Hvem Holder ??? (Ingen Propaganda)

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
tror ikke at du ved hvad du snakker om :D

RS. masserekruterede i stor mængder, jeg har mindst 6 venner der har fået en inventation af dem i starten af spillet.


af de så lægger 2 eller 3 stammer sammen er lige meget da de i starten masserekruterede.


Brug stats og se hvem der var med i RS og hvor mange de rekrutterede før de mergede..kender man bare lidt af navnene, vil man se tydelige tegn på en premade-stamme :p

Og da jeg selv kom ind ved den merge der blev lavet ved jeg der ikke foregik masserekr. efter det heller ;)

Måske har du blandet stammer sammen og tænker på en anden..eller det er endnu et eksempel på din hang til overdrivelse og "mindst 6 venner" er nærmere 1 bekendt der snakkede med RS om at komme ind :rolleyes:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
hvem var det?????

og ja 6 venner var med i RS+wing.

Som sagt..brug stats :p

Hvis det var med wing var det efter mergen ;)
Og du skrev de havde modtaget invitationer, ikke at de var medlemmer..at 6 af dine venner var med betyder kun de enten kom med fra NN/3V eller at de havde søgt ind og var blevet godkendt ved tjekket..ingen modtog bare invitationer som du for det til at lyde som om de gjorde :p

Min. 6 af mine venner er i NRG..gør det os til en masserekruteringsstamme? :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som sagt..brug stats :p

Hvis det var med wing var det efter mergen ;)
Og du skrev de havde modtaget invitationer, ikke at de var medlemmer..at 6 af dine venner var med betyder kun de enten kom med fra NN/3V eller at de havde søgt ind og var blevet godkendt ved tjekket..ingen modtog bare invitationer som du for det til at lyde som om de gjorde :p

Min. 6 af mine venner er i NRG..gør det os til en masserekruteringsstamme? :D


giver persefone ret, den tid vi havde sammen med rs, var der da ikke spor masse rekrutering tvært imod, der blev kun inviteret når vi havde haft spillere vendt samlet
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Som sagt..brug stats :p

Hvis det var med wing var det efter mergen ;)
Og du skrev de havde modtaget invitationer, ikke at de var medlemmer..at 6 af dine venner var med betyder kun de enten kom med fra NN/3V eller at de havde søgt ind og var blevet godkendt ved tjekket..ingen modtog bare invitationer som du for det til at lyde som om de gjorde :p

Min. 6 af mine venner er i NRG..gør det os til en masserekruteringsstamme? :D


du er virklige efter mig;)

det er jo det samme at modtage en inventation eller blive optaget er i bund og grund det samme :D

og tror at NRG spillerne har lært at for mange medlemmer er meget dårligt.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
du er virklige efter mig;)

det er jo det samme at modtage en inventation eller blive optaget er i bund og grund det samme :D

og tror at NRG spillerne har lært at for mange medlemmer er meget dårligt.

Efter dig?? :D
Overhovedet ikke, jeg mener bare du måske er lidt forvirret og vil gerne hjælpe dig :)

Nej, det er ikke det samme og det er forskelligt fra hvad du brugte som begrundelse for at kalde RS en masserekrutteringsstamme :p

Du fremstiller det som at RS sendte invitationer til højre og venstre og du ved det fordi min. 6 af dine venner modtog en --> virkeligheden er så at 6 af dine venner var så afsindige heldige at komme ind i RS :D

Hvem er disse 6 venner egentlig? Og hvor mange af dem var tidligere i NN/V3?


Jeg vil ikke skrive flere indlæg om det her emne, jeg vil heller se flere kommentarer fra andre spillere til top-25 stammerne..som er det denne tråd handler om ;)
Jeg vil nøjes med at sige..jeg har ret, det har jeg ALTID :D
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
BB er nu altså den eneste stamme jeg ikke vil satse på kunne splittes :D

Jo flere man er i en stamme, jo større er risikoen også for at stammen kan splittes;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Efter dig?? :D
Overhovedet ikke, jeg mener bare du måske er lidt forvirret og vil gerne hjælpe dig :)

Nej, det er ikke det samme og det er forskelligt fra hvad du brugte som begrundelse for at kalde RS en masserekrutteringsstamme :p

Du fremstiller det som at RS sendte invitationer til højre og venstre og du ved det fordi min. 6 af dine venner modtog en --> virkeligheden er så at 6 af dine venner var så afsindige heldige at komme ind i RS :D

Hvem er disse 6 venner egentlig? Og hvor mange af dem var tidligere i NN/V3?


Jeg vil ikke skrive flere indlæg om det her emne, jeg vil heller se flere kommentarer fra andre spillere til top-25 stammerne..som er det denne tråd handler om ;)
Jeg vil nøjes med at sige..jeg har ret, det har jeg ALTID :D


det med hvem venner er holder jeg hemmeligt af gode grund :D

og jeg lavde bare sjov med at du var efter mig :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
BB er nu altså den eneste stamme jeg ikke vil satse på kunne splittes :D

Jo flere man er i en stamme, jo større er risikoen også for at stammen kan splittes;)

det var godt set :D:D:D:D:D

BB stammen tror jeg ikke vil overleve særlige længe fordi de er en enmands stamme og man kan ikke vinde TW alene :D
men man kun jo altide prøve :D
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg vurder det på en anden måde. Da jeg vil helst undgår at give kommentar, da jeg er sikker på folk vil ikke kunne lide det.

1. NRG 10/10
2. ~F~ 6/10
3. KK 6/10
4. E.T. 10/10
5. PPW1 3/10
6. ~NS~ 6/10
7. 6 ½ 4/10
8. VOG 3/10
9. ~PB~ 5/10
10. Titans 5/10

I kan nærmest gætte jer frem til hvad min kommentar er.
 

missern

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det var godt set :D:D:D:D:D

BB stammen tror jeg ikke vil overleve særlige længe fordi de er en enmands stamme og man kan ikke vinde TW alene :D
men man kun jo altide prøve :D


kan godt li at du skriver "de", selvom du lige bagefter netop pointere at der kun er et medlem hehe :D

always go for the win!
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Haha det er sku ikke meget tillid i har til vores styrke! :D

Men bare vent! Vi kommer efter jer når i mindst venter det (eller mens i sover!)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
~F~ - I længden tror jeg næppe de holder, da de er alt for uorganiserede og sammenholdet ikke virker optimalt, hvis de kunne lære kunsten at dække hinanden og bruge deres bagland som def. til deres front, ville det hele pludselig se helt anderledes ud :) (You Got The Power, You Just Need To Handle It)

PPW1 - Hmm..Tror ikke de er længe fra deres nedtur, men samtidig har de overlevet et ledelses skift, måske består de, men næppe til slutningen :eek:

~NS~ - Stærkere & Stærkere ser de ud, de blir måske et af de dreamteam der overrasker os alle :cool:

6 1/2 - Hmm..Denne stamme ligner ud fra mit syn, en stamme der ser døden i øjnene og bare prøver at løbe hurtigst :(

VOG - Ikke så mange komentarer, da der vidst har været rigeligt med krig på Forum :D

~PB~ - Tjaa, vi får da klart tæv og uddør inden for næste uge, Men Damn det var Sjovt mens det varede :D

Titans - Øhh...Har ikke set så meget til dem, er lidt nervøs for de går hen og blir ADLEN-2, det går jo knapt så godt, men hvem ved, måske bryder de ud som 300 :confused:

LW - Nok ikke en stamme der holder længe, tror bare de prøver at holde sig udenfor krigene så længe så muligt :)

DIS - Jaa, jeg ved faktisk intet om dem, overrasker også mig :confused:

GnR - De har vidst allerede overlevet den store krig, nu venter de nok bare på et merge eller en stamme der går på dem igen :)

MMD - Hmm..Overrasker mig de stadig er i live og har en ny ledelse, havde ikke set det komme for to dage siden :eek:

VVK - Kandis stammen, tjaa, den holder sig vidst også bare lidt for sig selv og håber på det bedste :rolleyes:

TKT - Overlever ikke 1 år endnu, det kan jeg næsten garentere, men respekt for deres sammenhold og at de formår at holde sig oppe under strenge tider :D

A~S - Øøøhhhh...Mit navn er Dekani og i er :confused:


Ps. der var resten Witch ;)
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
~NS~ - Stærkere & Stærkere ser de ud, de blir måske et af de dreamteam der overrasker os alle :cool:


LW - Nok ikke en stamme der holder længe, tror bare de prøver at holde sig udenfor krigene så længe så muligt :)


tak for de fine ord om mit barn som jeg har fået sammen med yan88 :D


LW er en meget meget meget god stamme da de har overlevet flere angreb for stor stammer og har svart igen med en hel del agressivetet :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
kan godt li at du skriver "de", selvom du lige bagefter netop pointere at der kun er et medlem hehe :D

always go for the win!

hehe :D
havde lidt travlt med eksamsforberedelse så jeg kunne ikke læse den ige´nnem og rette den :D
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
tak for de fine ord om mit barn som jeg har fået sammen med yan88 :D


LW er en meget meget meget god stamme da de har overlevet flere angreb for stor stammer og har svart igen med en hel del agressivetet :D

NS er mit barn

til alle jer der er forvirrede, så er jeg øverste leder af NS. R.I.P. har ikke noget at sige (GaZz, lidt har han at sige) :)
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
kan i ikke bare sige hvem der er moren så kan vi altid betvivle faren og checke om han har de samme gener som barnet :)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
kan i ikke bare sige hvem der er moren så kan vi altid betvivle faren og checke om han har de samme gener som barnet :)

Jeg er i hvert fald faren

moren? Den eneste kvinde i ledelsen er "Poros", så må hun være moren :) Men hvad fatter gør, er altid det rigtige
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jo det er rigtige nok poros er moderen, til barnet :D

og yan88 er den bioligske far til ~NS~ og jeg er gudfarderen til den :D

og nu da vi har nævnt 3/4 af ~NS~ ledelsen kan vi ligeså godt afslør at elvis77 er bedstefaren som har R*V fulde af penge (host) tropper :D
 
Top