server for alle og ikke kun de få

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja? Kan du ikke spise mens du sidder med din mobil?

Og jeg skrev ikke noget om at folk gjordet det, skrev at man MÅ og KAN, ikke at MAN Skulle gøre det.

Vær nu sød at læs andres indslag istedet for at skrive en omgang L
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol siger du jeg skal læse før jeg skiver

du snakker heletiden om vi ander siger noget der ikke kan lade sig gøre

tros de 3 ting jeg siger er instilinger serverne har kørdt med før


men den dag du bliver voksen og kommer ud og lave noget vil du nok opdage dem du arbejter sammen med ikke gider du seder og laver en masse mens de spiser det kaldes manerer någet du nok ikke kender til endnu

jeg forstår slet ikke du er i de her tråde du er den enste der ikke bidraver med noget der kan bruges til noget
kun brok inte andet også ting du har hørdt ander sige

hvorfor ikke bare lade vær med at skive så slipper du for vi ander skiver til dig ville det ikke hvare dejlidt
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
1. Du kan blot lade vær med at svare? :) Eller kan du ikke have at nogle går imod dig?

Du er alligevel en af de eneste som brokker sig over duals, jeg har heller ikke tiden til at spille i toppen, men derfor kan man sagtens vinde? Det er ikke kun nr 1 der vinder. Det er som regel stammer, at nr 1 2 og 3 så får flere pp end andre er self trist, men også fair eftersom de har brugt mere tid.
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Hvad kom først hønen eller ægget det kan The-Cleaner og Newplayer* Lige svarer mig på så ved vi hvem der har ret
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
altså jeg vil nu nok give Newplayer mest ret hen ad vejen. Jeg personligt går ikke på arbejde for tiden, da skolen skal passes. Men dengang i folkeskolen, havde jeg arbejde - og jeg kunne sgu godt bruge min mobil til TW næsten heletiden - bossen var ligeglad, så længe jeg fik mit arbejde gjort hurtigt og effektivt.
Men jeg går i skole - men det forhindre mig da ikke i at sidde online på TW igennem hele skoletiden :p læreren siger ikke noget, så længe man ikke benytter TW under deres lektioner, og at man lige hurtig kigger i 5 sek og refresher siden for at tjekke for indk. skader jo ingen (medmindre det er noget hardcore stuff læreren snakker om, så skal man sgu følge med i undervisningen).

jeg er ikke Dual spiller - dog har jeg været Dual spiller før :p ser altså ikke det store problem - i mange tilfælde er det endda 2 danskere som er duals på 1 konto, hvilket vil sige, at de har nogenlunde samme tidspunkter de kan være online xD

den eneste rigtige måde at begrænse dual konti på, er ved at sætte begrænset farming på - så er det sgu ens eget problem, hvis man ikke kan farme op til den begrænsning.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol det er da det mest grinern jeg har hørdt

at havde fritis arbejte tjaaa det er jo langt fradet samme som 37 timer

en der går 37 timer på arbejte og får 160kr + i timen kan ikke bare ranne rundt med mobil heletiden og er men asusal i pauserne
så gider folk ikke arbejte sammen med jer

idag står der 100-200 mand/kvinder og er klar til ar overtage jers arbejte og de vil tilmed alle gøre det for et par kr minder i timen ind i får
så jers boos har masser af muliheder og det er fuldt ud lovlig grund og fyrejer hvis i bruger mobil i arbejstiden
jeg har selv fyret en på det han brugte den så heletiden til at snakke med den nye kærste
og det koste så også hendes arbejte

og jo det er et problem med dual vi har set det på cl fleger ganne nu angribne køre 24/7 de fleste der spiller dual
spiller med en der kan hvare på når de ikke kan

og taber folk på at havde et amenlidt liv som arbejte og skole og hvad folk nu skal så gider de ikke spille
tw kan ikke leve af skole børn og folk som ikke har arbejte i smider sku ikke nok i kassen til det løber rundt

dual skal stoppespå den ene eller anden måde
og der skal laves en server til dem der er på 3-4 ganne om dagen så den kan generare folk til de ander server når folk opdager
at det er sjovt når en dual konto ikke tager en ud 2-3 ganne i starten så man aldig kommer op

som du siger begranset farmning er løsningen det skal der bare på alle server fram over

og på den server som skal køre med instilinger som gør man kan spille med amenlidt plus og hvare på 3-4 ganne om dagen

de beste instilinger til det er

begræset farmning mulihederne væk for at facke heldt vildt gør så en sidter ikke kan angribe ander ind kontoen han sidter
smid koth byer ind fra dag 1 og smid 100 ind inten løbne eller alle fra start også 20 i en stamme og vinder kravet er 95 koth byer i en stamme også lav gap på 200 milisek så folk iden t metode kan spille med og så (tw er jo blivet et spil man vinder på dual og hjelpe miler inte andet) lad folk vise hvad de virklig kan uden alle de fordele

også på ander tw server jeg har spillet dog kørte de kun fra 1 time til 2-3 dage der hvor der en instiling som begranset hvor mange byer man kunne tage kunne den komme på her også så ville det hvare perfegt så alle bliv meger lige
og man skulle til at tinge sig om så hvor det taktik og samarbejte der vil blive fram hævet
og ikke onlien tid og magt fordi man har flest byer og køre dual


der er sikkert et par instilinger som også kunne gøre en forskel som jeg ikke har med men det er jo bare admins kiger på det og holder i mindte de desejener en server til folk med amenlidt liv og amenlig spille lyst

vi har 3 server heletiden minst hvorfor så ikke lade den ene hvare en server folk kan hoppe på og spille uden at skulle hvare dual for at vinde eller hvore på hold med alle dual kontorne vi er slet ikke nok på serverne til de 20 dual kontoer der altid er på
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
før du begynder at snakke om alt det der med fritidsarbejde halløj, syntes jeg også LIIIGE du skal tage i betragtning, at jeg både gik i skole OG arbejdede på daglig basis...

og jeg gad faktisk godt at høre alle på forum, hvad deres mening er omkring den uendelige strøm af tale fra The-cleaner om at dual konto'er og dit og dat og at vi skal smide koth byer ind.. jeg personligt HAR FATTET at du siger det samme om og om igen.. jeg behøver ikke engang at læse dit indlæg, for at finde ud af, at du nok har smidt nogle af disse topics ind: Farmbegrænsning, fakebegrænsning, ingen duals, det ødelægger DK, dit liv og dit arbejde.

helt ærlig cleaner, hvorfor bliver du ved, gang på gang at skrive det samme, når selv support har sagt det som det er, at det kan vi/Inno ikke BARE gøre.. det eneste de kan gøre, er fake og farm begrænsning.. thats it.. og det burde være fint nok, så har du nemlig ødelagt alt det essentielle for en Dual konto at opstå...
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nåååå du går i skole og har et lille fritidsarbejde arbejte

jeg forstår da ikke du ikke bakker mig op så for hvis du ikke har tiden til at spille på amenlidt vis er der da ingen der har
80% eller meger af serven spiller solo og de har ikke meger tid ind ander folk

er sku ked af at sige det i får aldig meger tid og i får det aldig nemmer ind i har mens i går i skole
vendt til reningerne begyner og vældte ind og i skal få aldt til at køre hus havde famile
venner DET HELE og en fejl får stor betyning man kan ikke lave dem om


og som jeg skiver er det jo også en server der begranser mulihederne for en dual konto
med farm begransning og fack begransning også skiver jeg admins kan sikkert finde fleger instilinger der vil bramse fordelne ved dual
så det du skiver til sidst er jo presis det jeg skiver og har gjort hele tiden :O)

der skal bare en server til med de instilinger så holder jeg kæft men de ander vil dø og det er derfor folk tuder over jeg vil havde sådanne en server for så kan de ikke sede og klappe henanden på rykken og sige hvor gode de er mens de tager alle de små nye spiller og farmer 1 mil stoffer om dagen som dual nej med sådanne en server vil fordelne også smutte ced de amenlige server for der vil kun hvare dem på
som også er dual eller rigtig meget på så man tager ikke lige hurtig 5 byer fra nybegyner og får over magten på den måde
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Dual vil stadig være stærke.. Fx om natten vil de kunne lave minerne højere så de har et stort for spring... Der vil de nemmere kunne komme længere foran... Vi skulle alle sammen slå os sammen med en fra Australien så havde vi alle en Dual..
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
og jeg gad faktisk godt at høre alle på forum, hvad deres mening er omkring den uendelige strøm af tale fra The-cleaner..

Det er min klare mening, at The-Cleaner er gået fra at være en, om end irriterende så dygtig, spiller, til at være forum's nye Troll...
Ligemeget hvad man siger, så er TC enten på tværs eller direkte modsat. Ofte med et yderst sarkastisk modsvar....
Jeg gider ikke at læse hans indlæg mere, da det for det meste er det samme vrøvl, der står der...
 
Senest redigeret af en moderator:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
På de første servere jeg startede på var der 4000-5000 spillere inden for de første 24 timer, nu skal vi være glade hvis der er 500-600 der starter op. .Og endnu mere glade hvis ikke mere end halvdelen ikke er stoppet inden for den første måned.

I leder efter årsager:confused: Follow the money

Man kan dårligt bebrejde Innogames at de gerne vil tjene lidt penge, men de har skudt sig selv i foden og været lidt for grådige. Med Plus kan de mindre gode spillere købe sig til helt urimelige spillemæssige fordele. Rigtig mange af vennerne fra de første dk-servere spiller på de internationale servere, hvor størrelsen af din pengepung ikke har betydning.

Det er nok for sent for tw, men mit bud er at Plus afskaffes og man i stedet betaler for at få adgang til spillet. Derudover kunne Innogames så prøve at tjene lidt ekstra på særlige utilities (scripts), skins etc

Mht. natbonus hælder jeg mest til, at den slet ikke bør være der. Med en forlænget natbonus kunne man næsten ligeså godt kræve at der skal adviseres om påtænkte angreb 24t i forvejen:rolleyes: Så få regler, begrænsninger og særlige fordele til nogen som muligt.

Hvis TC fik et tw der lige passede til hans behov, så ville de alligevel kun passe til 5-10% af de potentielle spillere. Vejen frem er færre restriktioner og fordele - i krig kan man ikke bede fjenden om at vente med at angribe til man er klar:laugh:
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
jeg vil nu mene at v15 indstillingerne er ret gode det minder meget om v6 men er dog enig i at man ikk burde kunne betale sig for ekstra råstof produktion og halvere byggetider kan også med nemhed undværes
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
I leder efter årsager:confused: Follow the money

Man kan dårligt bebrejde Innogames at de gerne vil tjene lidt penge, men de har skudt sig selv i foden og været lidt for grådige. Med Plus kan de mindre gode spillere købe sig til helt urimelige spillemæssige fordele. Rigtig mange af vennerne fra de første dk-servere spiller på de internationale servere, hvor størrelsen af din pengepung ikke har betydning.

Det er nok for sent for tw, men mit bud er at Plus afskaffes og man i stedet betaler for at få adgang til spillet. Derudover kunne Innogames så prøve at tjene lidt ekstra på særlige utilities (scripts), skins etc

Mht. natbonus hælder jeg mest til, at den slet ikke bør være der. Med en forlænget natbonus kunne man næsten ligeså godt kræve at der skal adviseres om påtænkte angreb 24t i forvejen:rolleyes: Så få regler, begrænsninger og særlige fordele til nogen som muligt.

Hvis TC fik et tw der lige passede til hans behov, så ville de alligevel kun passe til 5-10% af de potentielle spillere. Vejen frem er færre restriktioner og fordele - i krig kan man ikke bede fjenden om at vente med at angribe til man er klar:laugh:


lol hvor mange tor i bruger plus udover amenlidt plus det er jo ikke de små der bruger det det er dual kontorne og de bruger meget
de går jo bare ind og køber 5000 hvar også køre de løs

ved ikke hvor mange af kontorne i top 20 du har angribet men 5 min efter du har hvaret der er muren oppe igen

og nej de instilinger jeg vil havde vil kun hæme dualkontorne og de vil passe til alle solo spillerne som har et amenlidt liv
og er onlien de 3-4 ganne om dagen de fleste har mulihed for og 80 % af serven er folk der har et amenlidt liv
som gør de ikke har tid til at fame løs og angribe og deffe dagen lang


men sydens da snart i skal lave sådanne en server som jeg siger så folk kan få muliheden forat grine af mig når den ikke bliver besøgt
selvfølig skal den køre et par ganne lige efter henanden så folk der er hoppet fra tw lige opdager den

men når den så kommer op på fleger kontoer ind de ander dk server gæt så hvem der så griner og det vil den gøre
spør jo nu omkring ude på serverne
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
lol hvor mange tor i bruger plus udover amenlidt plus det er jo ikke de små der bruger det det er dual kontorne og de bruger meget
de går jo bare ind og køber 5000 hvar også køre de løs

ved ikke hvor mange af kontorne i top 20 du har angribet men 5 min efter du har hvaret der er muren oppe igen

og nej de instilinger jeg vil havde vil kun hæme dualkontorne og de vil passe til alle solo spillerne som har et amenlidt liv
og er onlien de 3-4 ganne om dagen de fleste har mulihed for og 80 % af serven er folk der har et amenlidt liv
som gør de ikke har tid til at fame løs og angribe og deffe dagen lang


men sydens da snart i skal lave sådanne en server som jeg siger så folk kan få muliheden forat grine af mig når den ikke bliver besøgt
selvfølig skal den køre et par ganne lige efter henanden så folk der er hoppet fra tw lige opdager den

men når den så kommer op på fleger kontoer ind de ander dk server gæt så hvem der så griner og det vil den gøre
spør jo nu omkring ude på serverne


du dælme sjov du tror alt kaan lade sig gøre og du tror du ved det hele men du læser jo ikkee det liam skrev i din anden brokketråd de fleste af tingene kan man ikke men bare bliv ved men at diskutere her i forum

det ser så sjovt ud hver gang :D
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Prøv og hør :D TC .. Vis du bruger mobil App'en til se Indkommende så behøver man ikke værre online 24/7 :) og dine forslag om at tilpasse tiderne til hvornår du arbejder osv.. come on hvad med os som har natte arbejde eller lign?..
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
forresten TC et godt råd, med dine nuværende argumentationer og brug af retorik,
opnår du ikke andet end folk tror du er helt blank eller prøver at få reglerne til værre så de passer til dig (;
sorry to say. men tænk dig om hvad du skriver da mange af tingene er de samme ting som aligevel ikke kan lade sig gøre.


/prom
 
Senest redigeret:

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
forresten TC et godt råd, med dine nuværende argumentationer og brug af retorik,
opnår du ikke andet end folk tror du er helt blank eller prøver at få reglerne til værre så de passer til dig (;
sorry to say. men tænk dig om hvad du skriver da mange af tingene er de samme ting som aligevel ikke kan lade sig gøre.


/prom

hehe tror du forlanger for meget af ham
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
sovemodus:rolleyes: til iPad/iPhone er der et "Clash of Clans", hvor man får et shield, så man ikke kan angribes igen i et antal timer.

Det er totalt ødelæggende for spillet, som bliver dødt og uinteressant:sleep:

I mit hoved er der ikke nogen vej udenom, at angreb self kan forkomme når som helst. Det er jo det der gør det spændende:eek:

og som prom så rigtigt skriver - du kan jo blive adviseret om indkommende på din mobil - hvor svært kan det være:confused:
 
Top