Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
istedet for urealistiske foreslag burde man så ikke bare afskaffe dualkonties og sitter roller,derved finder man de bedste,for tror ikke du kan bilde mange ind at alle spiller med rent mel i posen/ikke får hjælp/ delt internet og ikke mindst....hvem ka BILKA:huh:

Synes da ikke det er et urealistisk forslag :laugh:

Sjovt som i har en dårlig vane med at blande os ind i det faktum at i har pisset en masse noob stammer af og de nu tager hævn :huh:
Jeg siger endnu engang.. UK, RB, ::G:: osv. osv. gik mod os for omkring en uge siden i samlet trop, ga vi jer skylden for det ??

Du har fat i den helt forkerte ende der Dekani, jeg er ikke på nogen side er simpelhen neutral i denne omgang :eek:
Sidder bare roligt og kigger med fra sidelinjen af :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Aha.. så hva får dig til og tro vi overhovedet har så meget som antydet at en flok noob stammer sku gå mod ES :huh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at ES denne omgang har vist sig at ramme under bunden for hvad mass recruit stammer kan ved at rekruttere halvdelen af verdenen efterhånden :laugh::laugh:

Sjovt at bunden i DK efterhånden bliver lavere og lavere, hvad mon deres næste træk bliver? :wave:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
ES !!

Hvis i er så gode som i påstår, så hvis dog nogen skills. I stedet for at rende rundt og sige til små stammer at vi DUH har stukket jer i ryggen (host TH host)? LMAO, i godt nok nogen tøssepiger når det kommer til krig og diplomati. I bruger alle de små stammer så i kan komme billigere til byer, stak OS i ryggen, vi har ikke skrevet til nogen i stak os, men i render nu rundt og skriver at vi stak jer? Håber andre stammer, f.eks. TH, snart indser hvem i egentlig er og hvad i egentlig prøver på.
Come on. Håber i snart får som fortjent.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
baurless jeg håber virkelig at du ved hvad du taler om

hvis ikke det var for support havde jeg bedt dig om at *******************************************

Su sidder ikke og anklager ES for at være tøser, "bare" for de de modtog "nogle få" og nu klager

Vi (jeg), klager af en god grund

i k54 (det k vi er blevet nakket i), var det 5 stammer mod 4 spillere (de 5 stammer: TW + 2 søsterstammer. HT-DK + 1 søsterstamme), og syns du ikke at det er mærkeligt at så mange stammer/spillere pludselig får den ide at angribe fra den ene dag til den anden, helt tilfældigt på det tidspunkt hvor konflikterne med FART! og lazy topper? lige der hvor ES blev nr. 1 på ranglisten.

Jeg ved ikke om i bare tror at i har respekt for lazy og fart, for forstår jer virkelig ikke... bare vent et par måneder og se hvilke konsekvenser jeres beslutning her får..... og det er nok ikke ES der levere konsekvenserne på det tidspunkt... hvem mon?
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Lad nu vær med at spille uvidende, for at se bedre ud. Tak

Grunden til jeg skriver det overstående, er at jeg synes i går lige over stregen i dette spil. For det er et spil.

I stak os DUH i ryggen, pga. af dette fik i også adlet 2 byer fra os fordi vi var uforberedte. Anden gang i prøver at få en by fra os, var vi forberedte og der var vist en der mistede sin Nuke der fra jer ;).

Overall, I stikker os i ryggen, og skriver til andre at det var os der stak jer i ryggen? Vi har ikke engang skrevet til nogen at I stak os i ryggen, det har vi ikke behov for.
Det sku lavt, at se en top stamme hvor det virker som om i er et par gode spillere, begynde på sådan metoder. IMO
Og forstår godt en del stammer går mod jer, efter de numre i laver. Mange små stammer her sydøst i prøver at splitte ad, de/vi har nok fået nok ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
i k54 (det k vi er blevet nakket i), var det 5 stammer mod 4 spillere (de 5 stammer: TW + 2 søsterstammer. HT-DK + 1 søsterstamme), og syns du ikke at det er mærkeligt at så mange stammer/spillere pludselig får den ide at angribe fra den ene dag til den anden, helt tilfældigt på det tidspunkt hvor konflikterne med FART! og lazy topper? lige der hvor ES blev nr. 1 på ranglisten.
Den detalje morede faktisk også mig, for personligt var jeg lidt irreteret over at få så stor en konflikt ud af en rekrutering på samme tidspunkt som andre gir os problemer, så man kan jo næsten sige det var som sendt fra himlen at de stammer sku gå imod jer der :laugh:
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe baulerss... sødt :D

Jeg har ikke sagt noget, men jeg kan nu stå inde for mange af ES's medlemmernes kvaliteter. Og jeg er overbevist om at de overstråler de flestes.
Men hvis det er noget du så inderligt vil se, hva så med selv at tage kampen som en mand? :)

Ligemeget hvor god man er, så kommer det hele ned til tropper til sidst.
Hvis i er 4 gange så mange som os - så kan vi da give jer modstand, men på længere sigt vil det være umuligt at gøre det store.

Nu hvor alle tilfældigvis angriber samtidigt og ingen kender hinanden, så er det jo lidt svært at holde modstanden tilbage fra alle sider...

i dag 15:30
Sir Angelo Et rygte lyder på at ES denne omgang har vist sig at ramme under bunden for hvad mass recruit stammer kan ved at rekruttere halvdelen af verdenen efterhånden

Sjovt at bunden i DK efterhånden bliver lavere og lavere, hvad mon deres næste træk bliver?

- jeg er helt enig i sidste sætning :)
Det ender jo med at vi når helt dernned hvor i roder rundt :confused:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
helt enig faktisk

der er ingen pointe når folk ikke vil indrømme nogetsomhelst

faktisk..... luk tråden nu.... slet den så den aldrig mere ser dagens lys

please?
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hehe baulerss... sødt :D

Jeg har ikke sagt noget, men jeg kan nu stå inde for mange af ES's medlemmernes kvaliteter. Og jeg er overbevist om at de overstråler de flestes.
Men hvis det er noget du så inderligt vil se, hva så med selv at tage kampen som en mand? :)

Ligemeget hvor god man er, så kommer det hele ned til tropper til sidst.
Hvis i er 4 gange så mange som os - så kan vi da give jer modstand, men på længere sigt vil det være umuligt at gøre det store.

Nu hvor alle tilfældigvis angriber samtidigt og ingen kender hinanden, så er det jo lidt svært at holde modstanden tilbage fra alle sider...



- jeg er helt enig i sidste sætning :)
Det ender jo med at vi når helt dernned hvor i roder rundt :confused:


Skriver ikke at i ikke har kvaliteter. De fleste af jer er da også langt bedre end jeg er selv.
Vi/jeg har da taget kampen som en mænd, indtil dette kom frem i lyset.
Bare bliv ved med at benægte, du ved jeg har ret i hvilke metoder i har brugt. Også derfor jeg kommer med min mening, for jeg er langtfra fan af lignende metoder.

Det gør det da selvfølgelig kun spændene med diplomati, løgn osv.
Men come on, i stikker os i ryggen, vi er 4 gange så små som jer, alligevel har vi ikke behov for at udstille jer for det.
Det har i åbenbart, ved ikke om det er fordi i er ved at blive lidt bange. Men I skriver f.eks. til TH at vi har stukket jer i ryggen, for at de fortsat kan sende def til jer.
LMAO
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så indrømmede du vidst også du ikke tog den som en mand... så er det på plads :p

Alle de omtalte metoder er jeg ikke sat ind i, men jeg kan forstå på det hele at det må ha været ubeskrivelig slemt... At vi dog skal udstilles finder jeg besynderligt... Mange grundlægger deres handlinger udfra vores - men gør det jeres retfærdige?
- Så er vi vel alle lige slemme og burde alle lave kramme aftale med ekstra blød indpakning? :confused:
 
Top