rygte bøssen XD

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt, at grunden til at skolehaven klare sig så godt (lige gyldigt hvilket nick han bruger) i tw, er at han når han spiller så foretrækker han en meget "naturlig spillestil" :eek:
I ved, han er tilhænger af naturisme :eek:

Han skulle havde udtalt, at han har brug for at kunne bevæge sig helt frit og uden noget der genere for at spille 100% :huh:

Så sidder I og er lidt utilfredse med jeres fremgang og undre jer over hvordan hulen skolehaven gør det, så ved I hvad I kan forsøge jer med :laugh:

:eek: så forstår jeg bedre denne besked,sidste nytårs rygte,går på skolehaven i dette øjeblik er ved at barber ben ,da hans udvalgte påklædning til nytårs festen er den skotske kilt med fri bevægelse for diverse kropsdele.:D
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:eek: så forstår jeg bedre denne besked,sidste nytårs rygte,går på skolehaven i dette øjeblik er ved at barber ben ,da hans udvalgte påklædning til nytårs festen er den skotske kilt med fri bevægelse for diverse kropsdele.:D

dette var da ikke et rygte :confused:


det gør han da hele tiden :p
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu må det til skolehavens forsvar siges, at han er en af de få mænd der kan bære en kilt uden at se fjollet ud. Og det blomstrede motiv hans klan har som deres mønster er meget yndigt :p:laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har hørt et rygte om at der er 5 top 10 stammer der vil erklære krig efter nytårsfreden + en endnu ukendt stamme som jeg hører det. Det lyder Som om at de endelig har samlet nok opbakning til at angribe 2 stammer der end ikke tilsammen ville ligge i top 10. Jeg må salutere for et sådant mod. Hvad skal det ikke ende med hvis man rent faktisk kan samle 100 vis af spillere der er så modige.
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu begynder rygterne da at blive mere saftige :p

Jeg vil gerne på NMF's vegne melde os klar til at joine kæmpe forbund og melde ud at vi søger MANGE IAP'er, for vi kan altså næsten ikke klare os alene :(
Os små Feeglere helt alene i verden, vi mangler nogen der kan beskytte os :eek:

Så sidder I derude og mangler nogen der kan hjælpe jer med support eller bare kan underholde jer mens I angriber (for vi tør altså ikke selv :( ) så kontakt Horace the Cheese IG..alle henvendelser VIL blive taget seriøst :)

Eller ja, så seriøst som de kan blive taget af en stamme der er plakat fulde og halvdelen af tiden er usikker på hvem de er i stamme med og angriber hinanden..men vi skal forsøge at skrive sammenhængende til jer :D
 

Noobi?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sjovt at du skulle nævne det skolehaven :)
For mig ser det ud som om, at de allerede er begyndt :p

Unavngivet2.png


Unavngivet3.png


Hilsen
Trine
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:laugh: Hvem er da så dum at få slagtet sine tropper ved mur 0 når man forhåbentlig har meget mere derhjemme. Det ligner en ret dårlig strategi de har sat i gang der :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: kom til at se at Noobi? er i Gods... 6 stammer imod 4 spillere :laugh: tror der er nogen der er ude på at gøre sig selv til grin :D
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Avs!! Er det Gods der er målet?? Nej så tror jeg altså vi vælger at være neutrale, de er ALT for mange til vi tør :eek:

Det er jo en top-30 stamme, synes det lyder risikabelt :(
Der skal mindst samles 10 stammer så for at havde en chance og selv så :confused:

Og smukke rapporter Noobi? :laugh:
Mine barbare forsvare sig slet ikke :mad:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
det her er en rygte tråd?

i har bare lavet den til snik snak tråd??
 

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
mod gods

tror vi forbliver fredelige i et krigsspil hehehe

er med på den med kilten er sgu så gammel at det kun kan klæde mit runkne skind

gæder mig da til at hører fra alle de udlændinge i den stamme horace hvilket sprog taler i:wave:
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De taler lidt sort snak, lidt volapyk og en masse vrøvl..Feegleriansk kalder vi det :p
Det minder en del om dansk, men med visse ord fra det Skotske og ofte blandet med farverige udtryk som Crivens! og ofte indgår ANGRIB i sætningerne ;)

Så tror skam ikke der er så anderledes hos NMF end hos alle jer andre når der snakkes :laugh:
Men pga. visse tilbøjeligheder fra nogle af dem til at holde en alt andet end pæn tone, så er de ikke så tit på forum :eek:

Madkasse + ost :eek:
Det lyder da krigerisk :laugh::wave:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
det her er en rygte tråd?

i har bare lavet den til snik snak tråd??

Hvordan kom du frem til det?

:eek: kom til at se at Noobi? er i Gods... 6 stammer imod 4 spillere :laugh: tror der er nogen der er ude på at gøre sig selv til grin :D

Du vil måske sige at dette ikke er et rygte fordi din egen stamme selv er med i denne "super" alliance? Så det derfor er sandt i stedet for et rygte. Da må jeg sige at du har gjort dig selv helt til grin, da du startede i denne verden med drømmen om en elitestamme. Elite stammer har ikke behov for at have 200 kontoer imod sølle 4. De vil nærmere kæmpe med ære mandsmod og stærk taktik. og i antals forhold der mere ligner 4 vs 4.

Hvis det jeg skriver bare er snik snak isf et forvildet rygte så vil jeg da gerne have at du forklarer mig hvorfor eller fiser tilbage til dine luftkasteller. For det pisser mig af at du disser at fx jeg rent har rygter at bidrage med.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Syge Rygter
Har hørt at massrecruitering er vejen frem :p
og at skolehaven spiller under et andet nick som jeg ved :p
hahah tag den !:D:D
plus
At GODS er et par efaren spillere :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
sidste nye nytårs rygte.

det forlyder at The Knight og tobias2008 i snarlig fremtid vil bryde ud af nuværende stamme og oprette en ny stamme,af hvilke årsager fortæller historie intet om.
 
Top