Krigserklæring

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi har desværre ikke skrevet til dem de er kommet til os ;-) , sidder med 5 ansøgninger fra jeres stamme som ønsker joine os ..

Han er ikke den eneste som forlader jer ;-)

De er heller ikke tilfredse med ledelsen i MMD ;-)

Nææ jeg er sku heller ikke tilfreds med ledelsesstilen.. på grund af uF og TBOJ's krammerri har vi måtte slutte os sammen med halvdelen af verdenen bare for at overleve lidt længere, det er sku trist, jeg foretrækker den normale krigsmåde at vinde en server på :(

Men tag i endelig imod de 5, for det første er de ikke en skid værd i mine øjne og for det andet gør det ingen forskel, i behøver ikke vinde en krig, i kan bare rekrutere Top 40 og sige vi har vundet jo :S
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uanset hvad har manden rent faktisk ret i denne situation.. :)

Hvad sker der for I er dominerende og samtidig rekruttere spiller på spiller.. Enten er det fordi I forbereder jer på en åben krig imod TBOJ, eller også er det fordi I rent faktisk er bange for at der måske kunne blive stablet en reelt modstand imod jer ;)

Og bare fordi man har en ansøgning behøver man da ikke at tage imod den.. :) stk stk stk...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
uha så må det være mange der skal tælles til.... måske der i stedet skal tælles baglæns fra 1...smiler

Hmm du antager du ved alt om mig udfra en verden/nick var ? :rolleyes:

Jaa så vil jeg da også antage jeg ved alt om dig udfra de to verdener jeg har set dit nick i, hmm V4 får lidt monstertæv sammen med sin stamme .. V5 øhmm havde faktisk 3 byer før du smed håndklædet i ringen, jaa du har da absolut gjordt dig ret til at spille op :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg vurdere intet ud fra hvor jeg har set nick da mange ikke har samme nick i alle verdner.

nej jeg vurdere faktisk ud fra dine egne ord om din spil erfaring i tw dengang vi mødtes i forbund i v4

og ja jeg stoppede forleden i v5 fordi jeg ikke vil spille en verden hvor jeg ikke har min 100% koncentration.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Uanset hvad har manden rent faktisk ret i denne situation.. :)

Hvad sker der for I er dominerende og samtidig rekruttere spiller på spiller.. Enten er det fordi I forbereder jer på en åben krig imod TBOJ, eller også er det fordi I rent faktisk er bange for at der måske kunne blive stablet en reelt modstand imod jer ;)

Og bare fordi man har en ansøgning behøver man da ikke at tage imod den.. :) stk stk stk...

Er stadig spændt på om jeg får svar på om det er dig fra titans der kørte dual med tobias på v4 :)

Det må være den suicider.. hvorfor var du ikke fortaler for Titans gik mod deres IAP's efter kampen mod K.K., F og FF var overstået og der ikke var mere modstand, her er du pludselig fortaler for lige hold, det er sjovt som tingene ændrer sig alt efter hvilken side man er på :) -jeg har ikke været aktiv på forum og prøvet at få dem til at gå mod hinanden jeg tog kampen op med Messias, tabte og over overgav mig.. helt uden at kritisere nogen for noget på forum :).. det var da også irriterende da Titans droppede IAP med K.K. i løbet af en nat og hoppede på K.K, jeg ved faktisk ikke om der var en opsigelse der skulle overholdes men fakta er at Titans tog K.K. mere eller mindre ud -er det sådan man skal gøre så?

Dekani, kan du huske hvor meget vi grinede over folks pm's når man tog dem ud.. hvorfor ikke bare acceptere at TBOJ, TBOJ-W og uF er bedre end deres fjender og derfor nu står til at vinde?? -der er vel ikke noget galt i det vi har gang i?

MMD synes at v5 var blevet kedelig og nu er der da noget at se til for jer, men det er stadig ikke godt nok?

Dekani skriver: Nææ jeg er sku heller ikke tilfreds med ledelsesstilen.. på grund af uF og TBOJ's krammerri har vi måtte slutte os sammen med halvdelen af verdenen bare for at overleve lidt længere, det er sku trist, jeg foretrækker den normale krigsmåde at vinde en server på - Det er vel ikke uF og TBOJ's skyld at i må slutte jer til resten af verden.. i valgte da selv at gå..

come on, jeg ligger ret udsat blandt MMD'erne.. tager i mig ud, så er det det der sker og så er den ikke længere.. så har i været bedre.. jeg synes det er ret sort/hvidt
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dekani, kan du huske hvor meget vi grinede over folks pm's når man tog dem ud.. hvorfor ikke bare acceptere at TBOJ, TBOJ-W og uF er bedre end deres fjender og derfor nu står til at vinde?? -der er vel ikke noget galt i det vi har gang i?

MMD synes at v5 var blevet kedelig og nu er der da noget at se til for jer, men det er stadig ikke godt nok?

Dekani skriver: Nææ jeg er sku heller ikke tilfreds med ledelsesstilen.. på grund af uF og TBOJ's krammerri har vi måtte slutte os sammen med halvdelen af verdenen bare for at overleve lidt længere, det er sku trist, jeg foretrækker den normale krigsmåde at vinde en server på - Det er vel ikke uF og TBOJ's skyld at i må slutte jer til resten af verden.. i valgte da selv at gå..

come on, jeg ligger ret udsat blandt MMD'erne.. tager i mig ud, så er det det der sker og så er den ikke længere.. så har i været bedre.. jeg synes det er ret sort/hvidt

Uhmm du har ret i mange punkter, men der er en forskel ja uF er bedre end gennemsnittet det kan jeg sagtens acceptere, kan også sagtens acceptere hvis de vinder, hva der pisser mig af er at de ødelægger den gode stil ved at rekruttere sig til den sidste del af sejren, det er altså bare for lavt ;)

Hva angår TBOJ er jeg langt fra enig og vil påstå det du siger er det rene mundgylle, de har ikke en brik at ha det i, det eneste de rigtigt laver i V5 er og støtte uF til sejren og tage en by hist og her for at hjælpe til, (i mine øjne) er de ikke et hak bedre end end en "Push Account" for uF, de vil aldrig stå en chance i slutspillet og havde de ikke gemt sig bag uF, var de lige nøjagtig hvor alle os andre er (I problemer), de problemer kunne dog ha været reduceret hvis de gad hjælpe til med at skabe balance i verdenen i stedet for at udskyde deres dødsdom.

Så på den måde er det ikke helt sort/hvidt, netop ligesom det ikke var sort/Hvidt dengang jeg røg i totterne på WitchDK <--(Behøver du ikke kommentere på TAK) der er en grund eller et unfair play der gør jeg blir negativ, hvis nu det var K.O.H der havde stået til at vinde ville jeg sku også være negativ, de rekruterede halvdelen af V5, det er bare ikke en fed måde at vinde en server på !

Men i må forstå at jeg ikke bebrejder uF den dårlige server, jeg bebrejder TBOJ, hvis jeg var leder i uF ville jeg sku også nyde godt af den faste støtte stamme så man ku lege imens, men TBOJ burde være klogere og vide at de ikke har en chance senere, derfor burde de få toppen ned i stedet for at hjælpe den med at vokse.
(Mit eneste problem med uF er at de rekrutere de sidste reelle fjender de har, istedet for at banke dem, når de alligevel står til og vinde)

Btw. hvor er den Kenned der hader TBOJ og deres barbie adlinger blevet af ? ;)
 
Senest redigeret:

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
stop mundævl

er dette ikke langt ude efterhånden venner

lad os nu smadrer fjender istedet for at kede os ihjel her i denne diskusion

carebears som leder gør du det du er nødt til og bedst til
hatten af for det

beklager at vi andre har moral og etik som desværre er en hæmsko i spil som disse
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
er dette ikke langt ude efterhånden venner

lad os nu smadrer fjender istedet for at kede os ihjel her i denne diskusion

carebears som leder gør du det du er nødt til og bedst til
hatten af for det

beklager at vi andre har moral og etik som desværre er en hæmsko i spil som disse

Vil du komme med et eksempel på din store moral og etik, for lige nu ser det bare ud som om du er mavesur over at tabe og derfor stiller uF i dårligt lys fordi du ikke magtede din opgave.

Havde vi ikke moral og etik havde vi angrebet TBOJ, men er det sket?

Og lad være med at bringe WOW episoden op, Helldog er gået i ryggen på folk før og gør det nok igen, vi kom ham i forkøbet.
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvordan skal jeg næsten formulere det.. flere i TBOJ og uF er mere interreseret i at tage Don Funk og dig ud end de er i at vinde v5..

Det stammer fra vores tid som forbund, iap og nu fjende hvor i siger 1 ting til os, men så mener i det helt modsatte.. som vi blandt andet også kan læse på dette forum.. får i ny og næ pm's tilsendt med jeres holdninger og de stemmer ikke så tit overens med samtaler vi har haft personligt :) -mange kalder det små hvide løgne, men uF kan ikke bygge et samarbejde med nogen som gør det, og det tror jeg heller ikke TBOJ og TBOJ-W kan.

Vi banker ikke de små stammer, vi har banket de store ned til små og det er altid rart at gøre arbejdet færdigt :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvordan skal jeg næsten formulere det.. flere i TBOJ og uF er mere interreseret i at tage Don Funk og dig ud end de er i at vinde v5..

Det stammer fra vores tid som forbund, iap og nu fjende hvor i siger 1 ting til os, men så mener i det helt modsatte.. som vi blandt andet også kan læse på dette forum.. får i ny og næ pm's tilsendt med jeres holdninger og de stemmer ikke så tit overens med samtaler vi har haft personligt :) -mange kalder det små hvide løgne, men uF kan ikke bygge et samarbejde med nogen som gør det, og det tror jeg heller ikke TBOJ og TBOJ-W kan.

Vi banker ikke de små stammer, vi har banket de store ned til små og det er altid rart at gøre arbejdet færdigt :)

LOL man kan da godt høre du ikke har fulgt med .. Hvis uF har et kæmpe problem med hvide løgne (Hvilket jeg iøvrigt ikke helt ved hva du hentyder til) men hvis de har det, så har de fandme valgt de forkerte partnere, en som Fumle sidder og fylder alle med løgn, det har jeg håndfaste beviser på hvis du sku være interreseret ! :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nu har jeg fuldt med på sidelinjen og jeg har taget dig i et par løgne, jeg har ikke taget fumle i noget. Har fumle løjet for dig, er det en sag mellem dig og ham, eller TBOJ og MMD. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu har jeg fuldt med på sidelinjen og jeg har taget dig i et par løgne, jeg har ikke taget fumle i noget. Har fumle løjet for dig, er det en sag mellem dig og ham, eller TBOJ og MMD. :)

Øhmm hvilke løgne sku du ha taget mig i :confused:

Fumle har ikke kun løget for mig, så havde det jo været ligemeget, han løg overfor hele forbundet og de lederer der var i det ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Synes ikke det er passende at give konkrete eksempler offenligt, men du kan jo smide mig en pm ingame hvis du vil have eksempler :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Meget muligt det ikke er passende, men nu spørg jeg selv, for så vidt jeg ved har jeg da mit på det rene så bring it on ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Btw. hvor er den Kenned der hader TBOJ og deres barbie adlinger blevet af ? ;)

TBOJ og uF har haft en snak ang. barbarbyer og det er blevet meget bedre. På nogenlunde sammetid fandt jeg som sagt ud af du ikke altid talte sandt, og så er tvivlen på MMD kommet TBOJ tilgode.

Men jeg vil da ikke afvise at jeg har været meget utilfreds med TBOJ's adling af barbarbyer - mon ikke fumle har et par pm's der kan bevise dette :)

En simpel ting. Du skriver til mig du ikke har tænkt dig at angribe mig selvom vi er fjender nu. Det havde du jo ikke behøvet når du gør det alligevel. Hvorfor så ikke bare lade være med at skrive det til mig? :)
 
Top