Rygtebørsen

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Altså, i kommer ikke til at vinde den her verden (hverken MLP eller DJÆVEL).

Væn jer nu bare til det. Skål
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg tor nu DJÆVEL vinder ingen har kunne gøre dem noget endnu ikke engan mlp har fået en by fra dem og kan de ikke kan ingen
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Kære Jan,
du må vel være vores allesammens tw-ekspert, når det gælder om at skabe splid. Sjældent er en stamme (EU) faldet så hurtigt fra hinanden efter at du (og murava) bagstappede dem:)

det kommer du sikkert til at høre for i nogle år:laugh: Væn dig hellere til det

Snoevl prøver bare at lade sig inspirere af mesteren. Lad være med at blive tøsesur og giv ham et par gode råd. Han er jo tydeligvis ikke så god til det endnu, men han prøver da:p

Og vigtigst - der skal da være plads til lidt dril uden at vi behøver at kalde hinanden for fjolser;)

muligt jeg ikke er særlig skrap til tw men at jeg bliver beskylt for alt mulige plader og bliver truet irl grundet et spil har fået mig til at stoppe og starte jeg igen bliver det sikkert under andet navn båbe i spillet samt på skype så man sliper for alt det **** dog syntes jeg ikke det kan være retig at man skal prasses der ud
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
muligt jeg ikke er særlig skrap til tw men at jeg bliver beskylt for alt mulige plader og bliver truet irl grundet et spil har fået mig til at stoppe og starte jeg igen bliver det sikkert under andet navn båbe i spillet samt på skype så man sliper for alt det **** dog syntes jeg ikke det kan være retig at man skal prasses der ud

Hvis rygtet er sandt og du er stoppet, vil jeg på manges vegne gerne sige tak. TW.dk er nu blevet et langt bedre sted at være, hvor man slipper for at frygte for knive i ryggen fra sine stammefæller. Dog ser jeg det temmeligt urealistisk, for hvad skal du nu fordrive tiden med? :)

Smid en PM, hvis du starter igen, for jeg har et rygte der går på, flere folk er friske på at starte på samtlige verdener, bare for at adle dig ud.. igen, igen og atter igen! :)

Har så et andet rygte: nogle sender farm attacks ud knap hvert sekund på v20 fortiden vha. håndkraft og opnår 76k angreb i løbet af 24 timer, hvilket er svarende til et angreb knap hvert sekund. Hvem er det? Han skal have en præmie!
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har så et andet rygte: nogle sender farm attacks ud knap hvert sekund på v20 fortiden vha. håndkraft og opnår 76k angreb i løbet af 24 timer, hvilket er svarende til et angreb knap hvert sekund. Hvem er det? Han skal have en præmie!

Det er mig :)
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
76.000 angreb på 86.400 sekunder (24 timer), det er ét angreb hvert 1,14 sekund. Det er ikke muligt at gøre manuelt! Hvem end der sidder med de 76.000 angreb om dagen, må i så fald have meget varme hænder :)

jeg tor nu DJÆVEL vinder ingen har kunne gøre dem noget endnu ikke engan mlp har fået en by fra dem og kan de ikke kan ingen
Tror nu ikke at DJÆVEL har set MLP fra deres bedste side endnu.
Derudover er der et par andre stammer, som jeg bestemt ikke vil udelukke. Det er ofte set, at de små hurtigt kan blive de store, og omvendt.
 
Senest redigeret:

Moon

Banned
Reaktionsscore
0
Kan se den er oppe på 82.221 landsbyer nu - det er næsten for godt til at være sandt, jeg tror den som har farmet alle de byer er på flere gange om dagen !
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Altså, i kommer ikke til at vinde den her verden (hverken MLP eller DJÆVEL).

Væn jer nu bare til det. Skål

Haha, altid en figther gemt i dig chuuv xD

Hvilket ord er det nu, som starter med b og slutter på t ?

Man skulle tro bot ? men "boost" ville være et bedre gæt - det må du da om nogen vide , fandt du ikke scriptet xD

Valoel er banned fra fællesforum ( ROFL xD ) , men jeg skulle hilse og sige at fingrene ikke engang er ømme endnu - OG NEJ , DET ER IKKE EN DUAL-KONTO !!
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger, MLP vil angribe DJÆVEL indenfor de næste 24-48 timer. Rygtet siger også, DJÆVEL har sat kaffen over. DJÆVLENES bueskytter bager boller og spydene danser poledans, mens de flittigt venter på, at få lov at underholde MLP'ere.

Der går også rygter om, at XX og YY har slået sig sammen med Mixs/XXXXX, som der ellers går rygter om, samarbejder lidt med MLP i ny og næ.
`
Stammen ENS har vist nok allieret sig med DJÆVEL, og {TV} er i forhandlinger med både ENS og Mixs/XXXXX.

Verden 20 er et spændende sted lige nu!
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Og til sidst rygtet om IDK:

Underdogsene fra IDK passer sit - og sine barbarbyer, mens de eftersigende prikker lidt til gud og hver mand. Mon de bliver opkøbt af nogen?
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sidder her og har netop hørt et meget underligt rygte. Det går på at MLP igen skulle have opsat en kæmpe aktion imod Djævlene og igen er kommet ud af den uden en eneste overtagelse :confused:


Det lyder helt skørt at denne mægtige stamme igen skulle have fejlet en aktion imod en så meget dårligere stamme? Den må vi vist lige have be- eller afkræftet fra en fra MLP :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvis det er rigtig så vinder dævel heldt sikkert hvis 240 byer ikke kan tage en by fra 152 byer så inten er spillerne så ringe
at de nok skulle overveje om det er et spil for dem ellers er dævel bare meget beder ind alle ander
og det er nok en blaning

men der går også et rygte på at G D B og dævel har forbund og dæven griner ders røv i laser nu de får dem til at angribe de små
så dævel får god morale på G D B og kan tage dem når de ander er væk
vi er jo på en domæne server så dævel nakker aldt fra den store stamme
og søger for de ander de nemt kan fjerne til sidst ikke angriber dem og hjelper dem
det er den klove (dævel) der nare den minder klove (G D B)
der er jo ikke plas til 2 vinder kun 10 mand har byrne til sidst


Sidder her og har netop hørt et meget underligt rygte. Det går på at MLP igen skulle have opsat en kæmpe aktion imod Djævlene og igen er kommet ud af den uden en eneste overtagelse :confused:


Det lyder helt skørt at denne mægtige stamme igen skulle have fejlet en aktion imod en så meget dårligere stamme? Den må vi vist lige have be- eller afkræftet fra en fra MLP :p
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Ifølge statistikker har DJÆVEL endnu ikke taget fra "de store", men derimod i fællesskab med G D B taget fra "de små".
I forhold til MLP er både DJÆVEL og G D B "de små", og holder de ikke sammen, bliver de begge udryddet af "de store".
Korrekt at kun én stamme kan sidde med sejren til sidst, men det er jo så op til hver stamme især, at udvide så meget som muligt imod "de store", så den fremtidige fjende, er mere overskuelig end den nuværende.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu får vi at se djævel vinder hvis den største stamme ike kan gøre noget på en akson kan de heller ikke på 10
mlp tør ikke kæmpe det nytter jo inte de tager en lille by mens DJÆVEL tager en stor det giver jo ikke 1-1
men 1-½ til DJÆVEL og at kæmpe med 100 byer mod 70 byer er jo lige så godt som at kæmpe
med 200 byer mod 150 byer det er kun at træke pinen
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
muligt jeg ikke er særlig skrap til tw men at jeg bliver beskylt for alt mulige plader og bliver truet irl grundet et spil har fået mig til at stoppe og starte jeg igen bliver det sikkert under andet navn båbe i spillet samt på skype så man sliper for alt det **** dog syntes jeg ikke det kan være retig at man skal prasses der ud

Hvad er det for primadonna-nykker:rolleyes:

Du, Hr. Backstabber og Murava kan da ikke løbe fra, at I fuldstændig snigløb og dolkede jeres stammefæller i ryggen

Hvis man ikke 'må' drille og håne (lidt:p) i sådan en situation, så dør tw-forums da helt ud

Mange ser tilsyneladende hellere din ryg end din front (hvorfor mon:confused:), men personligt synes jeg du skal fortsætte. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du er god til tw og jeg vil så langt foretrække at kæmpe kampen på tw-kontinenterne

RL truslerne er noget fis. Har læst dem. Typisk drenge, når I ikke evner at få formuleret jeres frustrationer på andre måder:eek: Tom, tom luft
 
Top