Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
wouw!! JEG har læst det hele og det er det sjoveste jeg meget længe har set :D

Tak iguess, og jeg forstår hvorfor spagettien kom på afveje :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
jeg er jo en person der normalt sætter pris på en god historie på forum, meeeen denne tager lige overhånd. udover den jo er år og dage lang så er der så mange modsigelser og fejludtalelser, at jeg kun kom halv vejs inden jeg lige skulle på akutten med mavekramper :D

kan lige komme med et fif.... 1 adel i hvert angreb er vejen frem. men modstanderen vil klart få et billigt grin hvis du sender flere i samme angreb... da de jo ikke laver mere skade end 1 :D

godt råd det med at tage BB byer :D jeps det har altid været vejen frem. husker det got fra V1, 2 og 3 :D husker også at fjenden overtog den da de var bygget op til en acceptabel størrelse :D

tror jeg vil læse resten af det indlæg imorgen og se om det er lige så morsomt som den første halvdel.

held og lykke til alle parter :D
 

easyfrag

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke hvad der er så sjovt. Det er da en god plan vi har lavet der. I er sikkert bare misundelige fordi vores angrebs afdeling kører som et Schweizer Ur.

Desuden er det altid godt at have 2-3 adler med i hvert angreb, bare for en sikkerhedsskyld.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke hvad der er så sjovt. Det er da en god plan vi har lavet der. I er sikkert bare misundelige fordi vores angrebs afdeling kører som et Schweizer Ur.

Desuden er det altid godt at have 2-3 adler med i hvert angreb, bare for en sikkerhedsskyld.

Misundelig er slet ikke ordet :eek:
SLET SLET ikke ordet :D


Og at sende flere adler er jo fino, det ved vi alle :rolleyes:, men husk nu den her regel:
Og rammer adler med mindre mellem rum end .250 sec.. er det ulovlgt og admin spærre kontoen.
Vi vil jo helst ikke I bliver udelukket, så husk at dele adlerne over min. 2 angreb, maks de der 2-3 adler i hvert angreb, og holde mellemrum mellem dem :p
 

easyfrag

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tak for tippet, det skal jeg lige sende rundt når vi får så mange adler at vi begynder at dele dem op i flere angreb.

Vi er også flere der overvejer at få plus konto. Det var nice nok i de 3 gratis dage ved 500 point. Er det noget der kan anbefales ?
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Thinking?..så krigerisk, næsten som om det her spil handler om at fjerne hinanden :eek:

easyfrag..så lidt, vi har jo selv modtaget meget hjælp fra andre, så det er det mindste jeg kan gøre at dele den smule jeg ved :p

Men enig med Thinking?. Plus konto er spild af penge, jeg købte nok point til en hel uge fordi jeg troede at så satte tw bygninger i kø for mig så jeg kunne få flere point. Det gør de IKKE :(.
Og jeg kiggede over det hele, men kunne ikke finde en knap der automatisk overtog den nærmeste barbar uden jeg selv skulle besvære mig med at sende :mad:
Nej, hold jer fra Plus konto :p
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det lyder mærkeligt, Persefone. Jeg er ellers sikker på at Flyverskjul/Intercepter kan vise dig den knap.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha..Nice :D
Tjaa, vil nu gi Intercepter ret i det med den lilla skrift, den er bare så "sej" :rolleyes:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
flyverskjul har du aldrige haft plus konto?????


og den ifo som du har vist os igues den havde jeg for 4 dage siden :D:D:D:D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men enig med Thinking?. Plus konto er spild af penge, jeg købte nok point til en hel uge fordi jeg troede at så satte tw bygninger i kø for mig så jeg kunne få flere point. Det gør de IKKE :(.
Og jeg kiggede over det hele, men kunne ikke finde en knap der automatisk overtog den nærmeste barbar uden jeg selv skulle besvære mig med at sende :mad:
Nej, hold jer fra Plus konto :p

Persefone.....helt enig, det er mega spild af penge... :p
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top