Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder på at L33T slacker tit i spillet og derfor får "klø" ved at folk angriber ham og dernæst beklager han sig en del.... Mon det er sandt?? :huh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fordi at krigen har ændret sig, jeg gider ik mod dig det var den "gamle krig" :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja ES mod Resten af verdenen-.-
Det er altid hygge:)
Men ja spørg HT-DK hvad de mistede idag :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og hvorfor sku jeg spørge om det :huh:

Er målløs.. kan ik sige andet end WOW HVOR PINLIGT :eek:
Side 1:
Stammer: ES
Side 2:
Stammer: HT-DK

Timeframe: Sidste 24 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1
Side 2: 5
Forskel: 4

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 4,021
Side 2: 26,711
Forskel: 22,690

chart
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
dekani luk venligst

det er ikke kun HT-DK der har angrebet os bare så du ved det

flere stammer har sendt cleanere på os dagen lang.... of ved du hvad.... kun en brøkdel er røget igennem

hvis man tager deres samlede antal sendte adelstoge op mod deres samlede mængde af erobrede byer, så vil deres successrate vel være på ca. 20%

+ alle de erobringer er i k54.... og der er ES i undertal overfor HT-DK og TW... ja... ES har faktisk kun 4 spillere i 54.... mod HT-DK og TW's samlede over 50!!!

tag lige det i betragtning næste gang du laver sådanne "undersøgelser"

tak! (og kig på vores mbf (og mba for den sags skyld)
 
Senest redigeret af en moderator:

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Og hvorfor sku jeg spørge om det :huh:

Er målløs.. kan ik sige andet end WOW HVOR PINLIGT :eek:
Side 1:
Stammer: ES
Side 2:
Stammer: HT-DK

Timeframe: Sidste 24 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1
Side 2: 5
Forskel: 4

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 4,021
Side 2: 26,711
Forskel: 22,690

chart

Dekani, hva med at du snart kom med din egen stats og lod os andre se den :eek:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Manden har ret vi fik smæk..
Men hov undertal!
Og stadig har jeg selv taget MANGE Tropper ud :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
dekani luk venligst

det er ikke kun HT-DK der har angrebet os bare så du ved det

flere stammer har sendt cleanere på os dagen lang.... of ved du hvad.... kun en brøkdel er røget igennem

hvis man tager deres samlede antal sendte adelstoge op mod deres samlede mængde af erobrede byer, så vil deres successrate vel være på ca. 20%

+ alle de erobringer er i k54.... og der er ES i undertal overfor HT-DK og TW... ja... ES har faktisk kun 4 spillere i 54.... mod HT-DK og TW's samlede over 50!!!

tag lige det i betragtning næste gang du laver sådanne "undersøgelser"

tak! (og kig på vores mbf (og mba for den sags skyld)


Er du sur Yan88:confused:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
ja.... det er jeg (åh nej... jeg indrømmede det :O )

det kan da godt være at de kan slå os ned pga. deres ektreme spillertal i forhold til de 4 es'ere der ligger i k54

men vi kommer da vare igen en skønne dag :p og trøster mig selv ved tanken om at:

1. det var meget dyrt for dem... skal jeg nu til at tælle cleanere og adler
2. de har ikke den store fremtid på serveren..... nu hvor de størrer stammer vil til at nappe i dem efter de nu har drevet ES ud af deres k
 
Senest redigeret af en moderator:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
ja.... det er jeg (åh nej... jeg indrømmede det :O )

det kan da godt være at de kan slå os ned pga. deres ektreme spillertal i forhold til de 4 es'ere der ligger i k54

men vi kommer da vare igen en skønne dag :p og trøster mig selv ved tanken om at:

1. det var meget dyrt for dem... skal jeg nu til at tælle cleanere og adler
2. de har ikke den store fremtid på serveren..... nu hvor de størrer stammer vil til at nappe i dem efter de nu har drevet ES ud af deres k

her gik jeg og troede i var glade for krig men det virker bare som om i er sure over lidt modstand,hmmm virker det??
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
grunden til at jeg er sur er som sådan ikke fordi at vi har tabt en del byer

det er den måde det er gået til, at der ligepludselig dukker en koaliation op, som består af en hulens masse mindre medlemmer (men stadig en hulens masse), og hvem mon egentlig står bag

tror, min kære tobias, at der findes en eller anden Lex Luthor som sidder i sit kontrolrum og trækker i alle de håndtag som tilhører v9..... og at den koaliation så går efter 1 stamme.... rent faktisk kun 4-5 medlemmer er blevet angrebet.... (mig, R4zZ0R, sniferne, jammer.....)

tror vi er blevet angrebet af op til 20 spillere hver.... det er ikke krig... for krig vil som regel ikke være koordineret af alle stammer på en verden minus den bekrigede (og et par neutrale)

syns du ikke det er bare en smule mærkeligt?
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
grunden til at jeg er sur er som sådan ikke fordi at vi har tabt en del byer

det er den måde det er gået til, at der ligepludselig dukker en koaliation op, som består af en hulens masse mindre medlemmer (men stadig en hulens masse), og hvem mon egentlig står bag

tror, min kære tobias, at der findes en eller anden Lex Luthor som sidder i sit kontrolrum og trækker i alle de håndtag som tilhører v9..... og at den koaliation så går efter 1 stamme.... rent faktisk kun 4-5 medlemmer er blevet angrebet.... (mig, R4zZ0R, sniferne, jammer.....)

tror vi er blevet angrebet af op til 20 spillere hver.... det er ikke krig... for krig vil som regel ikke være koordineret af alle stammer på en verden minus den bekrigede (og et par neutrale)

syns du ikke det er bare en smule mærkeligt?


jaaaa måske, har også sagt til Dekani han skal stoppe med det pjat...det slet ikke sjovt at det er mange mod 1
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha nice Tobias :p
Dekani, hva med at du snart kom med din egen stats og lod os andre se den :eek:

Den hedder 1-0 til mig.. hva sku det gøre godt for :huh:


@Yan88 vil lige minde dig om at Lazy? slet ik var med idag og vi selv har været udsat for nøjagtig det samme 2 gange før, forskellen er vi ikke bebrejdede jer for noget i ik havde gjort ;)
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Det er vel mest fair at de er mange imod jer få.....nej hov! Vent i har jo stadig jeres deff-slaves :p

Så går tallet jo noget op med hinanden :laugh:

If you can't beat them then join them

Bump....og så skal der ikke jamres mere ellers burde man nok hellere spille Tribal Hugs :wave:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Når man sidder og læser alt det her mudderkastning, så kommer man til at tænke på ting :eek:
Hvis Lazy? mener de er så gode, hvorfor tager de så ikke en 1v1 med ES istedet for det
der kramme krig, som de åbenbart har gang i :rolleyes:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Når man sidder og læser alt det her mudderkastning, så kommer man til at tænke på ting :eek:
Hvis Lazy? mener de er så gode, hvorfor tager de så ikke en 1v1 med ES istedet for det
der kramme krig, som de åbenbart har gang i :rolleyes:

istedet for urealistiske foreslag burde man så ikke bare afskaffe dualkonties og sitter roller,derved finder man de bedste,for tror ikke du kan bilde mange ind at alle spiller med rent mel i posen/ikke får hjælp/ delt internet og ikke mindst....hvem ka BILKA:huh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Når man sidder og læser alt det her mudderkastning, så kommer man til at tænke på ting :eek:
Hvis Lazy? mener de er så gode, hvorfor tager de så ikke en 1v1 med ES istedet for det
der kramme krig, som de åbenbart har gang i :rolleyes:
Sjovt som i har en dårlig vane med at blande os ind i det faktum at i har pisset en masse noob stammer af og de nu tager hævn :huh:
Jeg siger endnu engang.. UK, RB, ::G:: osv. osv. gik mod os for omkring en uge siden i samlet trop, ga vi jer skylden for det ??
 
Top