Verden 4 - Opstart

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
jeg skal nok få min lillebror luka1507 til at spille igen haha han er blevet ret så god efter han gik :p tja bare giv mig all æren det var nemlig mig der har lært ham alt hvad han kan :D

han kan få anden pladsen så skal je gnok tage mig af første pladsen :D

Haha så må i vel spille sammen for at tage mig ud. Gennem blodrøde floder :D
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tro mig jeg er nok til at tage dig og 2 1337 spillere mere ud allene så med min bror har jeg tænkt at skabe mig en stamme så vi kan få lidt gang i serveren :D

håber at jeg kan få nogle af mine rl venner og måske også nogle venner fra .net til at joine :D
 

boxzi96

I træning
Reaktionsscore
0
hvem ved hva tid den starter?

vil gerne vide det så jeg ved om jeg skal være længe oppe eller vågne rigtig tideligt;)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
storm sagde at man ikke helt precis vidste hvornår den starter ;) men jeg tror at du bare skal holde øje med serveren tror den nok starter mellem 15-19 eller noget lignende.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tidspunkt på dagen vil dog ikke blive oplyst, pga. de mange antal verdener som starter samme dag, og vi kan få forsinkelser. Jeg skriver dog et indlæg her, så snart den er åben.
sadge han (storm).
 

boxzi96

I træning
Reaktionsscore
0
okay;) jeg håber den starter midt på dagen fordi så har jeg en bedre chance for at kunne starter da vi jo er nogle som skal i skole;)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
haha og du kan bare spille i skolens frikvartere :p

jeg har allerede lavet en plan for hvordan jeg skal starte og har afprøvet en masse start-up så jeg kan få overtaget hurtigt og være den første med nuke og nobles :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
tro mig jeg er nok til at tage dig og 2 1337 spillere mere ud allene så med min bror har jeg tænkt at skabe mig en stamme så vi kan få lidt gang i serveren :D

håber at jeg kan få nogle af mine rl venner og måske også nogle venner fra .net til at joine :D

2 1337 spillere???? ved ikke hvad du refererer til, men det er da muligt. Har ikke tænkt mig at spille hardcore(gider ikke bruge så meget tid,da det er det der har fået mig til at stoppe før(RL kommer først)), men bare skabe lidt stemning :p

haha og du kan bare spille i skolens frikvartere :p

jeg har allerede lavet en plan for hvordan jeg skal starte og har afprøvet en masse start-up så jeg kan få overtaget hurtigt og være den første med nuke og nobles :D

:cool: nice, så får du nok første pladsen, for så seriøst kommer jeg i hvert fald aldrig til at tage et spil :p
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
2 1337 spillere???? ved ikke hvad du refererer til, men det er da muligt. Har ikke tænkt mig at spille hardcore(gider ikke bruge så meget tid,da det er det der har fået mig til at stoppe før(RL kommer først)), men bare skabe lidt stemning :p

1337=elite

tja, man behøver ikke spille non-stop tribalwars for at komme på første pladsen det kræver bare noget godt co-play, at man er aktiv og ved hvad man har gang i :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
1337=elite

tja, man behøver ikke spille non-stop tribalwars for at komme på første pladsen det kræver bare noget godt co-play, at man er aktiv og ved hvad man har gang i :p

Ahhh...

Ja det kræver naturligvis at man ved hvad man har gang i, men jeg har lagt mærke til at de fleste der ender foran mig faktisk bruger mere tid på spillet end jeg. Fx ved jeg der er nogen som endte foran mig sidst jeg spillede som stillede uret for at stå op om natten og bygge næste bygning. Skulle det ske på min konto blev det en dual der alligevel var oppe der, for så aktiv bliver jeg ikke at jeg ødelægger min nattesøvn.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lol at stå op om natten bare for at bygge er måske lige i overkanten, men der er også mange andre måder at sikre sig at man klarer sig godt.


det er derfor jeg kan lide natbonus da den sørger for at man kan sove, når der ikke er særlig mange some spiller GMT +/- 8.
 

ICE

TW Teammedlem
Reaktionsscore
0
Verden 4

Ser frem til endnu en verden med en blanding af spil, spionage, politik og verbal konkurrence :)
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
Det var * også på tide af den * verden fik en dato.
Og synd af det blev en kirke server...
Men det skal nok blive spændene...


EDIT: Du bedes holde en pæn tone.

Mvh ~ Xphiroth ~ Mod
 
Senest redigeret af en moderator:

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, w48 er med kirker, men uden ret mange gode spillere :p

alle gode premades joinede w47, hvilket jeg syntes er lidt tragisk for w48.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg kom lige i tanke om hvorfor mange gode spillere foretrækker verdener uden kirke ;)

det er nemlig fordi kirken sørger for at man skal spille mere stategisk og mindre offensiv.

jeg prøver lige at give et eksempel:

man har tænkt sig at farme i et kæmpe område og senere tage en by for at udvide dette område.

den by man så nobler udenfor kirkens radius vil så være 25% svagere end det optimale, og derfor underlegen.

pointen kommer nu: de fleste gode spillere er meget agresive og vil derfor ikke kunne udnyte deres hære optimalt hvis de vil udvide deres område.

med kirker i spillet er man nød til at bygge tæt for ikke at spilde alt for mange af sine mænd i kirken da den sluger ret mange.


håber i fik fat i hvad jeg mener ellers så skal jeg nok prøve at formulere mig bedre :D
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
Ja, w48 er med kirker, men uden ret mange gode spillere :p

alle gode premades joinede w47, hvilket jeg syntes er lidt tragisk for w48.

Vil jeg kun give dig ret i :D
Er selv med i en pre-made stamme i w47.
De fleste gode spillere gider ikke kirke, da det ødelægger farms og man skal lige i små klumper..
Altså den eneste grund til jeg går med i dk4 er da, at den er dansk .. :b
 

Ubba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan ikke vente. Har ikke spillet på en dansk server siden jeg var noob ;)
 
Top