uF

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hvad med at tage en øl og så spille jer's tw ? i spilder jer's tid her inde bare pga uf?


de er opløst? pga de ikke kunne magte at blive nakket? for tboj er helt klart de bedste ?

det ved alle inderst inde godt ? men alle forsvare jo dere's stamme :)


god jul og godt nytår når vi kommer der til :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: Der er skrevet meget og jeg magter ikke at læse det hele. Dog bed jeg mærke i denne:

Jeg vil sige at kalde det en masserecruit er meget strengt sagt, jeg vil give dig ret i at det er en stor stamme.
Men vi kan bruge v1 som eksempel, da sks og 6 1/2 fusionerede blev det kalde en superstamme, der dog toppede på over 100 medlemmer, men der var aldrig nogen der kaldte den en masserecruit stamme!

For mig kommer det ud på et om man masserekruterer sig til en usandsynlig størrelse eller merger sig til en. Der hvor den største fejl ligger er at de fleste stammer over en hvis størrelse faktisk slår sig selv ihjel. Dvs at de flere medlemmer de får langt opvejes i af den lavere effektivitet, da ledelses strukturen ikke kan bære det. I de fleste tilfælde som sagt. De store mass(recruit)stammer er for som sådan defineret ud fra de gamle standarder, hvor verdenerne havde stammemedlemsgrænse på 40 eller 50 i de fleste tilfælde. en stammegrænse jeg mener personligt man bør holde sig til i danske verdener da vi er for få til at være 120 i stammerne... Så kunne vi ligeså godt indele os i 2 hold og skippe diplomatiet, for groft sagt så har vi vel ikke mere end 240 aktive :(


Men det har for mit vedkommende været sjovt at følge en stamme som uF, da jeg kender baggrunden for deres tilblivelse og baggrunden for deres fald. Jeg har vel kun en ting tilbage at sige: Hvad sagde jeg ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ehem.. Er det rigtigt forstået at fordi vi (TBOJ og co) er tæt på at være fyldt op, så er vi en mass recruit stamme ?
Kan du så forklare hvad i så er, nu i er fyldt helt op med medlemmer ?

Nej ikke fordi i er ved at være fyldt op, men fordi i tager alt skrammel ind der kan give jer point og DIG Pumba er et levende bevis, du har cyklet rundt mellem stammer for at få Def. og brokkede dig over MMD medlemmer angreb dig og dine venner..Du er hva vi hentyder til i MMD som en flygtning, ergo Mass Recruit!

For ikke at tale om i har ikke bare EN fyldt stamme, nææ i har sku to, ska i ikke snart have en nr. 3 så i kan få flere medlemmer ?

Et merge er ikke masse rekrutering, vi har stået sammen et stykke tid nu, nu gør vi det bare under samme flag, stor forskel. ;)
 

Pumba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej ikke fordi i er ved at være fyldt op, men fordi i tager alt skrammel ind der kan give jer point og DIG Pumba er et levende bevis, du har cyklet rundt mellem stammer for at få Def. og brokkede dig over MMD medlemmer angreb dig og dine venner..Du er hva vi hentyder til i MMD som en flygtning, ergo Mass Recruit!

For ikke at tale om i har ikke bare EN fyldt stamme, nææ i har sku to, ska i ikke snart have en nr. 3 så i kan få flere medlemmer ?

Et merge er ikke masse rekrutering, vi har stået sammen et stykke tid nu, nu gør vi det bare under samme flag, stor forskel. ;)

Hvad fa*den bilder du dig ind ? Jeg er bestemt ikke en flygtning, jeg har været i mange stammer ja. Men hver et valg om at flytte har hver sin begrunding. Hvilket jeg egentligt ikke skylder dig eller nogen anden en forklaring på. Ledelserne i de forskellige stammer har fået besked herom.

Ydermere er en flygtning en der er under angreb i det øjeblik han/hun flytter hvilket jeg ikke har været heller. Så det er vidst en omér lille ven.

Ja jeg brokkede mig over at i angreb mig da der på mit kort stod at der var en iap imellem din såkaldte stamme og den jeg var i (hvilket jo bare igen beviser at der ikke var styr på en fis der jeg var før) Kan godt ske at vi er "skrammet" men hellere det og stå sammen end at være en point whore stamme som MMD og det tidligere uF er/var.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad fa*den bilder du dig ind ? Jeg er bestemt ikke en flygtning, jeg har været i mange stammer ja. Men hver et valg om at flytte har hver sin begrunding. Hvilket jeg egentligt ikke skylder dig eller nogen anden en forklaring på. Ledelserne i de forskellige stammer har fået besked herom.

Ydermere er en flygtning en der er under angreb i det øjeblik han/hun flytter hvilket jeg ikke har været heller. Så det er vidst en omér lille ven.

Ja jeg brokkede mig over at i angreb mig da der på mit kort stod at der var en iap imellem din såkaldte stamme og den jeg var i (hvilket jo bare igen beviser at der ikke var styr på en fis der jeg var før) Kan godt ske at vi er "skrammet" men hellere det og stå sammen end at være en point whore stamme som MMD og det tidligere uF er/var.

er vi nu også PL'er fordi vi straffede de andre stammer og rev dem rundt i 8-taller, og så tog deres byer så vi steg i point? :-/

I så fald er jeg færdig med at tage byer fra jer, det vil jeg alligevel ikke have siddende på mig
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvad fa*den bilder du dig ind ? Jeg er bestemt ikke en flygtning, jeg har været i mange stammer ja. Men hver et valg om at flytte har hver sin begrunding. Hvilket jeg egentligt ikke skylder dig eller nogen anden en forklaring på. Ledelserne i de forskellige stammer har fået besked herom.
Jeg kalder en flygtning for det han er, vil jeg ikke undskylde for.
Ydermere er en flygtning en der er under angreb i det øjeblik han/hun flytter hvilket jeg ikke har været heller. Så det er vidst en omér lille ven.
hurra for du havde hele 2 sek. uden angreb når du gik ind i en ny stamme :laugh:
Ja jeg brokkede mig over at i angreb mig da der på mit kort stod at der var en iap imellem din såkaldte stamme og den jeg var i (hvilket jo bare igen beviser at der ikke var styr på en fis der jeg var før) Kan godt ske at vi er "skrammet" men hellere det og stå sammen end at være en point whore stamme som MMD og det tidligere uF er/var.
Jaa kom med det Pumba, igen har du ikke styr på dine stats, jeg kan så hurtigt sige dine, du var under angreb, jeg holdt hånden over dig og deltog ikke i de angreb netop på grund af vores historie, så jeg lod de små spillere i MMD få lidt frie byer fra en der meget tydeligt var PL'er, de eneste tropper du havde i byen var dem du fik i opbakning og de forsvandt sjovt nok samtidig med DKM, dernæst meldte du dig ind i masse rekruterins stammen So6 hvor MMD næsten dagligt blev truet med krig fordi vi angreb en spiller vi hele tiden havde angrebet (Igen var du en flygtning som søgte ly i en større stamme) og nu sidst men ikke mindst, har du meldt dig ind i en ny masse rekruterings stamme, gætter på grunden var de ikke ga dig nok opbakning da du mistede byer der eller også var det fordi du ikke ku lig der var så mange TBOJ'sere rundt om dig, men nu igen kæfter du op om ting du ikke aner noget om, for hvis MMD er en PL'er stamme, hvordan er det så lige vi har ligget over TBOJ/TBOJ-W i MBA og MBT så længe på trods af vi var langt mindre ..hmm... og hvordan er det lige du kan tillade dig og vurdere en PL'er stamme når du for det første selv er i en og for det andet ikke selv fatter hva tropper betyder hvis ikke de kommer som opbakning ?
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvad fa*den bilder du dig ind ? Jeg er bestemt ikke en flygtning, jeg har været i mange stammer ja. Men hver et valg om at flytte har hver sin begrunding. Hvilket jeg egentligt ikke skylder dig eller nogen anden en forklaring på. Ledelserne i de forskellige stammer har fået besked herom.

Ydermere er en flygtning en der er under angreb i det øjeblik han/hun flytter hvilket jeg ikke har været heller. Så det er vidst en omér lille ven.

Ja jeg brokkede mig over at i angreb mig da der på mit kort stod at der var en iap imellem din såkaldte stamme og den jeg var i (hvilket jo bare igen beviser at der ikke var styr på en fis der jeg var før) Kan godt ske at vi er "skrammet" men hellere det og stå sammen end at være en point whore stamme som MMD og det tidligere uF er/var.

Undskyld jeg blander mig men en flygtning er en person der er under angreb. Skulle han lykkedes med at slå alle sin angribers tropper ihjel, får han jo fred til han får bygget nye. Hvis angriberen da stadig ønsker at tage byer fra forsvareren, da er han stadig at betragte som under angreb. ingen kan jo sende nye angreb før de har genopbygget deres hær. Det er standard opfattelse i alle stammer der er kommet langt. I de fleste tilfælde vil der dog aldrig opstå så lange pauser da det så er for dyrt at tage byer fra pågældende spiller. Endvidere skal det siges at nogen stammer betragter alle der flygter fra en stamme under angreb som flygtninge også selvom de ikke personligt er under angreb. det kan have mange sammenhænge, men jeg vil kun nævne den der er oftest brugt: ledende rolle i kamphandlingerne (når man ikke er under angreb så er det at man har deltaget med en stor part af sine offensive tropper).

Jeg kan dog ikke sige om du opfylder nogen af de kriterier men at man skal være under direkte angreb for at blive betegnet som flygtning er usand i 9 af 10 stammer
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg kan da komme i tanke om en 2-3 MMD medlemmer der bliver skide sure hvergang de bruger tropper på at fjerne hans BUP og han så bare går ind i en ny stamme og får noget nyt imens de bygger op, så vil ikke vove at påstå han kan undgå ordet flygtning bliver brugt mod ham!
 
Senest redigeret:

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja .. Vi er alle mennesker, så helt fejlfrie er vi ikke..! - Alle laver fejl, bare ikke alle der kendes ved dem.. :?

Fed post The Joker, du er ærlig! - det kan jeg lide.! :)

RIP, der er forskel på 'merge' og 'søge efter medlemmer' .. ;)
 

sonic3390

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mine kommentar er baseret på stats og derfor er de helt korrakte, har TBOJ ikke fornyligt(igår) taget imod de fleste WOW medlemmer????

så hvor skriver han at TBOJ har lukket for rekruttering, mens i har taget medlemmer ind???
det kaldes at lyve os direkte op i ansigtet, mens der findes off. beviser på at det han siger er usandt, så nej jeg vil ikke blande mig uden om da mit svar tilsyndeladen er mere korrekt end hvad han skriver.


Det var da en direkte dum sag du prøver at føre..

Jeg kan oplyse dig om at det kaldes et 'merge' og ikke rekruttering..

ellers kunne man også sige at MMD rekkruterer uF medlemmer? o_O
ordkløver
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
RIP, der er forskel på 'merge' og 'søge efter medlemmer' .. ;)
TBOJ har længe været lukket for rekruttering.

Så vidt jeg ved så er merige stadigvæk en form for rekruttering da en flok spiller joiner jeres stamme.

Og helt ærligt i hvor langt tid har i kendt wow og kæmpet ved deres side????
så vidt jeg kan huske så har det jo været uF og TBOJ i lang tid og jeres parforhold er fornyligt blevet afsluttet.
 
Senest redigeret:

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vidt jeg ved så er merige stadigvæk en form for rekruttering da en flok spiller joiner jeres stamme.

Merge er 2 stammer som slår sig sammen, ja det er en slags rekruttering, men hvis de ikke tager nye ind, altså spillere udenfor WOW og TBOJ, så er der jo lukket for rekruttering..


Hvis man skal kigge på Google..


merge (om ændring) become one

Merge : Blive en.

merge (om ændring) mix together different elements

Merge : At blande 2 forskellige ting. - Kan oversættes : At sætte to stammer sammen..

Edit : At blande 2 stammer så de bliver en.
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Merge er 2 stammer som slår sig sammen, ja det er en slags rekruttering, men hvis de ikke tager nye ind, altså spillere udenfor WOW og TBOJ, så er der jo lukket for rekruttering..

Der findes flere slags årsager til merige og mener bare at tboj ikke har gjort det af de rigtige årsager og derfor vil jeg ikke kalde det for merige men en masse rekruttering af de fleste WOW spiller.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der findes flere slags årsager til merige og mener bare at tboj ikke har gjort det af de rigtige årsager og derfor vil jeg ikke kalde det for merige men en masse rekruttering af de fleste WOW spiller.

Mergen mellem WOW og TBOJ har, efter mine oplysninger, været på tale i noget tid.

Hvis man skal vende den om..

Hvor længe har MMD og Uf kæmpet sammen.. ?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Meriget mellem uF og MMD sker i sammenhængende af flere forskellige ting som de selv må udtale sig om.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Meriget mellem uF og MMD sker i sammenhængende af flere forskellige ting som de selv må udtale sig om.

Ikke for at hænge specifik dig ud, men det er da sjovt som Uf og MMD bliver beskyttet .. ? ;)


Tror du ikke mergen mellem TBOJ og WOW gør det ?? (Ikke fordi jeg ved noget om det, men det vil da være logisk.. :?)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ikke for at hænge specifik dig ud, men det er da sjovt som Uf og MMD bliver beskyttet .. ? ;)


Tror du ikke mergen mellem TBOJ og WOW gør det ?? (Ikke fordi jeg ved noget om det, men det vil da være logisk.. :?)


Næsten alle de spiller som lægger kræfterne i spillet her, vil ikke se en stamme som Rekrutter eller merge sig til sejren, fordi det er ufortjent, alt hvad de har arbejdet på bliver ødelagt pga. sådan noget.

hvad vil du selv vælge.
1) en stamme med prof spiller, og har 20-30 medlemmer.
2) en stamme som har 2x 30-40 spiller, med både erfarne og ikke så erfarne spiller.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
På V1 mergede 6 1/2 og SKs sig på en måde til sejren ..

Hvis de var gået mod hinanden var det endt helt anderledes .. ;)
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Mini's kommentar:
Haha dette er dog det mest barnlige og useriøse indlæg i denne debat indtil videre. Komplet ukonstruktivt indlæg der bare opfordrer til mudderkastning. Kan godt forstå at alle har ignoreret det :b

-
Jeg har ikke været i TW-universet så længe, så jeg kender ikke de fleste af de tabuer i nævner, men jeg har hurtigt fundet ud af præcis hvordan spillet fungerer både teknisk og diplomatisk. Jeg startede i starten af verden 5 i TBOJ, og det har været en fornøjelse at se hvordan vi med en dygtig og retfærdig ledelse har rejst os langsomt gennem graderne, i med- og modgang og uoverenstemmelser med diverse.

Generelt:
Mit syn er at der bliver snakket for meget om de tabuerne... og om for ligegyldige ting.
Det her spil handler vel om at vinde... Og hvis det inkluderer at rekruttere mange, er det vel det man gør. Hvis det handler om at tage nogle barbarbyer, så er det vel det man gør. Vilkårene er ens for alle. Jeg kan ikke se hvad der ligger i det, 'dårlige', 'pinlige' eller på anden vis tabu over disse metoder. Det er meget fint at uF er en "elitestamme" men lad os da se om det er dét som er det mest effektive når det kommer til stykket... :) TBOJ har længe været lukket for rekruttering og jeg skal love for at der er blevet udstukket strenge regler for adling af Barbarbyer, så det så vidt jeg ved har været i bevidste perioder det er blevet ført igennem.

IAPen:
Jeg ved ikke særligt meget om folk der tog barbarbyer under IAP'en, jeg ved blot at pludselig blev min stammekammerat ikke blot angrebet men adlet, som der lægger bevis på tidligere i tråden, og det måtte vi selvfølgelig reagere på.
Man kan altid diskutere de der små udefinerede guidelines med terroritier, områder og Barbarbyers, det er jo begge veje, med lige vilkår..
Men et angreb er ikke til at tage fejl af. Det er et en-vejs, og klart brud!

Merging & diplomati
Alt det der med hvem der merger med hvem, og hvilke forbund der går i oplysning synes jeg også bare man skal lade være med at kommentere på. det er naturligt at der omrokeres, og selvom det ligner at det er fordi at uF har fået smæk her inden jul, kan jeg da også godt forestille mig at det har været af andre årsager. Fred med det. Dog synes dog stadig at det er mega plat af MMD at de opfordrede TBOJ til at ud af forbundet med uF, da uF ellers vil blive for stærke(kig i den anden tråd her på forum), og "klart vinde"... Da TBOJ endelig gør det, så hopper MMD på vognen af uF .. fejt, og ikke rigtig til at tale sig udenom, men enough words, vi ses på marken. :)

btw, R.I.P:
jeg kan godt se logikken i din analyse, jeg tror blot at du tager fejl. :)


Så du siger at det er en opfordring til mudderkastning!!!

Måske skulle du og dine venner (TBOJ'er) vide lidt om det i snakker om inden i skriver inde på forum, har set indlæg som bare er blevet kastet ud af jeres ædespalter, som langt fra har været rigtig, det er det samme som at sige at kakaomælk kommer fra en brun ko ikk?

OG ALLE SOM IKKE HAR VÆRET I TBOJ VED JO, AT DET IKKE ER RIGTIGT :)

ps. nu da du siger at tboj IKKE har været åben for rekruttering, kan jeg så lige sige at det er IKKE er rigtigt, da jeg kender MINDST en som er blevet spurgt om han ville joine TBOJ!!!!!!!! inden for de sidst 4 dage ;)

Minibossen :D
 
Top