 af dem

problemet i tw dk er folk tinger meger på mba ind det der er vinder kravet

og med max byer er det taktik og ikke magt og se mig jeg har flest byer alle kan vinde ved at havde doppelt op af byer forholdt til alle ander men kan alle vinde hvis alle har det samme og skal gå efter KoTh byer
en koth by hvis de er som vi har set før har jo også lidt fleger tropper ind de ander

og stammen bliver tvunget til at arbejte sammen alle skal jo op og alle skal jo havde lidt KoTh byer for at få dem man skal havde

ingen behøves og gå døde og vil også gætte på serven bliver en del meger besøgt ind alle ander bliver for tiden
når den har kørt et par ganne

i dag dør en server jo efter 1 til 2 måndter så er der 1 stor stamme tilbage også et par minder der kæmper for at overleve

de meget aktive spiller tør jo ikke hvare sammen med ander så der bliver meger lige hold
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
hvordan vil du adle KOTH byer. når du har nået maks antal byer du må tag?..
det lyder mere som om du vil slås Sims Wars mere end tribalwars..
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej 90% af den danske befolkning arbejer fra 7 til 16 og de kan ikke hvare med når folk ikke kan finde ud af ikke spille dual
for dualkontorne nakker dem på tider hvor de ingen mulihed har for at passe ders kontoer

en natbonus fra 01:00-16:00 vil give storset alle mulihed for at nå på og gøre noget folk på skifte hold vil også kunne nå det
de har ingen mulihed idag for at spille da de skal sove mens alle ander spiller



det er jo bare køre sådanne en server så kan dem der vil gå på og jeg tor mange vil gå på den måske ikke første gan men anden gan den køre der ved folk den er der og kommer på

siger jo ikke de ander server skal væk de skal også hvare der kan vi så ikke få tildelt en server meger må vi nøjes med en af hvar istedet
for at havde fleger af de samme

Ja det har du nok ret i. Har du tænkt over hvis vi skal til og gøre dette skal NB også falde kl 20-21 stykker fordi der jo også er yngre spillere som er 10-15 år som skal i seng så det vil jo være synd for dem at miste dette. På den måde her gør man sådan at alle er lige fordi alle sammen kommer til og ramme ind i tider hvor man ikke er på. Hvis det er for meget så skaf en dual tiderne skifter duals er godt.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det vil jeg gøre ved ikke nå max + når du er nået 30 byer og har taget et par KoTh byer så skal du hjelpe din stamme samme vej


og når KoTh byerne er der fra start så er det jo bare gå igan

og hvor mange server har du lige set folk når over 30 byer før serven er slut eller de selv sletter fordi der er en stamme der er så overlegen både på byer og onling tid at inte kan lade sig gøre


det du snakker om er server for de få kig på alle server og se hvor mange der når over 30 byerdet er 30-40 spiller der når det på hvar server og rasten liger under 20 byer

og siger man så 2 iper par konto max så er den svære og køre dual på der er ligne spil der har fået ders tabte spiller tilbage ved at
gøre det meger umulidt at hvare dula og ved at bramse dem som bare tager byer og byer og bliver så store så ingen kan røre dem

som jeg skiver da jeg kom på tw fr 2-3 år siden der hvor der 3000-4000 spiller på en server inden for 24 timer efter den starte
hvor er de nu
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Ja det har du nok ret i. Har du tænkt over hvis vi skal til og gøre dette skal NB også falde kl 20-21 stykker fordi der jo også er yngre spillere som er 10-15 år som skal i seng så det vil jo være synd for dem at miste dette. På den måde her gør man sådan at alle er lige fordi alle sammen kommer til og ramme ind i tider hvor man ikke er på. Hvis det er for meget så skaf en dual tiderne skifter duals er godt.


dem på 10 overlever vaden på amenlige server eller på sådanne en server fordi de bruger ikke plus og må ikke gå på pcern om mogen
og skal i seng inden kl 22
og ejerne af tw er skide lige glade med folk der ikke bruger plus de har jo ikke lavet spillet for ders blå øjne skyl

men pasonlidt ville jeg nemmer kunne hjelpe en ny starte med en server hvor farten hvor taget af og man skulle gå efter KoTh byer fra start

kunne man lave så spiller havde natbonus fra kl 01:00 til 16:00 og KoTh byer noget andet ville det hvare for dem uden et liv også
men det tor jeg ikke serverne kan

og nej jeg går ALDIG dual så heller finde et andet spil dual er for folk der ikke tør og vinder man som dual hmmmm hvad er det hvar
jeg kanogså tæve en hjemløs nede i parken som liger på en bænk og sover og ikke ser jeg kommer med 2 af mine venner
det vil da ingen problem hvare

som du selv skiver uden at sige det onling tiden er ALDT
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Self er tiden alt?
Men jeg ved da også at jeg har spillet på classic server med en anden en og der har vi timet tiden var på cirka 2 timer om dagen og vi vandt stadig røveren havde stadig den største by flest tropper :)
Det handler om taktik du skal ligge en stratagi som ligger til din tid og evne
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
alle kan køre med t metode og scribt så kan man jo aldt så skal man snppe lidt og sådanne

men er man ikke på når man bliver angribet er det slut


jeg forstår bare ikke det kun er tw hvor man køre så meget dual og ikke laver server til alle
som jeg siger de ander server skal stadig hvare der så der er til alle
måske de bliver lidt tomme hvis den anden kommer mange vil garne spille men også kunne gå fra spillet uden det hele er slut
og det kan man ikke som det køre nu


alle de ander ligne spil har sagt dual forbudt eller 2 iper par konto og det gør de jo fordi de mister spiller fordi amenlige folk ikke kan følge med også gider de ikke bruge tid på det

og er man en god spiller burte man kunne spille lige meget hvad instilinger der er
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
hvis man skal blive nogenlunde stor så er man nødt til at bruge nogle timer hver dag , det hjælper selvfølgelig med DUAL men det kan også være en ulempe med dual
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Det er vist ved at være et alvorligt problem at der er så mange duals - enhver ka vel se problemet?

Tak for et godt diskussionsoplæg :cool:
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
e skyl




og nej jeg går ALDIG dual så heller finde et andet spil dual er for folk der ikke tør og vinder man som dual hmmmm hvad er det hvar
jeg kanogså tæve en hjemløs nede i parken som liger på en bænk og sover og ikke ser jeg kommer med 2 af mine venner
det vil da ingen problem hvare
Din retorik passer ikke lidt ens over virkeligheden.. du kan ikke samligne at værre tre om at tæve en mand med at slås med en dual konto. dog ville værre det samme som at værre tre personer som tævede den hjemløse på skift :D
og altså vis det er så slemt Cleaner så må du jo bare lege videre på classic, eller får du os tæv der af de væmmelige dual kontos der?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
selfølig får jeg og alle ander tæv der vi kan jo ikke følge med den onling tid der er det er der ingen med et arbejte og et liv der kan

men forstår ikke problemet i at give os en server som den jeg skiver dem der ikke kan lige den behøves jo ikke gå på den
de ander er der jo stadig

men tor så kun det er dual kontorne og ders venner der er tilbage på dem


de sidste mange server er det dual kontor der har liget fra nr 1 til nr 10 og langt forand nr 11 og serverne har hvaret gået istå længe før den enlig er slutte og vi får fære og fære på når en ny server starter
hvis i vil nakke tw så bliv ved på den måde som det køre nu

jeg sage på server 4 at problemet hvor der og det ville dræbe tw men på server 4 starte der 4000 kontoer på 24 timer efter serven starte
så alle grinte af mig hvor er vi nu jeg ved godt i rener mig som en amatør
men jeg er en amatør som ved en masse om gammer vardenen og hvad folk ønsker og ikke
vi kan godt tage et år meger som nu men så er der bare ikke meget tilbage af tw.dk
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det kunne være hvis Tw Reklamerede mere på nettet om deres spil ville der så komme flere til at spille med?? Når jeg søger på noget dukker der somme tider noget jeg ikke forventer da det ikke var det jeg søgte efter men prøver det alligevel og de fleste af dem er store spil med masser af spiller og duals og har ikke oplevet noget problem med det,,, Tænker at vi skulle have flere ind! Nyt blod må da give mere udfordring!
 
Top