rygte bøssen XD

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Har hørt at Q får vældige klø i øjeblikket,:laugh::laugh: gad vide hvad de har af undskyldninger denne gang,nogle påstår alle deres dual`s er flygtet da de har set nederlaget i øjnene.:cool: og det på trods af de får massiv deff hjælp af DOT stammen :huh:

Yderlig går der rygter om at DOT har overtaget Q`s status som flygtninge stamme:laugh:hvorpå der går rygter om at DOT ledelse har sendt skrivelse ud om "please stop angreb" for vi har taget en masse af jeres fjender ind og hvis i ikke gør ,så kommer vi efter jer:what:Det så her at man formoder at ledelsen i DBD virklig er blevet bange:laugh::laugh::laugh:nogle har vist udtalt at selv undertegnede pissede i bukserne da DOT kom med den udmeldelse:mad:
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Har hørt at Q får vældige klø i øjeblikket,:laugh::laugh: gad vide hvad de har af undskyldninger denne gang,nogle påstår alle deres dual`s er flygtet da de har set nederlaget i øjnene.:cool: og det på trods af de får massiv deff hjælp af DOT stammen :huh:

Yderlig går der rygter om at DOT har overtaget Q`s status som flygtninge stamme:laugh:hvorpå der går rygter om at DOT ledelse har sendt skrivelse ud om "please stop angreb" for vi har taget en masse af jeres fjender ind og hvis i ikke gør ,så kommer vi efter jer:what:Det så her at man formoder at ledelsen i DBD virklig er blevet bange:laugh::laugh::laugh:nogle har vist udtalt at selv undertegnede pissede i bukserne da DOT kom med den udmeldelse:mad:

Det kan kun være sandt, for hvor blev de så frygtede Q spillere af ?!
Selv med alle de alliancer og IAP'ere og hvad ved jeg i fik def fra, gik i sgu ned...

rygtet siger det var de tossede n00bs fra DBD der ordnede jer.... ej det kan jeg ikke tro :D

:wave: Q.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Selv med alle de alliancer og IAP'ere og hvad ved jeg i fik def fra, gik i sgu ned...

HA, hvor har du den fra... eller har du forvekslet Q´s diplomati med DBD´s...må være tilfældet :rolleyes:

------

Har fået fortalt at DBD har fået andre til at fake, jaa fake spillere fra DOT.
Pinligt de ikke selv kan klare det beskidt arbejde, når de nu var sååå seje at "nedlægge hele Q. Hold da op :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
HA, hvor har du den fra... eller har du forvekslet Q´s diplomati med DBD´s...må være tilfældet :rolleyes:

------

Har fået fortalt at DBD har fået andre til at fake, jaa fake spillere fra DOT.
Pinligt de ikke selv kan klare det beskidt arbejde, når de nu var sååå seje at "nedlægge hele Q. Hold da op :laugh:

dårlig rygte og naivt at tro vi har andre til det:huh:kun mindre begavede spillere hopper på den.

tilgengæld har jeg hørt du tigger og ber om at få prædikatet flygtning som dine små Q venner Ad lit. og nuke/spionen D-nice:wave:,du vil så gerne joine UC:laugh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
dårlig rygte og naivt at tro vi har andre til det:huh:kun mindre begavede spillere hopper på den.

tilgengæld har jeg hørt du tigger og ber om at få prædikatet flygtning som dine små Q venner Ad lit. og nuke/spionen D-nice:wave:,du vil så gerne joine UC:laugh:

Bekræftede du lige der at i/DBD har fået mindre begavede spillere til at fake DOT, i håb om guld og grønne skove fra DBD... Det lød næsten sådan ;)

Man kan hvis ikke kalder nogle flygtninge, hvis ens stamme er blevet opløst, kan man...er det så ikke bare stammeløs ;)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Bekræftede du lige der at i/DBD har fået mindre begavede spillere til at fake DOT, i håb om guld og grønne skove fra DBD... Det lød næsten sådan ;)

Man kan hvis ikke kalder nogle flygtninge, hvis ens stamme er blevet opløst, kan man...er det så ikke bare stammeløs ;)

man kan da bestemt kalde jer flygtninge,i har kun opløst Q fordi i var på vej mod nederlag og havde stor inaktivitet ikke en skid andet.

nej bekræftede intet, kun at du er mindre begavet at tro dit lille fine rygte slår igennem, men kunne da være sjovt at bringe dem frem der angriber DOT og udtale sig om det
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
man kan da bestemt kalde jer flygtninge,i har kun opløst Q fordi i var på vej mod nederlag og havde stor inaktivitet ikke en skid andet.

nej bekræftede intet, kun at du er mindre begavet at tro dit lille fine rygte slår igennem, men kunne da være sjovt at bringe dem frem der angriber DOT og udtale sig om det

FAIL...Du skriver I, som om det var en fælles stamme beslutning at opløse stammen, det var det bestemt ikke...kun EN mand kan opløse ;)
Så vi kan da ikke sige vi er flygtet fra noget.

Lidt svært at slå igemmen med fakes, tror du ikke... det var det rygtet gik på, men når DBD nu ikke gider, må i jo få andre til det! Stort :rolleyes:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
:laugh:

Tobias, hvor meget betaler i jeres håndlangere? :huh: Er dog sur over jeg kun har fået 7 :mad:

Desværre ingen håndlangere,beklager at du kun har fået 7(af hvad og hvem) vil dog gå udfra du mener angreb,jaaaa det vel ikke kun mig der mener du er en dårlig spiller og ikke fortjener et større antal,burde vel også være rigeligt i forhold til dine kvaliteter:laugh:
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er der slet ikke nogen der har nogle saftige rygter... ... vi Mangler sgu Dekani her på forum
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, han kan sikkert hurtigt få digtet et par stykker.. men lad os nu lade den ligge, her er lige så fredeligt, det sidste vi har brug for er deka spam :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Amen jeg hørte jo det magiske ord der :p

Og jep rygtet lyder på at DBD klarer sig SÅ dårligt, at de blir nød til og fremtvinge rygter om at deres fjender er flygtninge :eek:

Så sidder jeg jo og hygger mig lidt med tanken, fordi som jeg ved det var der en klar aftale om rette tid og sted lang tid før det skete, hvilket jo ikke indikere en flygtning og ikke nok med det, de såkaldte flygtninge rykkede også til en mindre stamme end den de var i = mindre beskyttelse... sjov ting og gøre for en flygtning :huh:

Og oveni det, var det jo næsten en HEL stamme der rykkede, så man sku næsten tro det nærmere hed en sammenslutning :p
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Og oveni det, var det jo næsten en HEL stamme der rykkede, så man sku næsten tro det nærmere hed en sammenslutning :p

:confused: ahhhhh...var det ikke noget der lignede 1/3 der rykkede...og de får allerede klø eller er væk....?????

PS:
Dejligt du stadigvæk er i storform Deka...:)

:sleep::sleep::sleep::sleep:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Amen jeg hørte jo det magiske ord der :p

Og jep rygtet lyder på at DBD klarer sig SÅ dårligt, at de blir nød til og fremtvinge rygter om at deres fjender er flygtninge :eek:

Så sidder jeg jo og hygger mig lidt med tanken, fordi som jeg ved det var der en klar aftale om rette tid og sted lang tid før det skete, hvilket jo ikke indikere en flygtning og ikke nok med det, de såkaldte flygtninge rykkede også til en mindre stamme end den de var i = mindre beskyttelse... sjov ting og gøre for en flygtning :huh:

Og oveni det, var det jo næsten en HEL stamme der rykkede, så man sku næsten tro det nærmere hed en sammenslutning :p

så det jo godt at der er sikre rygter på du er utroværdig og de eneste du kan overbevise er alle jer pro gamers i tidl. Q og NPG som i ynder at omtale jer selv som:huh::laugh::laugh: gad vide hvornår vi egentlig ser i lever op til det rygte, for lige nu får i klø af en bunke middelmådige og noobs spillere fra DBD:laugh:

samtidig vil jeg godt påpege at du har en usædvanlig dårlig opførelse over for din leder DocW,for med din påstand vedr Q fortæller du mig samtidig han er fyldt med løgn,men det jo noget i kan lege med internt.

for du ikke skal være i tvivl eller andre i NPG ,for tror i har en dårlig fatte evne,Vi i DBD betragter en spiller der er under angreb eller deltager i en krig hvor der er indgivet krigserklæring som flygtning,det kan selv tumper forstå og så er jeg bedøvende med jeres dobbelt moralske arrogante holdninger så snart det ikke passer toppen af kransekagen på den danske server som i så pænt altid omtaler jer som .:mad

tomme tønder buldrer mest og dem er der vist mange af i NPG og rygterne lyder på at Dekani har den største.kan og vil du vise noget på slagmarken for jeg er mildst taget skuffet:D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Bla bla bla bla bla bla bla og så kom de to her :p
samtidig vil jeg godt påpege at du har en usædvanlig dårlig opførelse over for din leder DocW,for med din påstand vedr Q fortæller du mig samtidig han er fyldt med løgn,men det jo noget i kan lege med internt.
Hvem i ALVERDEN siger dog jeg spiller i V6 ;)
Tror du ska dobbelttjekke dine kilder :p
tomme tønder buldrer mest og dem er der vist mange af i NPG og rygterne lyder på at Dekani har den største.kan og vil du vise noget på slagmarken for jeg er mildst taget skuffet:D
Jamen jeg kan kun sige i lige måde, har faktisk kun set dig begynde i en verden hvor jeg også spillede aktivt og der blev du kun indtil den første spiller scoutede dig så stoppede du med at vokse.. pinligt siger jeg bare (men bebrejder dig ikke, du havde jo ikke en stor stamme der ku holde dig i hånden der) :eek:

Nååå ja og så er du lige begyndt i V7 har jeg set, glæder mig da til at du viser hva du kan, for indtil nu har du ikke testet mine evner på trods af du lader til og have stor kenskab til dem, er det mon bare tom snak eller er du også blevet synsk :rolleyes:
 
Senest redigeret:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
jamen det da flot du ikke spiller på V6,du vel flygtet som mange andre og det gør det kun endnu være at du anklager DocW som løgner:huh:

tjaa har jo et par udfordringer i forvejen på V7 så hvorfor ikke tage en mindre opgave med i løbet,så udfordringen er modtaget ,for en ting er sikkert jeg flygter ikke;)

øhh ,hvilken verden skulle jeg være smuttet fra i forhold til at være under angreb,mener bestemt dem jeg har simmert på er forladt uden indkommende og tager det som et kompliment du har kendt til mig på de servers du har været aktiv på:laugh::laugh::laugh:jaja aktiv i min bare,for ærligt dit navn siger mig intet ud over en spammer med tomme ord på TW forum vel egentlig samlignet med miss og diverse:eek::eek:
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Faktisk var der afstemning om vi sku starte op i V7 på grund af den dobbelte hastighed og jeg sagde med det samme ja da jeg alligevel hader kirker og anklager skam ikke Doc for noget ku aldrig falde mig ind, troede det var en rygtebørs, hva i har snakket om blir mellem jer ;)

Ikke så svært, var skam verden 5, du startede, du blev boostet, du blev spejdet af Maynify og du stoppede.. i vilkårlig rækkefølge :p

Er dog glad for du tager imod den, glæder mig til det ;)

Ej det må du sørme undskylde, jeg troede det var rygte børsen men er tydeligvis gået forkert denne er kun for bøsser ifølge titlen, så lader dig værre nu og finder området man lukker rygter ud ..igen beklager meget :eek:
 
Top