uF

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ps. undskyld jeg nævner det men RIP ved åbenbart heller ikke meget om hved der er sket internt i uF


Jeg ved mere end hvad du tror men har lovet ikke at fortælle det til nogen som helst, da jeg respekter mr. xxxxxx's (ham der har fortalt mig det), ønske om at jeg skal holde min k**t om det.

undskyld sproget, men kunne ikke have sagt det bedre :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er meget simpelt. Vi måtte ikke adle i hinandens kvadrant, det ville i ikke overholde. Derfor blev forbundet opsagt.
I vores efterfølgende IAP blev i ved med at adle barbyer i vores kvadrant, stadig mod vores aftale. Fumle og jeg har snakket meget sammen i mit forsøg på at stoppe det men det kunne ikke lade sig gøre. Alligevel droppede vi ikke IAP'en og lavede et overraskelsesangreb på jer på trods af i ikke overholdt de regler i ny selv har været med til at lave. Noget af det sidste jeg skrev til fumle var at så længe i ikke ville overholde IAP aftalen havde jeg svært ved at sige at uF spillerne skulle overholde den når i adlede strategisk blandt os. At i vælger at bryde IAP'en på baggrund af 1 spillers handlinger i stedet for at tage den med ledelsen i uF er jo et eller andet sted ret smart. Nu kan i sidde og sige at det var os der brød IAP'en og så angribe når jeres cleanere var klar, mens vores ikke var. Det er jo smart et eller andet sted, er det ikke rigtigt tbojser?
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er egentlig ligeglad med hvem der skriver med TBA71 navn. det jeg forholder mig til er at navnet for anden gang jeg kender til løber med en løgn i mangel på viden.

SIGER DU JEG LYVER ?!?!?!!

Kenned. i forbundet måtte vi ikke adle i hinandens kvadrant, så vidt jeg er oplyst blev den aldrig defineret men på baggrund af nogle barbaradlinger opsagde i forbundet(hvis jeg har forstået dig rigtigt) og stammerne overgik til IAP.
IAP = ikke angrebs pagt

Dekani:
Nej men det er så af grunde jeg kender og hva mener du med alle andre stammer??? du ska ikke køre jeres barbar adlerri over på alle os andre
http://dk.twstats.com/dk5/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=374

Gider du ikke forklare mig hvilken stamme der hedder "forladt" For det ser ud til at det er en meget udsat stamme...ALLE adler dem, OGSÅ MMD
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Undskyld, hvordan kan i overhovedet skrive om uF, da de fleste af jer overhovedet ikke har været med i den omtalte stamme. Så synes da i skal finde nogle fakta i stedet for at lukke så meget skidt ud .

Jeg ved jo godt at det kræver, at man skal have en IQ over en hvis standard, men lægger i nu alle jeres IQ's til sammen, så kan det være at der vil være IQ nok til at i vil kunne tænke sammenhængende og kunne finde fakta om stammen.

I skriver bare når i har fundet ud af noget .

Minibossen


:p der er nok ingen som vil tage mit svar op til diskussion :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
SIGER DU JEG LYVER ?!?!?!!

Jeg hentyder til dit gætværk på hvorfor uF medlemmer forlader dem. Hvis du mener at opfinde en sandhed er at lyve, så ja det er det jeg siger. Jeg snakker med adskillige af de der forlod og ved hvorfor de gjorde det. Dit gæt er bestemt ikke rigtigt. Den del af sandheden du har ramt gætter jeg på er rent held.
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg hentyder til dit gætværk på hvorfor uF medlemmer forlader dem. Hvis du mener at opfinde en sandhed er at lyve, så ja det er det jeg siger. Jeg snakker med adskillige af de der forlod og ved hvorfor de gjorde det. Dit gæt er bestemt ikke rigtigt. Den del af sandheden du har ramt gætter jeg på er rent held.

Så det du mener er at hvis man gætter forkert så lyver man ??

Jeg kan jo kun forholde mig til det jeg ved. Faktum er at de var med i uF, da vi så angriber og de kommer ned i point...så er de ikke med i uF...Carebears siger at ingen er smidt ud, og det må vi vel så tro på....men det gør mig vel ikke til en løgner ???
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg skrev: "Hvis du mener at opfinde en sandhed er at lyve, så ja det er det jeg siger." Hvor i denne eller andre sætninger er det at der står at jeg siger du lyver? Det var dig der insinuerede at jeg at sagde du lyver. Derefter foreslog jeg hvor det var at du greb det ud af det blå
 

sonic3390

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Undskyld, hvordan kan i overhovedet skrive om uF, da de fleste af jer overhovedet ikke har været med i den omtalte stamme. Så synes da i skal finde nogle fakta i stedet for at lukke så meget skidt ud .

Jeg ved jo godt at det kræver, at man skal have en IQ over en hvis standard, men lægger i nu alle jeres IQ's til sammen, så kan det være at der vil være IQ nok til at i vil kunne tænke sammenhængende og kunne finde fakta om stammen.

I skriver bare når i har fundet ud af noget .

Minibossen

Mini's kommentar:
Haha dette er dog det mest barnlige og useriøse indlæg i denne debat indtil videre. Komplet ukonstruktivt indlæg der bare opfordrer til mudderkastning. Kan godt forstå at alle har ignoreret det :b

-
Jeg har ikke været i TW-universet så længe, så jeg kender ikke de fleste af de tabuer i nævner, men jeg har hurtigt fundet ud af præcis hvordan spillet fungerer både teknisk og diplomatisk. Jeg startede i starten af verden 5 i TBOJ, og det har været en fornøjelse at se hvordan vi med en dygtig og retfærdig ledelse har rejst os langsomt gennem graderne, i med- og modgang og uoverenstemmelser med diverse.

Generelt:
Mit syn er at der bliver snakket for meget om de tabuerne... og om for ligegyldige ting.
Det her spil handler vel om at vinde... Og hvis det inkluderer at rekruttere mange, er det vel det man gør. Hvis det handler om at tage nogle barbarbyer, så er det vel det man gør. Vilkårene er ens for alle. Jeg kan ikke se hvad der ligger i det, 'dårlige', 'pinlige' eller på anden vis tabu over disse metoder. Det er meget fint at uF er en "elitestamme" men lad os da se om det er dét som er det mest effektive når det kommer til stykket... :) TBOJ har længe været lukket for rekruttering og jeg skal love for at der er blevet udstukket strenge regler for adling af Barbarbyer, så det så vidt jeg ved har været i bevidste perioder det er blevet ført igennem.

IAPen:
Jeg ved ikke særligt meget om folk der tog barbarbyer under IAP'en, jeg ved blot at pludselig blev min stammekammerat ikke blot angrebet men adlet, som der lægger bevis på tidligere i tråden, og det måtte vi selvfølgelig reagere på.
Man kan altid diskutere de der små udefinerede guidelines med terroritier, områder og Barbarbyers, det er jo begge veje, med lige vilkår..
Men et angreb er ikke til at tage fejl af. Det er et en-vejs, og klart brud!

Merging & diplomati
Alt det der med hvem der merger med hvem, og hvilke forbund der går i oplysning synes jeg også bare man skal lade være med at kommentere på. det er naturligt at der omrokeres, og selvom det ligner at det er fordi at uF har fået smæk her inden jul, kan jeg da også godt forestille mig at det har været af andre årsager. Fred med det. Dog synes dog stadig at det er mega plat af MMD at de opfordrede TBOJ til at ud af forbundet med uF, da uF ellers vil blive for stærke(kig i den anden tråd her på forum), og "klart vinde"... Da TBOJ endelig gør det, så hopper MMD på vognen af uF .. fejt, og ikke rigtig til at tale sig udenom, men enough words, vi ses på marken. :)

btw, R.I.P:
jeg kan godt se logikken i din analyse, jeg tror blot at du tager fejl. :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Ja jeg kan godt se man ikke kan tillade sig at tage en tidlig juleferie.

Når man back to topic.
Der er jo meget der burde kommenteres på og en del man nok bare skal lade være.

Nu syntes jeg efterhånden vi alle skal slappe lidt af, ligemeget hvilket topic der efterhånden bliver startet ender det altid med man skal sige hvor "dårlige" eller hvor "underlige" Tboj er!
Der er blevet lukket en masse l**t ud fra stort set alle omkring Tboj, mig selv inklusiv.
Jeg må så erkende at jeg må tage de ord i mig igen.
Jeg har kun været glad for det samarbejde jeg har haft med Tboj, og jeg er også glad for vores merge.

hvis Tboj virkelig er så dårlige hvordan kan det så være de stadig er her ??
Hvis de er så ringe hvordan kan de så have så mange gode/aktive medlemmer ??

Man kan ikke give held al den kredit.

Jeg må blankt erkende at jeg må trække alle de ikke altid så pæne ting jeg har sagt om Tboj i mig igen.
Det tror jeg at der er flere der burde gøre, men jeg tvivler på de vil.
Hvis nogen vil have nærmere info med hvad jeg har sagt må de sende mig en PM.
Jeg har intet at skjule, men der er ingen grund til at overspamme forum!

Ud over dette syntes jeg en del af de "der ikke tager parti" holder utroligt meget med en side.
De har ihvertfald kun holdt med deres argumenter, og støttet deres holdninger, og ikke 1 gang kritiseret dem.

Alt det med BB adling, ja jeg er ikke stor tilhænger af det, har dog selv gjort det.
Men hvis det ikke var meningen at en bb by skulle tages så var de der nok ikke ?

Jeg vil sige at folk kommentere flere steder at Tboj stod i skyggen af uF og lod uF lave det hårde arbejde, mens Tboj høstede alt det lette.
Hvis dette er sandt hvem er så de smarte ??
Hvem vinder mest på dette ?
Er det ikke meningen at man skal miste så lidt selv, og så lade andre lave det grove arbejde for en ?

Men tvivler nu på Tboj bare stod passivt til på sidelinjen og så tog en fjende by hist og her.

Tboj efterligner ikke MMD.
Vi har snakket om denne merge længe, og hvis vi skal efterligne nogen skal vi vist en del længere tilbage end det, da jeg tvivler på at uF er de første der er merget med en anden stamme!

Sjovt der er så mange uF medlemmer der var inaktive, der beslutter sig at forlade stammen når de bliver adlet.
Men det skal jeg ikke blande mig i, da det jo godt kan passe.
Det virker bare underligt.

Ingen kritik om MMD og deres medlemmer, men at kalde dem en elitestamme med få medlemmer er begyndt at blive lidt svært eftersom de næsten er nået max for 1 stamme også.
Ja er ikke i tvivl om de vælger deres spillere med omhu, men jeg ved de også engang imellem ser igennem fingre med, lad os sige mindre end gode spillere.

Det har jeg også selv gjort, men har aldrig udnævnt mig selv til elite stamme der kun tager de bedste!

Hvis du spurgte mig for 1 måned siden om jeg regnede med jeg ville merge med Tboj, så var svaret nok nej.
Men som vi ser ændre forholdene sig hele tiden.

Jeg må også sige at kalde uF The Champions of world 5 er lidt meget.
De stak jo alle i ryggen konstant, når de var trætte af nogen eller nogen kom for tæt på til at kunne udfordre dem så var det bare væk med dem.
Den bedste forklaring jeg indtil videre har fået, til hvorfor uF stak WOW i ryggen var at Helldog selv havde gjort det på en tidligere servere.
Hvis det er det bedste man har kunne præstere indtil videre så er det sku en meget ringe grund.
Men det er ikke det vi er kommet for at snakke om, er bare træt af at høre hvor gode de var/er, ja de var gode men det var ikke helt det samme som jesus fødsel eller ligende, men det er efterhånden blæst op som det!

Jeg syntes også det er sjovt at når Tboj forsvare sig selv, så er det mudderkastning og de er fulde af løgn, bruger falske beviser og det var dem der startede osv.
Men når enten uF eller MMD gør det så er det fair nok.
Jeg tror efterhånden ikke jeg er den eneste der har problemer med at holde styr på hvem der er med hvem og hvorfor ?

@minibossen
Du siger vi ikke kan kommentere på hvad der sker i uF eftersom vi ikke har været der.
I har heller ikke været hos os, men det forhindre ikke jer i at kommentere hvor dårlige osv vi er ?
Men der skriver du måske Pm til dine stamme venner og beder dem stoppe med det ??


Til behagelig info: stammer skal over 5 medlemmer for at blive betragtet som sådan. fra 5 - 20 (25) medlemmer er det en lille stamme. En normal stamme ligger på 20 (25) - 40 (50). fra 40 (50) -60 (70) snakker vi en stor stamme. Uanset forudsætningerne så bliver alle stammer med mere end 60 (70) medlemmer eller med akademi, wing osv betegnet som massrecruit uanset forudsætningen.

Jeg vil sige at kalde det en masserecruit er meget strengt sagt, jeg vil give dig ret i at det er en stor stamme.
Men vi kan bruge v1 som eksempel, da sks og 6 1/2 fusionerede blev det kalde en superstamme, der dog toppede på over 100 medlemmer, men der var aldrig nogen der kaldte den en masserecruit stamme!

Nu gider jeg ikke skrive mere da jeg så nok kommer til at sige noget jeg fortryder senere.
Jeg vil blot ønske jer alle en god jul og et godt nytår.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg vil sige at kalde det en masserecruit er meget strengt sagt, jeg vil give dig ret i at det er en stor stamme.
Men vi kan bruge v1 som eksempel, da sks og 6 1/2 fusionerede blev det kalde en superstamme, der dog toppede på over 100 medlemmer, men der var aldrig nogen der kaldte den en masserecruit stamme!

Vel fordi tiderne har ændret sig...der er sket meget siden den merge skete i V1.

Nu hvor TBOJ/W&Co. elsker at puste sig selv op og se selv som om de er usårlig osv.

Erklærer jeg hermed officiel krig imod TBOJ&Co. Hvilket vil siges også alle deres forbindelser som er langt over 10 IAP'er/Forbund mm. Og så vel også for at give dem chancen for at slagte mig igen uden at bruge 80k tropper på lille mig, som de gjorde sidste gang...selvom jeg ikke engang var tæt på at have 20k def hjemme :)o)

Skulle der være spørgsmål skal man være velkommen til at spamme mig inde i min bruger i V5, og ikke kaste med mudder herinde, da der skal være plads til en god diskussion end alt den mudderkast der har været.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kenned. i forbundet måtte vi ikke adle i hinandens kvadrant, så vidt jeg er oplyst blev den aldrig defineret men på baggrund af nogle barbaradlinger opsagde i forbundet(hvis jeg har forstået dig rigtigt) og stammerne overgik til IAP.
IAP = ikke angrebs pagt

Det blev sat til vores 15x15 kvadrant og galdte stadig under vores IAP, men blev ikke respekteret.


Dekani:
Nej men det er så af grunde jeg kender og hva mener du med alle andre stammer??? du ska ikke køre jeres barbar adlerri over på alle os andre
http://dk.twstats.com/dk5/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=374

Gider du ikke forklare mig hvilken stamme der hedder "forladt" For det ser ud til at det er en meget udsat stamme...ALLE adler dem, OGSÅ MMD

Den kan du ikke kører over på MMD, kort tid efter vi havde meldt ud vi opsagde forbundet, talte jeg 24 claims på barbarbyer og i fortsatte med at straffe de stakkels grå byer. -som jeg altid har sagt, havde uF været grå på TBOJ's kort, så havde i taget os helt ud nu hi hi


Så det du mener er at hvis man gætter forkert så lyver man ??

Jeg kan jo kun forholde mig til det jeg ved. Faktum er at de var med i uF, da vi så angriber og de kommer ned i point...så er de ikke med i uF...Carebears siger at ingen er smidt ud, og det må vi vel så tro på....men det gør mig vel ikke til en løgner ???

Hvor mange byer havde jeg mistet da jeg forlod uF?


Jeg har ikke været i TW-universet så længe, så jeg kender ikke de fleste af de tabuer i nævner, men jeg har hurtigt fundet ud af præcis hvordan spillet fungerer både teknisk og diplomatisk. Jeg startede i starten af verden 5 i TBOJ, og det har været en fornøjelse at se hvordan vi med en dygtig og retfærdig ledelse har rejst os langsomt gennem graderne, i med- og modgang og uoverenstemmelser med diverse.

Generelt:
Mit syn er at der bliver snakket for meget om de tabuerne... og om for ligegyldige ting.
Det her spil handler vel om at vinde... Og hvis det inkluderer at rekruttere mange, er det vel det man gør. Hvis det handler om at tage nogle barbarbyer, så er det vel det man gør. Vilkårene er ens for alle. Jeg kan ikke se hvad der ligger i det, 'dårlige', 'pinlige' eller på anden vis tabu over disse metoder. Det er meget fint at uF er en "elitestamme" men lad os da se om det er dét som er det mest effektive når det kommer til stykket... :) TBOJ har længe været lukket for rekruttering og jeg skal love for at der er blevet udstukket strenge regler for adling af Barbarbyer, så det så vidt jeg ved har været i bevidste perioder det er blevet ført igennem.

IAPen:
Jeg ved ikke særligt meget om folk der tog barbarbyer under IAP'en, jeg ved blot at pludselig blev min stammekammerat ikke blot angrebet men adlet, som der lægger bevis på tidligere i tråden, og det måtte vi selvfølgelig reagere på.
Man kan altid diskutere de der små udefinerede guidelines med terroritier, områder og Barbarbyers, det er jo begge veje, med lige vilkår..
Men et angreb er ikke til at tage fejl af. Det er et en-vejs, og klart brud!

Merging & diplomati
Alt det der med hvem der merger med hvem, og hvilke forbund der går i oplysning synes jeg også bare man skal lade være med at kommentere på. det er naturligt at der omrokeres, og selvom det ligner at det er fordi at uF har fået smæk her inden jul, kan jeg da også godt forestille mig at det har været af andre årsager. Fred med det. Dog synes dog stadig at det er mega plat af MMD at de opfordrede TBOJ til at ud af forbundet med uF, da uF ellers vil blive for stærke(kig i den anden tråd her på forum), og "klart vinde"... Da TBOJ endelig gør det, så hopper MMD på vognen af uF .. fejt, og ikke rigtig til at tale sig udenom, men enough words, vi ses på marken. :)

btw, R.I.P:
jeg kan godt se logikken i din analyse, jeg tror blot at du tager fejl. :)


sonic3390: Hvor har du ret, alle aspekter af spillet er vel tilladt for at vinde, om det så inkluderer at adle en masse barbarbyer så må det jo være vejen frem hvis man kan vinde på den måde - så det vil jeg give dig fuldstændig ret i :) -jeg tror bare ikke man går hele vejen af den grund, se ~F~ på v4, de ligner ikke vindere endnu.

Du ved måske ikke hvad jeg har brugt af tid, på at få Fumle til at stoppe jeres strategiske barbaradlinger mellem vores byer, og jeg tror virkelig på at Fumle gjorde hvad han kunne, men der blev bare ved med at komme flere og flere. Til sidst fik 1 medlem af uF nok og angreb jer, da han mente at barbaradlingerne i hans område var et brud på IAP'en. Det var på intet tidspunkt i orden at i tog barbarbyer laaangt inde i vores zone under en IAP og det var heller aldrig i orden at han angreb en af jeres spillere.
Men, når vi havde et problem med den måde i handlede på, så tog vi den med jeres ledelse da vi ikke vil afbryde en IAP på baggrund af et par spillers handlinger. Da denne ene uF spiller så angreb jer så stod i med 2 valgmuligheder.
1. I kunne sætte en fuld offensiv imod alle i uF
2. I kunne tage den med uF's ledelse for at få det stoppet.

I valgte nr. 1 og angreb for fuld styrke da i havde jeres cleanere klar, og det forstår jeg et eller andet sted godt i gjorde. Det var ca. 2 uger efter vi havde opsagt forbundet med jer og taget i betragtning at i havde/har forbund eller IAP med resten af verden 5 på nær MMD, så kunne i jo ikke vokse de sidste 2 uger som IAP'en varede. Så hvorfor ikke droppe en IAP på baggrund af en spillers handlinger og så lade alle i stammen bøde for det - True Believers of Justice



Kort til Joker: Har sagt det før - men jeg ville heller ikke vente på at Helldog stak kniven i ryggen på mig, så hellere være på forkant - han har jo lidt et ry på det område.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Det her er forkert, for du glemmer at TBOJ fornyligt har været ud og shoppe efter WOW spiller.

Det passer så ikke helt, og du ved ikke hvad vi har af aftaler.
Det skal også siges det ikke var tboj der kontaktede os, men os der kontaktede dem.

Som Tba71 har fået af vide, han ikke skulle udtale sig om noget han ikke kendte noget til.
Måske du skulle følge samme råd ??
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det passer så ikke helt, og du ved ikke hvad vi har af aftaler.
Det skal også siges det ikke var tboj der kontaktede os, men os der kontaktede dem.

Som Tba71 har fået af vide, han ikke skulle udtale sig om noget han ikke kendte noget til.
Måske du skulle følge samme råd ??


Mine kommentar er baseret på stats og derfor er de helt korrakte, har TBOJ ikke fornyligt(igår) taget imod de fleste WOW medlemmer????

så hvor skriver han at TBOJ har lukket for rekruttering, mens i har taget medlemmer ind???
det kaldes at lyve os direkte op i ansigtet, mens der findes off. beviser på at det han siger er usandt, så nej jeg vil ikke blande mig uden om da mit svar tilsyndeladen er mere korrekt end hvad han skriver.
 

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nr. 3 Ikke alle uF medlemmer er nu i MMD af 2 grunde, for det første har vi ikke plads og vil ikke have en masse recruit stamme som jeres, for det andet vil vi kun have de bedste/Mest aktive.

Ehem.. Er det rigtigt forstået at fordi vi (TBOJ og co) er tæt på at være fyldt op, så er vi en mass recruit stamme ?
Kan du så forklare hvad i så er, nu i er fyldt helt op med medlemmer ?
 
Top