server for alle og ikke kun de få

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
aldt kan lade sig gøre hvis man vil det er alser en simpel hjemmeside hvir de vil kan aldt laves på den

og det er ikke plus der jære folk væk det der skramer flest folk væk er dual kontorne ingen gider og hvare på 24/7 og det skal man hvis man bare vil havde en lille mulihed mod dual

men jeg kan slet ikke se problemet der skal jo bare laves server for alle 2 server som køre som nu og der kan i få fjernet mulihederne for plus lige som i vil

også en server med 100-150 koth byer på fra start 15-20 mand par stamme begranset farmning som vi så på cl
også begrans tiden på sidtet så meget man kan så en sidter ikke kan angribe
også i et tempo der gør minerne giver noget og man kan byge en by op i et ok tempo
også kan vi diskoter om man skal kunne tage bb byer

laver man det på den måde med 3 server så kan folk selv gå på den der passer dem best så er alle glade og vi behøves ikke diskoter hvad der virker og ikke det kommer heldt af sig selv
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvordan skal Dual konti kunne skræmme nye spillere væk? De nye spillere kender jo ingen af de erfarne spillere.. for dem kunne det ligeså godt være en normal 1 persons konto som tog dem ud, fordi personen stadig er mere aktiv SAMT mere erfaren end den nye xD

jeg personligt har aldrig givet en SK*D om spilleren jeg angriber/bliver angrebet af, er dual-, tripple- eller quadrakonto! de er stadig ligeså stærke som 1 konto potentielt kan være (enig med farmbegrænsning, så har du udrydet alt form for dual konti)
det kan da godt være de lige har 100 økse og 200 lk mere end jeg har i starten.. men når alt kommer i alt, så er det hvordan du BRUGER dine tropper, fremfor hvor mange du kan nå at skaffe inden en vis periode..
jeg har taget mange dual konti'er op til magtprøve, bare lille mig!

Det der med 100-150 KotH byer? er du sindsyg?!? de aktive (ligegyldig om dual eller normal konto) vil få så SINDSYGT et lead, vha. KotH byer.. jeg ville ikke spille med sådan en feature..
For mig var det tilstrækkeligt med 12 KotH byer, i en CLASSIC server.. altså ikke noget som skal finde sted, på en normal Nummer verden!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er jo ikke det at det er en dual konto men at kontoen er aktiv 24/7 og den angriber på alle tispungter

havde tw hvaret som det er nu da jeg starte havde jeg da hvaret væk tw græver aldt for meget tid hvis man vil noget i det nu forholdt til hvad tybe spil det er jeg hvor en af de beste piloter i 1942 dc kunne måske finde en i varden der hvor beder ikke engan der brugte jeg den tid for at træne som jeg skal bruge i tw

og det med koht byer det du har prøvet er at de kom 1 måndte efter serven hvor starte og ikke fra dag 1
og den server du hæntyder til hvor samme server hvor nogen skabte sig over jule fred og ikke
også nøagtig de samme pasoner skabte sig så over den løsning der kom tros det hvor det de ville havde til at starte med
også slute man fred og lov serven gå i 0


men som jeg skiver så skal der køre 3 server som vi altid har haft hvor den ene bare er sådanne en server som jeg skiver
så kan folk bestemme selv hvad de vil gå på den ene eller den anden
og du behøves jo ikke gå på den med 100-150 koth byer hvis du ikke har lyst det er jo det der er hele iden med det
at folk får server der passer til ders behov

og sådanne en server vil give folk muliheder for at prøve spillet uden at starte om 2-3 ganne også stoppe fordi der er kontoer der er så aktive ingen har mulihed for at gøre noget

se cl nu de meget aktive kontoer samlet sig de fik lige lukket 4-5 stammer ned havde de nu blivet hvor de hvor
så havde der hvaret mange aktive nu og serven havde hvaret åben endnu

hvorfor skal serverne ende ens hvargan det er de samme 20-30 pasoner der vinder inten fordi de har dual kontoer til at ryde vejen
eller fordi de mest aktive er gået sammen så de ikke skal kæmpe mod nogen der giver modstan



men kom med forslag til hvondan vi kan få fleger til at blive på og få en god oplevlse med tw
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der er da allerede en lidt blidere verden til de der vil spille lidt mere tilbagelænet. Den hedder Casual.

Jeg har spillet til og fra siden V1 og genkender ikke det billede du forsøger at male her. Der har altid været ekstremt aktive spillere.
Jeg måtte da forsøge et par gange da jeg startede før jeg fik så meget styr på tingene, at jeg ikke bare blev smadret og det generede mig ikke. Tvært i mod var det hvad der fik mig til at blive. Jeg måtte kæmpe, lære ting og bruge tid for at klare mig. Tribal Wars var ikke bare endnu et pussenuttet klik klik klik spil.
Jeg forstår ikke al din snak om at man skal kunne spille det uden nogen indsats i hverken evner eller tid!!

Jeg har også altid læst med på forum og genkender dit navn. Desværre er det ikke fa indlæg hvor du har lært mig noget eller har kunne nikke genkendende til. Det har igen og igen været poster hvor du er kommet med "undskyldninger" for hvorfor du ikke vinder og hævdet at et eller andet var roden til alt ondt.
Husker jeg rigtigt, har du sværget grunden til tw snart var dødt først var at folk brugte scripts, så det der mystiske bot der hedder t-train ^^ og nu er det duals.

Er det ikke ved at være på tide, du bare indser, at på trods af alle de års erfaring du siger du har, så har du lært meget lidt i den tid og er ikke særlig god til spillet? :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja men den kan man ikke starte på uden man er væk fra en anden varden

vi skal havde en hvor alle kan starte på samme tid og som køre med farm begransning og natbonus til minst kl 08:00 garne kl 09:00-10:00
så kan de flest nå op og se angrib også med koth byer fra start og mange af dem så det er det folk konsentere sig om
så alle nye og små kan byge lidt op og prøve spillet

også lad den køre med de samme instilinger 3 ganne så kan folk dem og ved hvad de skal og bliver forhåbnlig beder og beder for hvar gan

og så sedt mulihederne ned for en sidter kan angribe garne 1 dag så vi får mand mod mand og ikke dual med 3 mand på som styre de ander kontoer og angriber fra dem

nu har vi set aldt for mange server hvor 2-3 kontoer overtager serven og rasten af ders stamme liger sig i baghjul på dem til alle er store nok til at overtage serven

folk smutter fra tw hvorfor blive på et spil hvor den enste mulihed er at gå dual med en eller to det er jo ikke det spillet er tingt til at man skal og slet ikke når der ikke er fleger på serverne

folk bliver ved og ved med at sige så kan folk slå sig sammen det sker bare ikke se på cl der er 4-5 klovner der har gjort
rasten inte kunne køre fordi de ikke tuger hjelpe mod de store og det tør de stadig ikke
man kan ikke samle folk på den måde uden det er de folk som så gå på det samme hold og liger serven ned og skramer folk ud af tw


jeg kan alser ikke se problemet i at 1 ud af 3 server bliver en for dem som vil spille tw og havde det sjovt men også vil kunne passe famile og venner og arbejte/skole

en sådanne server vil gøre folk prøver at spille lidt off også og vil få mod til at gå på de amenlige server og prøve
+ de når og lære nogen og kende inden de er smadert ud for trede gan og der efter stopper i tw

man kunne også bare gøre som der er set i ander spil men så skal der nok laves om på spillet for tor ikke instilingen er der
gør så er men meger ind 10% støre eller minder ind den man ville angribe så kan man ikke så bliver det store mod store små mod små
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det virker som en mega dårlig idé at starte nye spillere ud på en verden som den du nævner eller casual. En del ville falde fra, simpelthen fordi de ville få det indtryk, at tw er verdens kedeligste og mest ensformige og dårligt balancerede spil :O
Jeg er helt for, at casual er der til dem der opdager en almindelig verden er lidt for krigerisk til dem helt fra start og de lige vil lære lidt. Eller til dem der bare gerne vil spille lidt i slow slow tempo en periode. Men der er da en grund til, de er startet som en speciel verden og ikke kun et alternativ til de "normale".

Og the-cleaner. At man gentager noget 10 eller flere gange, gør det ikke mere rigtigt ^^
Alle dine indlæg er efterhånden en voldsom omgang deja vu :(
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er jo bare at prøve og lave en server som køre 3 runder med det samme

og farm begransning tjaaa hvis i tor nye eller folk med et liv får farmet i starten så føler i ikke radt godt med

og koth byer fra start tjaa det ølæger jo ikke noget for oplevlsen nogen som nomalt ikke ville nå og angribe sådanne en by før de er væk vil
kunne nå og prøve

og begranse muliheden for sidter det er da kun de gammel spiller der bruger sidter der er ingen nye der gør det vil i opdage hvis i prøvet og spille med nogen af dem

jeg har forhørdt mig ved rigtig mange spiller gemmen de sidste 4-5 server derfor kommer jeg først her ind nu
og ALLE siger de ikke gider fordi de ikke har en mulihed for at prøve spillet fordi der er kontoer der bliver så hurtig store og tager alle små ud derfor stopper de

det bliver nok en kelig server for 50 pasoner som nomalt farmer sig til en sejer de skal nok havde lavet lidt om i taktiken onlien tid og magt vil ikke gavne på sådanne en server der skal man bruge hovdet og taktik
 
Top