Verden 4 - Opstart

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
har hørt rygter om det starter kl 03:00 i nat

Jeg kan så fortælle dig, samt alle andre som synes det er sjovt, at rende og sprede falske rygter, at der stadig ikke er sat et tidspunkt på. Hvis i gad og læse hvad jeg rent faktisk skriver, så står der at ingen ved det, eftersom der er flere verdener som starter samme dag. Men hvis i gerne vil sidde fra kl. 03.00 i nat og vente, så må i da gerne det.

Jeg skriver stadig først i denne tråd, når den er startet op.
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
ja, i detr senere spil vil man self bygge def tropper (eller spejder) i kirkebyer, men i det tidligere spil er der ikke brug for def byer, og man prøver at sprede sig så meget som mulig for at kunne farme bedre og så er kirker i vejen ;)

ulv du skal KUN have deff i kirke byer fra START af.
alt andet kan ikek bruges. Vert kirke trin koster ca 4000 farm
og start byen, har noget der hedder FØRSTE KIRKE der er som trin 2 kirke (kan ikek udvides) og koster 5 farm. men kan KUN være i første by.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ulv du skal KUN have deff i kirke byer fra START af.
alt andet kan ikek bruges. Vert kirke trin koster ca 4000 farm
og start byen, har noget der hedder FØRSTE KIRKE der er som trin 2 kirke (kan ikek udvides) og koster 5 farm. men kan KUN være i første by.

Var det ikke ogsaa det han sagde? han sagde kirker skal kun bruges til def/spioner og at de var i vejen naar du i starten gerne ville vaere saa offensiv som muligt :)
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Var det ikke ogsaa det han sagde? han sagde kirker skal kun bruges til def/spioner og at de var i vejen naar du i starten gerne ville vaere saa offensiv som muligt :)

Det kan godt være man vil være offensiv.. men hvor er strategien henne? det har jo ikke noget med strategi at gøre ved at man kun kan finde ud af at være offensiv... ved at man er deffensiv. Bliver man nød til at være strategisk og finde ud af hvordan man bedst for nedlagt sin modstander.:)
 

boxzi96

I træning
Reaktionsscore
0
øvv:(, hvorfor kunne den ikk bare starte nu?

storm er jo også offline og hvorfor er han offline og ikk online?

vis der er så mange der starter idag hvorfor er han så ikk online nu?
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øvv:(, hvorfor kunne den ikk bare starte nu?

storm er jo også offline og hvorfor er han offline og ikk online?

vis der er så mange der starter idag hvorfor er han så ikk online nu?

Du skal nok se det er fordi han har et arbejde og ikke bare ligger der hjemme som mange andre.. jeg sidder da i et tog og venter på at komme videre så jeg kan komme i skole :D
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kan godt være man vil være offensiv.. men hvor er strategien henne? det har jo ikke noget med strategi at gøre ved at man kun kan finde ud af at være offensiv... ved at man er deffensiv. Bliver man nød til at være strategisk og finde ud af hvordan man bedst for nedlagt sin modstander.:)



hvornår hatr jeg sagt at jeg kun kan finde ud af offensive taktiker?

jeg har kun sagt at det er bedst at have en masse Off tropper i starten i stedet for Def tropper.

og som sagt senere i spillet er den her begrundelse i spillet ikke længere bemærkelsværdig.
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvornår hatr jeg sagt at jeg kun kan finde ud af offensive taktiker?

jeg har kun sagt at det er bedst at have en masse Off tropper i starten i stedet for Def tropper.

og som sagt senere i spillet er den her begrundelse i spillet ikke længere bemærkelsværdig.

Jeg har ikke snakket om dig men det er da okay hvis du vil smide det i hovedet på mig... må du selv om... men altså hvis du kan og vil læse det rigtig der oppe så ville det være fint.. og det er ik præcis til dig men alle der spiller offensivt. :)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
så undskylder at det lød som om jeg smed dig det i hovedet, men ville bare fastslå det.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er muligt at starte med et nyt brugernavn, men du må så ikke benytte den på nogen af de andre verdener.

Dvs hvis man går under navnet Flyverskjul på v3 og gerne vil hedde f.eks "julemanden!" på v4 kan man det ?

Og hvordan gør man i så falde...
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Dvs hvis man går under navnet Flyverskjul på v3 og gerne vil hedde f.eks "julemanden!" på v4 kan man det ?

Og hvordan gør man i så falde...

Ja det kan man godt.

Du logger da bare ud og registrerer et nyt brugernavn på verden 4.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja det kan man godt.

Du logger da bare ud og registrerer et nyt brugernavn på verden 4.

Du må meget undskylde,Men hvis man vil spille på v3 og v4 SAMTIDE,men med forskellige brugernavne..Skal man register sig med 2 email´s adresser...hvilket ikke er lovligt!

Forklar venligt hvordan man gør,punkt for prikke... (for er lidt fat svag desværre :)
 
Top