rygte bøssen XD

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har hørt et pålideligt rygte om at Tobias2008 kører playboy stilen i TW for tiden. Lyder til at han skifter lidt imellem Freyr og Persefone. Og jeg som troede han var lykkeligt gift med 2 børn... Volvo villa vovse princippet ^^
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Har hørt et pålideligt rygte om at Tobias2008 kører playboy stilen i TW for tiden. Lyder til at han skifter lidt imellem Freyr og Persefone. Og jeg som troede han var lykkeligt gift med 2 børn... Volvo villa vovse princippet ^^

"Persefone" spiller jo ikke engang på V6, da et sært rygte :eek:
Men skulle det være sandt, så er det da en god nyhed han har skåret så kraftigt ned på antallet :laugh:

Jeg hører til gengæld at der er en der tit og ofte glemmer at sende hvad han godt ved der er en der venter på hver aften :(:eek:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Har hørt et pålideligt rygte om at Tobias2008 kører playboy stilen i TW for tiden. Lyder til at han skifter lidt imellem Freyr og Persefone. Og jeg som troede han var lykkeligt gift med 2 børn... Volvo villa vovse princippet ^^


uhhhhhhh,et fantastisk rygte og så playboy:laugh: skal man ikke være pæn for at kunne tillade sig det ,mig bekendt slår spejlet revner når jeg står foran det:what:
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
thhii, lidt ferie er det vel;)
jeg troede også at jeg skulle sove nu, efter lang dag på arbejdet, men det er ikke blevet til noget endnu.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
OMG hører et rygte om at de første passerer 1 million farmede råstoffer snart :eek: røver trin 3 :what:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
wtf,jeg har lige hørt at 3 stammer i top 10 vil gå på skolehaven og den stamme han er i,det forlyder at skole har gjort sig skyldig i skjult spil og ikke vil afsløre sit nick.
det er på trods af det er almen kendt han er i stammen Now 6 ,hvilket jeg iø tror han passer perfekt ind i.

god kamp til jer alle
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt, at grunden til at skolehaven klare sig så godt (lige gyldigt hvilket nick han bruger) i tw, er at han når han spiller så foretrækker han en meget "naturlig spillestil" :eek:
I ved, han er tilhænger af naturisme :eek:

Han skulle havde udtalt, at han har brug for at kunne bevæge sig helt frit og uden noget der genere for at spille 100% :huh:

Så sidder I og er lidt utilfredse med jeres fremgang og undre jer over hvordan hulen skolehaven gør det, så ved I hvad I kan forsøge jer med :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
wtf,jeg har lige hørt at 3 stammer i top 10 vil gå på skolehaven og den stamme han er i,det forlyder at skole har gjort sig skyldig i skjult spil og ikke vil afsløre sit nick.
det er på trods af det er almen kendt han er i stammen Now 6 ,hvilket jeg iø tror han passer perfekt ind i.

god kamp til jer alle

Uhhh... (clap)

kun 3 top 10 stammer :D havde forventet at de ville samle mindst 10* vores antal før de end turde tænke tanken ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Uhhh... (clap)

kun 3 top 10 stammer :D havde forventet at de ville samle mindst 10* vores antal før de end turde tænke tanken ;)


jeg har da tænkt det i lang tid,men tør bare ikke da jeg ikke kunne samle resten af top 20 stammerne:(

ved ikke om det er fordi rygterne om din TW børnehave du har oprettet ,fordi mange åbenbart skal have hjælp til at finde angrebs knappen og derfor vil frede dig et stykke tid endnu:D
 
Top