Verden 4 - Opstart

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Altså den eneste grund til jeg går med i dk4 er da, at den er dansk .. :b

os mig :p



Kan ikke vente. Har ikke spillet på en dansk server siden jeg var noob ;)

ja da jeg først spillede i de danske servere var jeg også ret noob i forhold til hvor god jeg er nu :D selvom jeg havde prøvet at spille i net servere før dk serverne kom til ;) tja nu ved jeg også hvad der førte til mit nederlag :p

ps blackbear hvis du læser det her så håber jeg du joiner så jeg kan give dig en * den her gang :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
jeg kom lige i tanke om hvorfor mange gode spillere foretrækker verdener uden kirke ;)

det er nemlig fordi kirken sørger for at man skal spille mere stategisk og mindre offensiv.

jeg prøver lige at give et eksempel:

man har tænkt sig at farme i et kæmpe område og senere tage en by for at udvide dette område.

den by man så nobler udenfor kirkens radius vil så være 25% svagere end det optimale, og derfor underlegen.

pointen kommer nu: de fleste gode spillere er meget agresive og vil derfor ikke kunne udnyte deres hære optimalt hvis de vil udvide deres område.

med kirker i spillet er man nød til at bygge tæt for ikke at spilde alt for mange af sine mænd i kirken da den sluger ret mange.


håber i fik fat i hvad jeg mener ellers så skal jeg nok prøve at formulere mig bedre :D

Du forklarer dig fint :D

For mig er det dog den strategiske del der er det sjoveste, og jeg kan have en manglende forståelse for hvorfor nogle spillere betragtes som gode når de er ude af stand til at tænke strategisk :p :rolleyes:
 

Ubba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har intet problem med kirker. Men det havde nok været mest retfærdigt med en kirke verden.
Men who cares.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
alle gode spiller vil for det meste spille offensiv da det er bedst.


at de hellere vil udnytte deres offensive spille stil i stedet for den ekstra stategiske del af spillet er nok fordi de elsker at slagte meget, hurtigt og kontrolere det meste af et helt kontinent alene :D
 

Ubba

Nybegynder
Reaktionsscore
0
alle gode spiller vil for det meste spille offensiv da det er bedst.


at de hellere vil udnytte deres offensive spille stil i stedet for den ekstra stategiske del af spillet er nok fordi de elsker at slagte meget, hurtigt og kontrolere det meste af et helt kontinent alene :D

Kirker forhindre jo ikke dette, det gør det blot mere udfordrende.
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det tager adelige vel kun ca 2 timer a bygge en kirke op fra trin 0 til trin 1 så jeg kan ikke se problemet i af spille off i en verden med kirker
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jo det forhindrer dem i at gøre det optimalt.

det gør det self også mere udfordrende atvære indskrænket.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det tager adelige vel kun ca 2 timer a bygge en kirke op fra trin 0 til trin 1 så jeg kan ikke se problemet i af spille off i en verden med kirker

du læste vist ikke alt det jeg skrev.

selv om det kun tager 2 timer at bygge den op så er det jo slet ikke problemet jeg nævnte.

det kræver en ret høj farm bare at have kirke så at have en hær af rimelig størrelse er næsten udelukket.

og jeg snakker om starten af spiller self er det ligemeget når verdenen ser ud som fx v2.
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
vil give ulven4569 100% ret!:b

Altså på min uk2 bruger, er det ca 10-50 felter mellem hver by snart. Hvis jeg skulle have alle dem under en kirke ville mine farms være helt smadret... Så bliver man vel nød til at tage back up barb byer hvor man kan bygge kirke i ....
Men hvis dk4 går ligesom dk3 blir der jo heller ingen barbs såå;b
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja, 2-3 år er nok meget højt sat :p

vi har ikke engang ventet på v4 så lang tid.

så medmindre du antyder at vi har et udueligt support team, hvilket jeg ikke syntes, så er der igen grund til at tro at det kommer til at tage så lang tid.
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
tja, 2-3 år er nok meget højt sat :p

vi har ikke engang ventet på v4 så lang tid.

så medmindre du antyder at vi har et udueligt support team, hvilket jeg ikke syntes, så er der igen grund til at tro at det kommer til at tage så lang tid.

Men det er også okay.

Og det er tydelig at du er ny herinde, for vi har ventet længe på den her verden :)
 
Senest redigeret af en moderator:

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lol, det er vist dig der ikke ved hvor lang tid der er gået fra v3 til v4 så lad være med at kalde mig y nå rdu ikke ved med hvem du har at gøre.

at du ikke kan holde dig til et passende sprog tyder vist på at du er sur over at jeg havde ret.
 
Senest redigeret af en moderator:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Men det er også okay.

Og det er tydelig at du er ny herinde, for vi har ventet længe på den her verden :)

I forhold til .net standard ja, men start datoen var 24.03.09 saa lidt under et aar siden, ikke 2-3 aar :p
 
Senest redigeret af en moderator:

Menolly

Nybegynder
Reaktionsscore
0
du læste vist ikke alt det jeg skrev.

selv om det kun tager 2 timer at bygge den op så er det jo slet ikke problemet jeg nævnte.

det kræver en ret høj farm bare at have kirke så at have en hær af rimelig størrelse er næsten udelukket.

og jeg snakker om starten af spiller self er det ligemeget når verdenen ser ud som fx v2.

Eftersom def kan stackes og off ikke kan, så er det da ikke så svært at finde ud af hvad man skal stille op med de resterende farmpladser i en kirkeby...vel?! ;)
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Eftersom def kan stackes og off ikke kan, så er det da ikke så svært at finde ud af hvad man skal stille op med de resterende farmpladser i en kirkeby...vel?! ;)

Ja, har altid brugt det sidste farm i en kirke by til enten sværd eller spejder:D
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, i detr senere spil vil man self bygge def tropper (eller spejder) i kirkebyer, men i det tidligere spil er der ikke brug for def byer, og man prøver at sprede sig så meget som mulig for at kunne farme bedre og så er kirker i vejen ;)
 
Top