server for alle og ikke kun de få

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Hvad er vigtigt på sådan en server.
1) Natbonus fra 01:00-16:00 Så kan alle nå at følge med og skulle der være et angreb de overser, så er der lidt tid til at få hjælp.

2) Et mål fra start der ikke er andre spillere. Som KoTH byer. Smid 100 byer ind fra dag et, så kan folk prøve lidt af det sjove fra start.
Så kunne et vinderkrav være at en stamme skal have 90 KoTH byer.

3) 20 spillere i en stamme.

4) Fakegrænse på.

5) Og er det muligt, så en grænse på hvor mange byer man kan tage. F.eks 30 byer per spiller. (Det vil gøre spillerne mere lige i sidste ende)
Og taktikken vil komme frem så det ikke kun er online tid og hvem der har flest byer der styrer.

6) Forbyd dual kontoer.
2 ip'er pr konto tilladt (Så kan der være 2 på, men de fleste bruger jo 2 selv når de tjekker fra pc og mobil)
Det kan lade sig gøre i andre spil, og spillet kan selv at den samme pc bliver brugt til to kontoer nu, så der burde være mulighed for at gøre det nemt at se med mere end 2 ip'er.

7) Så skal sitter grænsen på hvor mange dage en sitter kan holde en konto fuldt aktiv være 0.
En sitter skal kun kunne bygge og sende deff rundt til kontoens egne byer.

Ikke for at være lyseslukker, men:

1) hvorfor skal man kaste alt man har i hænderne når arbejdstid slutter kl. 16? hvorfor skal der ikke være tid til at disse kan hente deres børn? hvorfor skal man kun have 4 timers nattesøvn bare fordi man er i rengøring eller kantine og gør klar til alle andre møder ind? Hvorfor skal man som ung der bruger sine lommepenge på spillet kunne angribes fra sengetid til 01:00? Skulle NB som så ikke længere kun omfattede natten være til gavn for alle så skulle der vel også være tid til andet i fritiden end TW. Fx aftensmad, madlavning, hygge med familien etc... Det ville vel være langt mere fair hvis alle kampe skulle falde imellem 20 og 21 måske helt til 22 :laugh:

2) Det lyder af vildt mange KoTH byer, men ville en flittig bi der er lidt frisk fra start ikke bare have taget dem alle inden de lidt mere langsomme kom i gang? Når nu de skal være placeret fra start.

3) syntes det er et fint antal til en stamme.

4) Det er der da ofte så det kommer der nok også med jævne mellemrum i fremtiden.

5) Så når jeg rammer 30 byer og har hjulpet hele min stamme til 30 byer hvad skal man så? logge på en gang i ugen for at undgå at blive slettet? Det giver vidst ikke grunker i kassen til nogen som helst. Da slet ikke hvis det eneste jeg kan gøre er at sende deff og cleanere og intet af det sjove så betaler jeg nok ikke en klejne.

6) Du ved vidst ikke ret meget om IP? eller er der en mening med at alle der sidder på dynamisk IP ikke må være med? til din orientering så er mig bekendt alle mobiler på dynamisk IP i det de skifter master og netværk med jævne mellemrum når du bevæger dig rundt i landet. Dertil kommer at fx skilsmisse børn ofte spiller både fra mor og far og skolen, samt telefon, hvorfor skal de være ringere stillet end alle andre?

7) Så det du siger er at en konto med sitter skal være begrænset fra dag 1 :eek: Hvad skulle pointen så være i at få sitter på hvis han ikke engang kan generobre dine byer og kun kan sidde og se dem forsvinde over til fjendens side? Der er faktisk nogen der bygger off tropper og ikke 90-100% deff.

Flere af de indstilliger/begrænsninger du her har foreslået virker til slet ikke at være gennemtænkte. Men det kan vel bare være mig der mener at dette er indstillinger for de ekstremt få.

Hertil kommer at alle browserspil med år på bagen oplever tilbagegang i spillertallet. Det skal ses i det lys at der mere end 10 gange så mange browserspil i dag end der var for 10 år siden da TW startede. Fordeler man TW start til ud på 9 andre spil også så fastholder man faktisk ret mange omend det er ved at være ret tyndt befolket.
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Sådan jeg ser på det: Syntes de normale server er helt fine men den der indavl er nok hovedårsagen når det er de samme personer som sider med spioner og deffer og folk der cleaner for dem! Det er jo ikke gamle tribalwars! Jeg syntes Vi skulle prøve At være stamme kunne have 3 medlemmer det er ikke muligt at forlade supporte stammen og man kan ikke adle ens egen spiller!! Wings ville være ubrugeligt da man jo skal eje 90% Så man egentligt ikke kan bruge dem til andet end offensiv kordination! Jeg syntes NB Skal vare fra 22.00-06.00 så dem der går i skole også kan komme i seng til tiden uden at være nogle zombier den næste dag!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Ikke for at være lyseslukker, men:

1) hvorfor skal man kaste alt man har i hænderne når arbejdstid slutter kl. 16? hvorfor skal der ikke være tid til at disse kan hente deres børn? hvorfor skal man kun have 4 timers nattesøvn bare fordi man er i rengøring eller kantine og gør klar til alle andre møder ind? Hvorfor skal man som ung der bruger sine lommepenge på spillet kunne angribes fra sengetid til 01:00? Skulle NB som så ikke længere kun omfattede natten være til gavn for alle så skulle der vel også være tid til andet i fritiden end TW. Fx aftensmad, madlavning, hygge med familien etc... Det ville vel være langt mere fair hvis alle kampe skulle falde imellem 20 og 21 måske helt til 22 :laugh:

2) Det lyder af vildt mange KoTH byer, men ville en flittig bi der er lidt frisk fra start ikke bare have taget dem alle inden de lidt mere langsomme kom i gang? Når nu de skal være placeret fra start.

3) syntes det er et fint antal til en stamme.

4) Det er der da ofte så det kommer der nok også med jævne mellemrum i fremtiden.

5) Så når jeg rammer 30 byer og har hjulpet hele min stamme til 30 byer hvad skal man så? logge på en gang i ugen for at undgå at blive slettet? Det giver vidst ikke grunker i kassen til nogen som helst. Da slet ikke hvis det eneste jeg kan gøre er at sende deff og cleanere og intet af det sjove så betaler jeg nok ikke en klejne.

6) Du ved vidst ikke ret meget om IP? eller er der en mening med at alle der sidder på dynamisk IP ikke må være med? til din orientering så er mig bekendt alle mobiler på dynamisk IP i det de skifter master og netværk med jævne mellemrum når du bevæger dig rundt i landet. Dertil kommer at fx skilsmisse børn ofte spiller både fra mor og far og skolen, samt telefon, hvorfor skal de være ringere stillet end alle andre?

7) Så det du siger er at en konto med sitter skal være begrænset fra dag 1 :eek: Hvad skulle pointen så være i at få sitter på hvis han ikke engang kan generobre dine byer og kun kan sidde og se dem forsvinde over til fjendens side? Der er faktisk nogen der bygger off tropper og ikke 90-100% deff.

Flere af de indstilliger/begrænsninger du her har foreslået virker til slet ikke at være gennemtænkte. Men det kan vel bare være mig der mener at dette er indstillinger for de ekstremt få.

Hertil kommer at alle browserspil med år på bagen oplever tilbagegang i spillertallet. Det skal ses i det lys at der mere end 10 gange så mange browserspil i dag end der var for 10 år siden da TW startede. Fordeler man TW start til ud på 9 andre spil også så fastholder man faktisk ret mange omend det er ved at være ret tyndt befolket.


alle ved der ved lidt om hvondan dk funger 80% af de arbejtne folk arbejter mellen 6:00 til 16:00 og sådanne er det også blandt folk her inde i tw

og når du har nået 30 byer og ikke er gået efter vinder kravet som er KoTh så har du lavet en fejl taktik og nogen ander vinder

og INGEN net har dynamisk iper alle net har 3 iper og ja 2 af dem er dynamisk ellers kunne alle koble sig op på ders mobiler og hendt ulovlige ting

og ligene spil har ingen problemer med at sige 2 iper par konto og derfor får de fleger og fleger spiller på

og der er slet ingen krav til folk skal logge på sådanne en server som jeg skiver dem der vil de ander nøjes jo bare med dem
efter et par ganne skal der nok hvare kommet fleger på den jeg skiver så kan dual kontorne kæmpe mod henanden på de ander


også det med du siger der er tilbage gan i ander spil passer jo ikke nogen er der ander er gået kraftig fram
det ælste af dem er konen admin i og de får fleger og fæleger efter de sage 2 iper par konto

og tribalwar har ikke bare haft tilbage gan det har haft kæmpe tab 3500-4000 kontor par server på 2 år
det betyder der er noget heldt galdt

jeg forstår slet ikke jers problem hvis i ikke vil sådanne en server så spil de ander og lad dem som garne vil spille den
i kan hvare heldt sikker på den skal nok betale sig selv




ps det her har jo inte med at gøre om man kan erober byer tilbage for man kan jo sende på sig selv
også som sidter sidtern kan bre ikke sende til ander eller på ander
jeg har ikke dual eller sidter på når jeg spiller så hvad er problemet
kan i kun spille hvis i har en fordel fram for ander
det er max 10% af serven der spiller som jer rasten klare det selv

7) Så det du siger er at en konto med sitter skal være begrænset fra dag 1 Hvad skulle pointen så være i at få sitter på hvis han ikke engang kan generobre dine byer og kun kan sidde og se dem forsvinde over til fjendens side? Der er faktisk nogen der bygger off tropper og ikke 90-100% deff.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi kan også gøre noget heldt andet hvis i har så store problemer med at få en server til felegertallet

så holder vi de ander som de er også de næste to ganne de køre er dual forbudt og skal straffes med slet af kontoen uden mulihed for at ange

også de 60 dage en sidter kan gøre aldt på en konto skal ned på 0 så en sidter kun kan byge og sende tropper rundt mellen byrne

og giver det fleger folk på serverne og fleger stammer der kan kæmpe med til sidst så forbliver de sådanne fram over
gør det ikke så får i dem tilbage som de hvor

også køre vi natbonus fra kl 00:00 til 07:00 så kan alle os der står op kl 5:30 nå og angribe udenfor natbonus når vi står op
 

sissi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
bare luk for dual det må være nok
lav et spil hvor man ikke kan købe fordele
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
1 alle ved der ved lidt om hvondan dk funger 80% af de arbejtne folk arbejter mellen 6:00 til 16:00 og sådanne er det også blandt folk her inde i tw

og når du har nået 30 byer og ikke er gået efter vinder kravet som er KoTh så har du lavet en fejl taktik og nogen ander vinder

2og INGEN net har dynamisk iper alle net har 3 iper og ja 2 af dem er dynamisk ellers kunne alle koble sig op på ders mobiler og hendt ulovlige ting

3og ligene spil har ingen problemer med at sige 2 iper par konto og derfor får de fleger og fleger spiller på

4ps det her har jo inte med at gøre om man kan erober byer tilbage for man kan jo sende på sig selv
også som sidter sidtern kan bre ikke sende til ander eller på ander
jeg har ikke dual eller sidter på når jeg spiller så hvad er problemet
kan i kun spille hvis i har en fordel fram for ander
det er max 10% af serven der spiller som jer rasten klare det selv

1) og 80% af dem bruger mere end en time på at komme hjem og 80% spurter ikke ud af døren ved arbejdstidsophør for så var de fyret.

Fejltaktikker kommer i mange former.

2) Det er jo direkte løgn. Jeg går ud fra at du og andre ikke ved hvordan dynamisk IP fungerer. Lad mig forklare. For at alle kan følge med så må vi jo starte med hvorfor de eksisterer.

Dynamisk IP er opfundet af de kære internet udbydere. Da der ikke på noget tidspunkt må være 2 forbindelser med den samme IP adresse, så tildeles udbyderne IP adresser, som de må give deres kunder. Det er administreret således at der aldrig er 2 udbydere der har de samme IP adresser.

Antallet af kunder er noget der stiger og falder og hvad gør man så når man har for få numre? Man stiller enten dynamisk IP op (billig løsning) eller køber flere adresser (dyr løsning)

Den billige løsning foregår eksempelvis således (taget fra min udbyder):
Alle brugere der ikke betaler for fast IP deles ind i grupper med adgang til 10 IP adresser. I sådan en gruppe er der fx 15 brugere. Hver gang jeg/huset logger af frigives min IP adresse og hvis en anden derefter etablerer forbindelse fra sit hus så kan han overtage den eller en hvilken som helst anden ledig IP. Ved spidsbelastning logger jeg måske på som nr 11 og der vil derved ikke være nogen IP adresse til mig :( Da de er forpligtiget til at give mig hvad jeg betaler for så er der en overflow ordning hvor jeg derfor får adgang til 50 ekstra IP adresser. Hvilket bare betyder at jeg låner fra en anden gruppe der ikke har en spidsbelastning på det daværende tidspunkt.

Nu er jeg selv rimeligt fast i min IP fordi jeg er logget på med en trådløsboks, som hele tiden holder min IP adresse. Med mindre selvfølgelig strømmen går, så jeg har ikke det store problem, men andre har og vil have.

Selvfølgelig kræver dynamisk IP at udbyderne holder log over hvem der har hvilken IP på et hvilket som helst tidspunkt så politiet får fat i de rigtige når de efter forsker cyberkriminalitet. Dette kan fx gøres ved at det registreres hvilket telefonnr der er på den linie IP adressen rekvireres fra. Ved fibernet har man andre identifikationsmuligheder.

Et andet eksempel er de der af sikkerhedsmæssige årsager sidder bag proxyserverer for at gøre det sværere at hacke sig ind i deres virksomhed. Nogen kan jo administrere sit handikap selv om de kun kan spille i deres pauser.

Og som tidligere nævnt så skal man ikke logge på fra ret mange steder uden at det ryger over 2 IP'er... der er fri WIFI i både tog, McD, Burgerking osv... Forstår ikke hvorfor vi skal gøres til slaver under hvem der ikke laver andet end sidde derhjemme?

3) Lignende spil har næppe øget deres antal af brugere med kun enkeltstående tiltag og ved valget af kun 2 IP'er har man også valgt store kundegrupper fra. Og nej man har ikke reddet sig fra Duals. Jeg kan stadig spille dual med min søn, min far eller kone eller hvem end jeg bor sammen med hvis jeg virkelig vil. Jeg kan endda kun bruge egen hjemme IP og have en der logger på fra sin egen hjemme IP... Disse spil har ikke reddet sig fra noget som helst. De har kun gjort så duals er tabu og ikke er noget man taler om åbenlyst. Dette ville du vide hvis du fx spillede grepolis hvor duals er forbudt da reglerne der siger at din konto er personlig. Alligevel vil du opleve duals der som ikke kan afsløres uden de taler over sig. Man kan jo sagtens gå på for at farme og ikke gide svare både fordi man er den anden person eller fordi dine fjender ikke behøver vide du er online.

4) Så skulle man jo helt afskaffe sitteren. Sitteren kan jo ikke generobre en by som han forventede at holde og derfor ikke sendte generobring efter. Ej heller hvor generobring var forventet men mislykkedes. Og det er da meget forudindtaget at gå ud fra at alle der forsvarer brugen af de muligheder spillet har også udnytter dem alle...
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok så at x gør det du siger er så bare fordi de er så meget dygtiger ind alle ander spil det tor jeg neppe og de får fleger og fleger
folk på efter de har sagt 2 iper par konto

og nu du ved så meget om iper så er det kun proxy server som er svære og skælne på alle mine hjemmesider kan jeg se hvem og hvad der logger ind når som helst og har altid kunne og det kan man også her

og ja du kan nemt spille dual med dem du bor med det kan ingen hænder om man må ved jeg ikke
men går ud fra når i skal noget så er det jer alle for det meste
så det gør kæmpe forskel om det er en heldt anden eller en du boger med

også lige en ting meger tw har funsoner som ikke mange hjemmesider har prøv og gå kå din konto også skift net og gå på en anden
så vil du opdage selv det opdager tw's hjemmeside

aldt er sadt op til at kunne det er bare og gøre det

men igen hvorfor diskoter det er det ikke bare at lave en server hvor dual ikke er lovlidt og en sidter ikke kan angribe andten ind kontoen selv også spiller dem der vil på den og i ander på de ander server så ser vi jo hvad folk helst vil
måske vil jers server blive affolket men så ved vi jo hvad folk ønsker og ikke

og tag det bare rolidt tw tjæner meger på 100 minder kontoer uden dual ind de gør på 50 dual kontoer

hvad er der af dual kontoer på en server 40-50 max de er så samlet på hold sammen og der er minst to på hvar konto nogen af dem 3
det taber tw også på + folk gider ikke spille meger folk stopper og det er ikke 100 mand vi snakker om her på det siste års tid der er stoppet der 1000 og meger der er stoppet det svare til i skal bruge minst 100000 plus om måndten for tw tjæner det samme


i har så mange problemer hvad fanden tor i 80% af serven gør som ikke spiller dual kan i kun finde ud af at spille hvis i må havde fordle
kommer der sådanne en server så lad vær med at gå på den ingen tvinger jer til det

og ellers kom med et forslag der gør vi får folk tilbage til tw for det gør i jo heller ikke


kan sige og ved godt jeg ikke må men nu er det der ikke meger så er det vel lige gyltig

y er lukker for nogen uger siden det hvor som tw storset en kopi i starten
og med lige så mange bruger som tw engan hvor

der hvor 20 dualkontoer der altid hvor på og altid vandt af samme grund så stoppet folk bare
som de gør her nu og nu efter et ½ år hvor der max har hvaret 50 kontoer på så lukket de det
det samme vil ske her og pasonlidt sydens jeg det er skidt for tw er et sjovt spil
og alle kan findeud af det da det inte kræver udover tid
for at lære at doste snipe back fier og t metode også farme det kan alle lære hurtig så der er kæmpe muliheder for at få mange på igen
 
Senest redigeret af en moderator:

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Du er jo fuld af løgn. I spil 1 står der tydeligt: §1.3. Videregivelse af kodeord er et brud på reglerne og vil blive straffet. Undtagelse: Dualkonti – Dvs. konti der spilles af mere end én person. For disse er det tilladt at dele kodeord, forudsat at dualspillerne ikke ejer eller spiller andre konti på samme spilverden. Konti der er forbundet via. sitterfunktionen eller spilles fra samme PC må ikke have samme kodeord.

Så duals er ifølge deres officielle regler tilladt.

I tw kopien her omtalt som spil 2 har duals aldrig været tilladt og de har haft gjort stort set alle de ting du her skriver om... og jeg må indrømme at det sikkert er derfor de er lukket ned på de skandinaviske markeder. Fordi det er meningsløst at angribe nogensom helst der når selv en off cleaner i deff kunne nakke en angribers offcleaner.

Få styr på dine fakta hvis du vil tages seriøst. Det andet er ren spam af dine ulyksaligheder over at det eneste spil du kunne klare dig i er lukket i den danske version. Vi andre ønsker ikke at straffes med samme skæbne som spil 2
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol i de ander spil hvor det tiladt og hvare dual i det ene som konen er admin i har de lavet om på det og det andet hvor det tiladt lige til det sidste og storset alle der hvor på hvor dual

og jo der hvor konen er admin har de fået 1000-2000 fleger på serverne efter det er blivet ulovlidt og køre dual
men det kan selfølig hvare du ved meger ind alle ander og mig som sederlige ved siden af konen og kan se hva der sker der inde
selv adminsne der inde er overrasket over at der ikke skulle meger til for at få fleger med

de har så også server hvor man må
og det er jo det jeg siger det burte der også hvare her så kan alle dem der kunkan finde ud af at spille hvis de køre dual spille der hvor de må og rasten på den anden så er der noget for alle som jeg starte med at skive

men kan godt forstå hvis i ikke vil havde sådanne en konto for i ved jo godt at folk vil hoppe på hvor dual ikke er tiladt
også kommer i til at spille mod jer selv også er det dual mod dual også hjelper det jo inte



også er der lige det jeg kunne ikke klare mig i spil 2 og nej en off spiller kunne nemt nakke en def spiller meget nemmer ind i tw du ander jo inte om hvad du snakker om
har du overhovdet spillet det for så ville du vide det hvor en kopi af tw v 2 bare med lidt meger farm
og miner 30 og statuen gav deff men den hvor nem og smader 5000 økser og 100 ka så hvor den væk lige meget hvad der stov i byen af deff

men du er skide navøs for ingen gider spille på de tw server hvor dual bliver tiladt
siger jo ikke jers server skal væk kun vi skal havde en meger hvor det ikke er tiladt

der køre storset altid 3 server af gannen så er der 2 med dual og 1 uden lige som i det ene af de ander spil




også lige enting meger når du tor det er så svært og holde styr på om der er meger ind to iper på en konto så kan man bare bruge den fungson som er i tw der holder øje med hvad pcer der er på
også bare sige to pcer/mobiler/tablet så er det jo over
 
Senest redigeret:

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Underligt at jeg ved at kigge på spil 1 loginside og klikke på regler at det ikke nævnes at det er ændret. Jeg ville nok ikke blive særligt tilfreds hvis jeg blev udelukket, når det ikke står i de links der står regler på.
 

Morten82

Nybegynder
Reaktionsscore
0
der er en simpel løsning på dual acount problemet!

TVING kontoen til at være logged af 8 timer i streg en gang i døgnet!

problem løst!
eller ihverfalt minimeret!
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg syntes sleepmode vill være løsningen måske på en anden måde en sleepmode.. Alle Kontoer kan indstille hvornår deres konto skal være lukket ned i 8 timer Morten82 god ide ;) Så er det nemlig mere fair og flere ville få en bedre chance
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg ved efter sleep mode er det kun en speed ting, Du aktivere den også 1 time efter begynder den, men eftersom mange angreb kommer 3-11 timer væk kan man aktivere den sådan at man ikke kan blive adlet hvilket vil være utroligt dumt
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvilke 8 timer skulle det så også være? Skal de er arbejder fx. om natten ikke spille? Eller de der spiller mens de sidder i bussen på vej til arbejde? Eller måske skal vi bare sige at i skoletiden er der lukket, så det ikke distrahere de der stadig er skolepligtig? :)
Evt. kan vi også lukke i weekenderne. Og på helligdage.
Nej ved I hvad, lad os bare lukke helt, så er vi da kommet de der duals til livs :D

Før nogen siger det bare er fordi jeg vil spille dual jeg skriver dette. Nej jeg spiller ikke dual, faktisk spiller jeg kun når lysten kommer over mig og får tit tæsk og går tit inaktiv. Men jeg vender altid tilbage, for jeg kan spille når jeg keder mig på arbejde, når jeg ikke kan sove eller når jeg har alt for meget tid. Det er det fede ved det her spil :)
Jeg acceptere at jeg aldrig vil vinde en verden, jeg er ikke aktiv nok! Det giver jeg ikke duals skylden for eller scripts jeg ikke bruger eller andet. JEG ER IKKE AKTIV NOK! MIN SKYLD! ;)
 

Morten82

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvis du sætter 8 timer tvungen downtime på alle konti minimere du den ekstra aktiv tid som en dual acount opnår som en single acount ikke kan! lad det da bare være 8 valgfri timer i still med natbonus bare noget man selv kan aktivere
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
På arbejde i skolen har man mobilen og kan lige gøre de vigtigste ting ikke som om natten hvor man bare vil sove
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har ikke læst trådne der er kommet et par dage så skiver jeg noget der ikke passer ind tjaaa

nu skal i lige huske enting
mange må ikke bruge mobil på arbejte og det er lovlig grund at en boos fyre en for at bruge mobil
så i må ikke forvente alle har mobil med ind på ders arbejte
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol hvor gammel er du ved du overhovdet noget om hvad der forgåre på arbejsmarket

de fleste har 10-15 min pause ved 9 tiden + - også har de 25-30 min ved 12 tiden +- der skal de gå fra arbejs stedet og ind hvor de skal spise nogen skal vaske finger fordi arbejte er beskidt så skal du spide og hvad du nu skal også skal du nå ud igen inden pausen er sludt
så tjaaa brug du bare pausen på tw det skal din boos da nok blive glad for når du seder og ikke har nået og spise og
inte laver fordi du er suldten

er du en af de unger der er vokset op mens varden kørdte så i fik aldt som i ville er sku ked af at sige det
vaden har vendt 180 grader for de fleste idag laver man sit arbejte ellers er der 100 ander der gane vil


men lad os da høre hvor mange af jer der kan passe tw på jers arbejte

pasonlidt kan jeg men det er så også mig der har styret værkstedet i mange år og har cnc maskiner der kan spille tw når jeg husker mit net

vi kan også spøre på en anden måde så folk ikke skal vise hvornår de er på og ikke

hvor mange af jer må spille på arbejte og hvor mange af jer gør det i skjul
 
Top