rygte bøssen XD

Noobi?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg takker da :D

Farmer lige videre :D skulle jo gerne hente noget mere :D
1000000 ligger jo lige forud :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Denne besked er fremsendt af *****
***** den 15.12. kl. 15:33
hvem er jeres diplomat jeg kan forstå at i er for en krig mellem din og min stamme siden jeres spiller ***** har truet en af vores spiller så må det jo betyde at i gerne vil have krig den 19 december når spillet starter jeg vil derfor gerne bede dig sende dette videre til jeres diplomat så i offentligt kan sende en krigs erklering.
i stedet for i smug at true mine medlemmer.

***** den 15.12. kl. 15:44
Hej *****

Jeg er diplomat i stammen her. Som jeg kender spillet er det en stor del af dette at forsøge at få flere farme i sit område for at man kan vokse hurtigere. det er sjældent at det fører til reel krig. Du vil derfor ikke se en krigserklæring fra vores side, da det kun er en udvidelse af vores interessessfære. Jeg håber dette bringer lidt forståelse af hvad det er der foregår, da det er et mønster jeg ser hver eneste gang BP slutter og ca 14 dage frem. Jeg modtager også min del af den slags.
Mvh *****

***** den 15.12. kl. 19:08
ja men det er bare i orden så gør vi ***** til vores farm og jeg vil slå dette op i vores forum. at det fra den 19 kl 13 vil være tilladt at farme ***** dette er som du siger ikke et ønske om krig men bare et ønske om at have farme i vores område og hun ligger lige så meget i vores område som vores spiller ligger i hendes jeg kan derfor videre sende hende samme trussel som hun sendte os start forfra eller vi farmer dig = *****

***** den 15.12. kl. 19:30
Jamen misforstå mig da helt. Fasen der begynder efter BP er hvor alle spillere søger nye farme i deres område. det er et blodigt slag, men hvis man skal tjene på det kan man ikke sende langt væk for at farme. De aktive skal nok overleve denne del af spillet, så jeg ved at hvis der er en enkelt eller 2 i stammen som ikke lever op til kravene så må de starte om. Dvs en enkelt spiller er ikke et tab, men et samlet stamme angreb er en krigserklæring.

Anyway så lyder det til vi kører efter forskellige ledelsesmåder. vi må jo så se hvad der fungerer bedst, hvis du/i mener at en spillers fejltagelse skal føre til en krig. en krig som begge parter kun kan tabe på da vi bliver bag efter alle andre stammer.
Mvh *****

***** den 15.12. kl. 21:59
hvis der ér tale om en fejl så kan hun gøre det godt igen ved at sende den truede spiller 50 af hver råstof og så lader vi det være ved det. denne lave pris fordi spillet lige er startet og jeg ikke er ude på at være urimelig. Jeg forventer også at min stamme ikke bliver truet yderligere. hvis man skal true nogen bør man vælge stammeløse spillere, ellers risikere man at starte noget ingen af os har gavn af. hvis prisen ikke accepteres af ***** vil prisen ganges med 100 i form af stjålne resurser ved angreb fra stammen. er kun ude på at give ***** en lærestreg.

***** den 15.12. kl. 22:18
Nu er det sådan at man endnu ikke kan lave frie råstof forsendelser. Så det er jo ikke noget vi kan gøre. Uanset hvad så giver vi ikke efter for afpresning. Vil i have krig så kommer i eller erklærer det. Så tager jeg og stammen den derfra.

***** den 16.12. kl. 04:57
vi lader os heller ikke true





Lidt sjov i rabalderstræde som jeg endelig fik fingre i. Folk er også så gerrige med deres mails :rolleyes:
 

kongen av danmark

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hører rykter om at det ikke bare kjenes som har tatt turen fra Norge og ned i det danske fjell-landskap, men også at Prowler skal være observert luskende rundt på v6.

Ikke sett noe av han i Kongeriket Danmark siden hans herjinger på v3, og klasseturen til københavn i 2005. Så det kan jo bli sjovt om det er noe i dette ryktet... :p
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg hører der er SÅ mange nordmænd på V6 nu, at man skal være meget forsigtig med at kalde sin naboer rare og absolut ikke skal snakke om morgenbrød med dem :eek:
Og der er også noget med man skal være forsigtig med at tilbyde dem knus :confused:

Nordmænd er og bliver sære :laugh:
 

kongen av danmark

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja, tror det er mange nordmenn som har lagt julehandelen til danmark i år...
Og etter det ryktene sier, så skal de også befinne seg langt opp på rankingen... Poenghorer uten tropper. Hmm?? Nei, nå tror jeg det er noen som driver med dårlig propaganda her. Nordmennene spiller jo etter mottoet "fler tropper enn poeng", så dette kan ikke stemme. Det må jammen være masse tropper blandt de norske vikingene :cool:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
har hørt at de 2 top stammer bare inv spiller til højre og vendstre for at have flest poindt XD

noob's :p

Det lader ikke til at nr. invitere til højre og venstre, hvis man kigger på medlems listen er det primært folk der kender hinanden :D

Men DKM ser ud til at ville være den nye famlie tribe :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
hdfdg.png
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt et rygte om at Millitser ikke giver MBA? :(

Kan det virkeligt passe :huh:
 

Raider

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I do not speak danish so dont know what you mean? :p

Ej, kun Danskere kan blive en elitestamme som os :)
 
Top