Krigserklæring

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Hvor er du forudsigende, jeg vidste bare du vil skrive dette.

For mig er barbar en barbar. At adle byer på 700 og 300 point er heller ikke bedre. At du så siger at i adler små spiller som har 2000 point eller 1800, er for mig det samme som en barbar. En barbar er en barbar lige meget hvad.
jeg er en af de spiller, som angriber for at få nogen farm byer. Det vil sige at jeg ikke adler mine farm byer, og det er præcis det i gør. Hvad er liggeheden på en barbarby som var der bare, og en barbarby som er blevet efter spillerne har stoppet. Nemlig klogesen, de er begge farm. For mig er der igen forskel, bare så du ved det.

I MMDer har virkelige lav MBA, og så kalder i os for tribalhugs.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ehmm Gazor havde 12k point og vi tog alle byer, en eller anden by ska jo være den sidste og vi adler da ikke dig ned og lader dig beholde den sidste f.eks. :rolleyes:

Lav MBA ..Tsk tsk... Igen ska du undersøge sagen før du plapre op, vi er en af de nyeste stammer i Top 10 (Hvis ikke den nyeste) du forventer da vel ikke vi henter 2 mill. MBA på en uge gør du ? og ikke nok med det, vi er også nogle af de nyestede spillere, vi er startet langt senere end både TBOJ, deres Flygtningelejr eller uF såå jeg syns i er langsomme ?
(Syns faktisk det er pinligt for en stamme som TBOJ, at de blir indhentet af udkantsspillere)

Jaa men hvis du har et script der stopper tog der har rejst i flere timer, så lytter jeg gerne smarte ?
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvor er du forudsigende, jeg vidste bare du vil skrive dette.

For mig er barbar en barbar. At adle byer på 700 og 300 point er heller ikke bedre. At du så siger at i adler små spiller som har 2000 point eller 1800, er for mig det samme som en barbar. En barbar er en barbar lige meget hvad.
jeg er en af de spiller, som angriber for at få nogen farm byer. Det vil sige at jeg ikke adler mine farm byer, og det er præcis det i gør. Hvad er liggeheden på en barbarby som var der bare, og en barbarby som er blevet efter spillerne har stoppet. Nemlig klogesen, de er begge farm. For mig er der igen forskel, bare så du ved det.

I MMDer har virkelige lav MBA, og så kalder i os for tribalhugs.


du har sgu den rette holdning til barbarbyer.....respekt!
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg vil personligt heller tabe en verden end finde mig i det MMD gør og måden de opføre sig på. De kommer med så mange kommentar, som er unødvendige. Nogen gange kommer der også et par personlig angreb på andre, som er absolut irrelevant til spillet.

Angående det med tribalhug. Hvorfor tror i det her har været tribalhug?
Som jeg husker har WOW været nr 1 og VS har været i toppen. Hvordan tror i at man vinder en krig? selvfølgelige ved at adle modstander, og i sidste ende kommer de længer ned ad listen. Det er præcis det der er sket ved WOW og VS.
Så det jeg prøver på at sige er, at vi TBOJ og uF har selv kæmpet os op til toppen. Vi har ikke lige fra starten været på 1 og 2 pladsen.

angående til det dekani sagde. Så blander jeg mig ikke i nogen sager som jeg ved intet om.

skal så også lige siges at TBOJ-W og uF rekruterede vs stammerne ned ad ranglisten, da de tog 4 medlemmer ind med lige omkring 200k point.

ja wow lå nr. 1, og havde et fint forbund troede vi, men det havde vi åbenbart ikke for uF mergede med 3v uden at informere os om dette, og samtidigt skrev de ud til vores andre forbund/iap'er om de ville være med til at tage os ned.

jeg vil blankt indrømme jeg ingen ide har om hvorfor tingene gik som de gjorde med uF, det ved kun uF ledelsen og helldog.

Men syntes også du skal passe på med at sige i har kæmpet jer til toppen.
I er bestemt dygtige og i har adlet mange byer fra os andre af, men i har også rekruteret en pæn sjat af vores medlemmer.

Det er sandt nok at dette ikke er jeres skyld de skifter, men du får det til at lyde som om i har taget alle vores byer og vokset jer store i dem, imellem tiden vi andre bare har siddet med flettet fingre og ventet på at dø.

Gider ikke blande mig i jeres uF TBOJser samtale da jeg ikke kan finde hoved eller hale, og i har sikkert alle sammen ret, men underholdende læsning det er det da blevet til.
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hvorfor dog skjule navnet på spilleren du har skrevet det med? ;-) ..

Ja det er mig der har skrevet det men det var DENGANG hvor at jeg havde nogen problem IRL og derfor svare jeg bare et eller andet ;-) for du blev ved med at skrive, men jeg har intet til overs for jer, lige fra den dag i gik ud af IAP med TBOJ. Så det brev var fup og fiduser ( hvorfor? tænk dig om så ved du ;-) ..)

Ikke for at blande mig, eller noget, men til at starte med siger du at du bare skrev et eller andet, men senere hen for du til at lyde som en af dine onde planer ?

Set fra objektive øjne, så lyder det mest af alt som om du prøver at bortforklare noget, skal ikke sige du gør det.

Men det virker sådan, men igen man ved jo aldrig helt hvad der foregår i andres hoveder.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha det her er virkelig underholdende læsning. Det er tydeligt at se at alle de der er blevet tørret af Carebears ikke ved hvem han er. WoW er kun de første, MMD ligner de næste. Jeg glæder mig personligt til at se de næste.

Kan ikke huske hvem der nævnte det efter lige at have læst det hele, men mig bekendt er det ikke nogen hemmelighed at jeg forlod skolehaven kontoen imens slaget imellem KK/F/FF stadig var lige, men lad det ligge. Det skal heller ikke være nogen hemmelighed at der var klare aftaler for hvordan IAP imellem NRG og ET kunne opløses. Vi var så vidt som jeg kunne forstå på NRG's ledelse i fuld forståelse af at vi en dag måtte kæmpe med hinanden, hvilket gav os forskellige samarbejdspartnere, aftaler osv. Alt var vel nærmest en forberedelse til næste krig. Enhver der ikke kæmper med den holdning er squ naiv. Der vil jo altid kun kunne kåres en vinder af en verden. Uanset hvor længe man har kæmpet sammen. Men som suicider nævnte, så er hovedparten her spillere der ikke kan klare sig på de andre verdener (ca 90% vil jeg gætte på) en del er vel spillere der koncentrerer sig om andre verdener (ca 9% er mit gæt) Det betyder at de sidste få har ufatteligt let spil (ca 1 %) Når jeg så siger at uF allerede har vundet så er det ikke en joke stort set alle de der har "ufatteligt let spil" er i uF. selv når jeg snakker med folk fra andre verdener så er der desværre ikke rigtig nogen i V5 der kan eller vil andet end at hyggespille. Jeg er der også selvom i ikke ser mit navn, men jeg kan jo ikke bruge det når kontoen er givet videre :p desuden bruges kontoen kun til at opdatere milestones med så.... Men sjovt nok ved et par stykker hvor jeg gemmer mig, men ligesom de forventer jeg holder tæt så forventer jeg det samme om dem ;)

I sidste ende er der vel ikke andet at konstatere at der vidst ikke er mange der er startet i V5 som er blevet klogere. Men igen de kan jo også have andre mål. Bare underligt at de ikke vil fortælle noget om deres mål :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha det her er virkelig underholdende læsning. Det er tydeligt at se at alle de der er blevet tørret af Carebears ikke ved hvem han er. WoW er kun de første, MMD ligner de næste. Jeg glæder mig personligt til at se de næste.

Ved ikke om jeg misforstod den, men du taler som om at det er normalt Carebears r*vrender andre spillere/stammer ? eller er jeg galt på den :confused:
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Det afhænger af hvor stor den sidste landsby er. Her der en lille eks. Hvis spillerne har 3 landsbyer. 2 af dem er 4000 og den sidste er 500 points. Så vil jeg da ikke adle den sidste.

hahaahaha det her havde jeg forudset at du vil sige.
At i er en ny stamme i top 10, beviser bare at i er dårlige, at i først nu kommer på top 10. Danske server er meget lille, så for at opnå top 10 er noget det letteste.
Nogen nye spiller? have 1 uge til at når 2 mil MDA? Hvad er det endelige du taler om?
I havde ikke haft 1 uge til det. I har haft flere måneder til det. Lad være med at overdrive. Jeg kan da huske at uF havde langt større MBA når de havde spillet ligeså langt tid. var det 4 mil eller 5 mil. Så hvem er det, der er langsom her. Hr. tribalhug spiller, founder af en tribalhug stamme.

En script om en tog der har rejst flere timer? hvad er det du taler om hr. smarte/tribalhug spiller?
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Helt ærligt folkens

I får spillet til at lyde som en naiv spil, hvor alle skal være bedste venner for altid. Det her spil handler om strategi. Har man ikke loyale spiller, så har man været dårlige rekruttør. Har man ikke kunne holde stammen i en, så har man organiseret den dårligt. Har man ikke kunne spille strategisk, har man været dårlig leder. Har man ikke kunne finde en ordenligt forbund, har man været dårlig diplomat. Så enkelt er det og der ikke mere i det. Er man en leder og har brugt strategiske træk, så har man der også fortjent at vinde.

Skolehaven jeg ved hvem Carebears er, og hvordan han spiller spillet. Der ikke nogen oplysninger jeg ikke ved i V5, som er værd at vide.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det afhænger af hvor stor den sidste landsby er. Her der en lille eks. Hvis spillerne har 3 landsbyer. 2 af dem er 4000 og den sidste er 500 points. Så vil jeg da ikke adle den sidste.

hahaahaha det her havde jeg forudset at du vil sige.
At i er en ny stamme i top 10, beviser bare at i er dårlige, at i først nu kommer på top 10. Danske server er meget lille, så for at opnå top 10 er noget det letteste.
Nogen nye spiller? have 1 uge til at når 2 mil MDA? Hvad er det endelige du taler om?
I havde ikke haft 1 uge til det. I har haft flere måneder til det. Lad være med at overdrive. Jeg kan da huske at uF havde langt større MBA når de havde spillet ligeså langt tid. var det 4 mil eller 5 mil. Så hvem er det, der er langsom her. Hr. tribalhug spiller, founder af en tribalhug stamme.

En script om en tog der har rejst flere timer? hvad er det du taler om hr. smarte/tribalhug spiller?

1 uFailed 6,45 Mill. det må jo betyde de ikke har lavet noget længe så :rolleyes:

Du er altså utroligt uvidende og høre på lige nu, ja self. er vi først kommet i Top 10 for nyligt, vi har merget med -WW- før det var vi en del mindre og alle udkantspillere og som du måske ved følger deres MBA ikke lige med over .. Du ska seriøst finde facts før du åbner munden, du lukker en masse ud der ikke har hold nogen steder og jeg tvivler på uF havde 5 mill. MBA på en måned eller hvor meget du siger, det er jo dybt urealistisk, selv top stammerne på .net kan ikke værre med der :eek:

Prøv at finde et par hjerneceller frem og så undersøg hver enkelt spiller i MMD for deres MBA og levetid på serveren, så vil du nok se vi ikke er helt så langsomme som du mener :rolleyes:
http://dk.twstats.com/dk5/index.php?page=tribe&id=374 Kig på den engang og forstå hva jeg mener ;)

Udover det syns jeg det er sjovt at netop du kæfter op om MBA selvom jeg er foran dig på alle punkter, på trods af en måneds forspring :rolleyes:

Medaljer (Rellevant da du vil se en ret stor Heltedødsmedalje, som er lige så høj i prestige som MBA)
MBA
MBF
MBT
Point
Tropper
Alt er jeg foran dig i simmer og igen på trods af en måned mindre ;)

MBA
64 Dark-Skul-M [TBOJ-W] 94.826
Tilmeldings dato: 21st July 2010

MBA
40 Dekani [MMD] 135.919
Tilmeldings dato: 30th August 2010

Seriously, be someone before talking like one :D
 
Senest redigeret:

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Dekani med din underudviklet hjerne kan jeg godt forstår at du hverken kan læse eller forstår for den sags skyld. Jeg sagde at uF havde mere i MBA når de havde spillet ligeså langt tid som i har gjort nu. Jeg tvivler stærkt på at i har spillet i en måned.

hahahaahahaha du er på ingen måder bedre end mig. for det første find dine fakt. Jeg har startet 2 uger sener end dig. For det andet har jeg været på top 20 både i MBA, medaljer og rang, helle spillet igennem. Det eneste grund til at jeg ikke er det nu, er fordi jeg ikke har tid til at spille. Har nemlig en liv som skal leves bedst muligt.

Nu når du nævner top stammer i .net, og derefter sammenligner mig med dig. Så skal du vide, inden jeg joinet .dk har jeg spillet i .net, og har ikke været mindre end top 40 spiller. Men det så en helt anden sag, synes bare du skulle vide det. Inden du skriver dine indlæg om mit spil.

Lige en ting til. LÆR at lede en stamme til sejren, inden du opretter en på hvert verden. Du sikkert en fin spiller at have i stammen, men til at lede dur du ikke.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så vil jeg foreslå du lever det liv i stedet for at irretere mig, for jeg bruger det meste af mit på det :cool:

Og er ærligt talt fuldstændig ligeglad med din tidligere historie, er så træt af rap kæftede spillere med deres store baggrund, det ændrer ikke din nuværende situation og der er du dårlig :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Helt ærligt folkens

I får spillet til at lyde som en naiv spil, hvor alle skal være bedste venner for altid. Det her spil handler om strategi. Har man ikke loyale spiller, så har man været dårlige rekruttør. Har man ikke kunne holde stammen i en, så har man organiseret den dårligt. Har man ikke kunne spille strategisk, har man været dårlig leder. Har man ikke kunne finde en ordenligt forbund, har man været dårlig diplomat. Så enkelt er det og der ikke mere i det. Er man en leder og har brugt strategiske træk, så har man der også fortjent at vinde.

Skolehaven jeg ved hvem Carebears er, og hvordan han spiller spillet. Der ikke nogen oplysninger jeg ikke ved i V5, som er værd at vide.

Hvis du hentyder til mig med din bedste venner svada så må jeg le :D Hvorfor skal man være uvenner bare fordi man er modstandere i et spil :confused: hvor står det? Dine pointer er efterfølgende rigtige, men:
Det er svært at finde loyale spillere hvor der ingen er.
Organisation er der hvor man vinder. God organisation gør det svært for spioner, god organisation giver gode angreb og godt forsvar osv. I korte træk bliver en stamme der ser lille og svag ud en modbydelig modstander
Strategi er en ekstremt stor del og spiller man sine kort rigtigt, så får man mest ud af alle situationer. Det har uF vidst gjort indtil videre :cool:
Hvor finder man et ordentligt forbund, hvis der ingen ordentlige stammer er?
Alt i alt er der for mig og se i V5 alt for lidt kvalitet, så mange af de ting der skal til er ligesom nærmest ikke eksisterende.

Ja der er da mange der ved hvem Carebears er i andre verdener, men de har det ikke fra mig :p
Men som jeg har sagt før Dark, så hvis TBOJ's mål er slutspillet, så er i jo på rette spor :cool: Jeg stiller blot spørgsmålet om i "bare" vil nå slutspillet eller i går efter et win? Hvis i har et godt samarbejde med uF så er det da fedt, men som jeg selv har pointeret og som du burde vide hvis du er så god som du siger: DER KAN KUN FINDES EN VINDER.
Det efterlader 3 scenarier hvis krigen køres til ende som den ser ud nu (og I vinder): 1. uF og TBOJ bliver slået sammen til sidst og vinder fordi de er få nok til kun at være en stamme
2. uF og TBOJ bliver slået sammen og holder store tudefest som der har været på V2 over at nårvi nu har kæmpet sammen så længe så kald os da alle vindere. Vi har jo tævet de andre. hvorfor kan der kun være 1 osv.
3. Som de eneste 2 stammer der er tilbage giver i jer til at tæve på hinanden og vi får se hvem der har spillet fallit ved kun at have 1 ven ;)

@dekani du kan ligge hvad du vil i mine ord. Mere er der ikke at sige til det
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så vil jeg foreslå du lever det liv i stedet for at irretere mig, for jeg bruger det meste af mit på det :cool:

Og er ærligt talt fuldstændig ligeglad med din tidligere historie, er så træt af rap kæftede spillere med deres store baggrund, det ændrer ikke din nuværende situation og der er du dårlig :p

Haha Dekani nogen bliver til noget andre forbliver TW junkies :p
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis du hentyder til mig med din bedste venner svada så må jeg le :D Hvorfor skal man være uvenner bare fordi man er modstandere i et spil :confused: hvor står det? Dine pointer er efterfølgende rigtige, men:
Det er svært at finde loyale spillere hvor der ingen er.
Organisation er der hvor man vinder. God organisation gør det svært for spioner, god organisation giver gode angreb og godt forsvar osv. I korte træk bliver en stamme der ser lille og svag ud en modbydelig modstander
Strategi er en ekstremt stor del og spiller man sine kort rigtigt, så får man mest ud af alle situationer. Det har uF vidst gjort indtil videre :cool:
Hvor finder man et ordentligt forbund, hvis der ingen ordentlige stammer er?
Alt i alt er der for mig og se i V5 alt for lidt kvalitet, så mange af de ting der skal til er ligesom nærmest ikke eksisterende.

Ja der er da mange der ved hvem Carebears er i andre verdener, men de har det ikke fra mig :p
Men som jeg har sagt før Dark, så hvis TBOJ's mål er slutspillet, så er i jo på rette spor :cool: Jeg stiller blot spørgsmålet om i "bare" vil nå slutspillet eller i går efter et win? Hvis i har et godt samarbejde med uF så er det da fedt, men som jeg selv har pointeret og som du burde vide hvis du er så god som du siger: DER KAN KUN FINDES EN VINDER.
Det efterlader 3 scenarier hvis krigen køres til ende som den ser ud nu (og I vinder): 1. uF og TBOJ bliver slået sammen til sidst og vinder fordi de er få nok til kun at være en stamme
2. uF og TBOJ bliver slået sammen og holder store tudefest som der har været på V2 over at nårvi nu har kæmpet sammen så længe så kald os da alle vindere. Vi har jo tævet de andre. hvorfor kan der kun være 1 osv.
3. Som de eneste 2 stammer der er tilbage giver i jer til at tæve på hinanden og vi får se hvem der har spillet fallit ved kun at have 1 ven ;)

@dekani du kan ligge hvad du vil i mine ord. Mere er der ikke at sige til det


Nu var indlæget ikke specialt lavet til dig. Kun den sidste del :) Men jeg er enig med dig i de fleste steder.


Dekani
jeg lever mit liv og der ikke mere sige til det. Forstår ikke hvad du hentyder til. At jeg skal stoppe med at irriter dig, må du først selv stoppe med at holde en meningsløs diskussion, hvor du skifter emne for hvert indlæg.
Hvis du træt at vide om andres baggrund, skal du først stoppe med at lægge op til det. Du selv dårlig og har aldrig været god. Har der haft 50k MBA lige i starten med 3k points, hvor jeg havde lidt tid til TW. Så den gamle kan stadig og har også bedre nuværende status.
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Det godt. Gider nemlig heller ikke at skrive, da jeg udlader at skrive, medmindre det er nødvendigt. Lad os slutte det her, da der ikke er mere til diskussion og emnet er kørt lidt af sporet.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Såå kan vi vidst godt begynde og sige tlk. til uF, nu rekrutere de også vores spillere, det ødelægger lidt den sidste modstand jo :(
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Såå kan vi vidst godt begynde og sige tlk. til uF, nu rekrutere de også vores spillere, det ødelægger lidt den sidste modstand jo :(

Vi har desværre ikke skrevet til dem de er kommet til os ;-) , sidder med 5 ansøgninger fra jeres stamme som ønsker joine os ..

Han er ikke den eneste som forlader jer ;-)

De er heller ikke tilfredse med ledelsen i MMD ;-)
 
Senest redigeret:
Top