rygte bøssen XD

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
nogle som er i krig eller kender nogle som er i gang med en krig :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Syge Rygter
Har hørt at massrecruitering er vejen frem :p
og at skolehaven spiller under et andet nick som jeg ved :p
hahah tag den !:D:D
plus
At GODS er et par efaren spillere :)

har da også hørt du er meldt ind i hans TW børnehave,måske derfor du kender hans nick:D:D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
tror jeg ikke de gør,har hørt at en fraktion i DBD planlægger angreb på skolehaven for at stjæle hans berømte kilt:)

Damn :eek: og jeg som troede på at jeg ikke længere skulle gå naturligt rundt :eek:

nogle som er i krig eller kender nogle som er i gang med en krig :D

Ikke ud over de jeg allerede har fortalt om. Men vendt de er jo kun på vej. Og hører at i er en af stammerne der skal til at starte en krig :laugh:

har da også hørt du er meldt ind i hans TW børnehave,måske derfor du kender hans nick:D:D

Hov :mad: hvem har sladret om den? Det skulle jo have været en lille elite klasse der skulle sætte gang i de danske servere så det atter er sjovt at være her...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har lige hørt et rygte om at kronborg, yan88, dragonking med flere er forsvarsløse og dermed åbne mål for farming, da de syntes der er sjovere at speike end at leve :cool: Gad vidst om dette rygte er sandt :huh:
 

Noobi?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Uhh, jeg tror at det rygte er sandt :cool:

Jeg har hørt rygter om at lige så snart at freden er forbi, så er det kronborg det kommer til at gå ud over.

Fordi han skulle have fået fat i skolehavens berygtede blomstrede kilt :p

Hilsen
Trine
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uhh, jeg tror at det rygte er sandt :cool:

Jeg har hørt rygter om at lige så snart at freden er forbi, så er det kronborg det kommer til at gå ud over.

Fordi han skulle have fået fat i skolehavens berygtede blomstrede kilt :p

Hilsen
Trine

Uhh det lyder frækt xD

Jeg har skam nok i Rmco's kilt.. - indtil videre .. ;) - Men hva', en kilt mere.. - Ja det gør da sandelig intet ;)
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har lige hørt et rygte om at kronborg, yan88, dragonking med flere er forsvarsløse og dermed åbne mål for farming, da de syntes der er sjovere at speike end at leve :cool: Gad vidst om dette rygte er sandt :huh:

Hahaha :) - Utrolig så mange rygter der går .. ;)

Vi er 2tal forsvarsløse .. ;) - Åbne for alle angreb.. :p
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har lige hørt et rygte om at kronborg, yan88, dragonking med flere er forsvarsløse og dermed åbne mål for farming, da de syntes der er sjovere at speike end at leve :cool: Gad vidst om dette rygte er sandt :huh:

Hvem siger sådan noget? Hvis vi så ikke har noget deff, så er vi da ligeså gode til at backtime som du :)
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg har farmet 100,000 på 10 min ca :sleep:

Så kan jeg fortælle dig at det er umuligt for dig når du kun har 658 point ... og med den placering du har jaa så er det os umuligt ;)
 
Senest redigeret:

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så kan jeg fortælle dig at det er umuligt for dig når du kun har 658 point ... og med den placering du har jaa så er det os umuligt ;)

haha det var også bare en laterlig joke :p..


men det kan da sagten's ske :O
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Uhh, jeg tror at det rygte er sandt :cool:

Jeg har hørt rygter om at lige så snart at freden er forbi, så er det kronborg det kommer til at gå ud over.

Fordi han skulle have fået fat i skolehavens berygtede blomstrede kilt :p

Hilsen
Trine

Jeg har da ikke fået nogen som helst besøg og freden har været væk i snart 5 timer ? :(
 
Top